Traveller 6,270 Posted July 13, 2018 Le poți pune fără probleme. Jențile pe care le ai tu sunt model mai vechi, acum la MTB se pun din astea late binișor, de la 23 în sus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
St. Vineri 3 Posted July 13, 2018 Bicicleta este model 2016 (nu ca asta ar invalida ipoteza ta). Dar multumesc, o sa le iau. Quote Share this post Link to post Share on other sites
inspironn 2 Posted July 17, 2018 Revin cu un mic update in legatura cu X-King RaceSport, poate mai sunt persoane care isi pun intrebarea. Desi nu sunt marcate ca fiind tubeless, le-am facut, au pierdut aer in primele 2-3 zile dar dupa s-au stabilizat, in plus am scapat de 400g de pe roti. Pe asfalt, drum forestier, campuri sunt ideale, un mic minus pe namol, la viraje sunt ceva mai ok ca RaceKing dar sub Rocket Ron (parca ma simteam mai "sigur" cu RR pe fata). Quote Share this post Link to post Share on other sites
paulrad 3,471 Posted July 17, 2018 8 minutes ago, inspironn said: sub Rocket Ron (parca ma simteam mai "sigur" cu RR pe fata) Am pus și io Rocket Ron pe față, dar am emoții. Am vreo 2 prieteni care o făcut aceeași mișcare și s-au împrăștiat pe jos de câteva ori, zic ei din cauza RR-ului. Până acum m-am dat pe Racing Ralph Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,270 Posted July 17, 2018 Poate s-au împrăștiat pentru că au forțat prea tare în curbă sau pe șleauri. Cel puțin dacă vorbim de astea noi, cu Addix, care e un compus mai moale, mai aderent (chiar și în varianta fără dungă colorată), nu ar trebui să fie probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
virusul 226 Posted July 17, 2018 La X-king Race sport poti uita de facut tubeless cu ele, umflate zilnic si tot scapau, Racing Ralph sunt foarte ok dar se uzează enervant de repede, Acum am pus Maxxis Ardent Race 29x2.2 60 tpi exo TR, sau facut tubeless in 2 minute cu pompa de mana, nu scapa aer nici dupa doua saptamani, aderenta este peste Racing Ralph rulaj usor dar totusi ingreunat de greutatea de 790 de grame cele de 120 tpi sunt ceva mai usoare. Totusi sunt gumele in care am cea mai mare încredere de pana acum, dau un feeling de siguranță si rezistenta de neimaginat, cobor pe drum de piatra ca si pe camp cu ele in același locuri Nobby Nic-urile de dinainte au fost taiate de doua ori si nu a fost de ajuns soluția sa astupe, a fost nevoie sa pun camera sa ajung acasa. Am avut si Ikon la un moment dat care deși sunt foarte rapide trebuie sa fi foarte bun tehnic sa le controlezi si nu aveau asa buna aderenta. https://photos.app.goo.gl/CRdgiT37tQhb3gFG9 https://photos.app.goo.gl/GMW5ygW5BFYqvLdu9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zippo. 0 Posted July 17, 2018 Quote La X-king Race sport poti uita de facut tubeless cu ele, umflate zilnic si tot scapau Ce solutie ai folosit, cantitate?. Eu le-am folosit cu Stan's Race, 100-120ml roata si dupa cateva zile totul a fost ok (adaug 100ml la inceput, inca 20ml dupa 1 saptamana). Ardent'ul este un cauciuc greu, eu am ales X-King pentru greutate (515g buc. 29 x 2.2). Un cauciuc bun imi pare Onza Canis (650g/ 120TPI , cantarite), s-au facut tubeless instant, cu o pompa ordinara de podea. btw. A cantarit cineva Rocket Ron Addix (evo/ snake skin , 29x 2.25 /2.10)?, cantarite nu greutatea data de producator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaC® 5,719 Posted July 17, 2018 link de smart sam???? 😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
virusul 226 Posted July 17, 2018 Exact Stan`s race am folosit 120 de ml de roata, le lasam si pe o parte si pe alta si tot degeaba, nu te puteai baza pe ele, usoare rapide si cam atat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zippo. 0 Posted July 17, 2018 Btw, le-ai spalat bine inainte sa le montezi?, am observat ca astea de la Conti sunt "uleioase" pe interior...eu momentan ma uitam de RR Addix, dar nu stiu exact cu greutatea, cred ca au in jur de ~680g (as avea un + min 300g ...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
virusul 226 Posted July 17, 2018 Da, au fost spalate si curatate cu alcool izopropilic, chiar citisem inainte de a ma apuca de ele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MihaiCosmin 14 Posted October 8, 2018 Mi s-au cam dus, sunt roase destul de rau si necesita schimbate. Asadar ce mi-ati recomanda pentru RockRider 540 de 27.5'' ? Regim de folosinta: zilnic de la munca si inapoi (10km, asfalt) si dupa-masa traseu de padure, si cam o data sau de doua ori/luna un traseu mai lung de circa 70-90 km. As vrea ceva mai de calitate dar totusi sa nu aiba un pret exorbitant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MLADEN 3,888 Posted October 9, 2018 2 biciclete, una pentru mers la munca si una pentru offroad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drysna 324 Posted October 9, 2018 am vazut pe cineva care se dadea foarte bine pe smart sam la munte, desi sunt anvelope renumite pt polivalenta lor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alegz30 199 Posted May 29, 2020 Ati mai avut probleme cu gume care sa nu se mai aseze pe tubeless la a doua montare. Le-am deschis sa le schimb zeama, deja tare. La prima montare totul a mers minunat anul trecut, fara mizerie. Acum Conti Mountain King minunat. Dar Conti Race King mi-a facut viata si masina mizerabile. compresorul auto nu il aseza, zeama pe bara, in tavita, pe mine, pe roata... Am fugit la benzinarie si la 4atm cum baga la ei tot nu se aseza. Bucuresti rush hour, am ajuns cu greu la o vulcanizare deschisa si m-au ajutat baietii, dar nici la ei nu s-a asezat instantaneu. Ce am observat e ca RK a intrat mult mai usor pe janta decat MK. Credeti ca s-a intins cauciucul. Stiu ca la prima montare le-a pus cu pompa de mana si a mers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IonutA 231 Posted May 30, 2020 O fi de la zeamă, în timp poate modifică cauciucul. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alegz30 199 Posted June 9, 2020 On 5/29/2020 at 9:12 PM, Alegz30 said: Conti Mountain King Later edit: Defapt este X-King am gresit eu. Am refacut tubeless-ul pentru ca X King-ul avea o bataie laterala care se cam simte pe asfalt si pt ca cineva mi-a dat un pontul legat de Gorilla tape. A iesit foarte frumos si nu am irosit zeama, dar Conti X King in continuare nu s-a "asezat ideal". Habar nu am cum este in romana: dar tire bead-ul este asezat circumferential si simetric in rim seat. Nu inteleg de unde este dezechilibrul? What next?? Apa si sapun oare, eu le-am montat pe uscat??? Please help am obosit sa pompez la tubeless booster-ul model @BodoC thnx again. On 5/30/2020 at 9:04 AM, IonutA said: O fi de la zeamă, în timp poate modifică cauciucul. Este Conti Revo, nu am decat un an experienta cu ea. Ma gandeam totusi sa iau Fakir dupa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BodoC 1,957 Posted June 9, 2020 48 minutes ago, Alegz30 said: Nu inteleg de unde este dezechilibrul? Nici eu nu intelegeam cu niste Rapid Rob. Erau cu cameră dar sentimentul era acelasi. "De unde mortii...." Anvelopele alea au stat scoase de pe roată sprijinite de perete pe balcon in plin soare. Vreo doua luni. S-au deformat iremediabil. Pe jantă se așezau impecabil, dar erau ovale. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alegz30 199 Posted June 9, 2020 14 minutes ago, BodoC said: balcon in plin soare. Da, imi depozitez bicla pe balcon si e cam sera uneori, dar erau montate si se incalzesc destul de uniform, este sticla complet. Ce ma oftica ca este ca inainte sa schimb zeama nu era dezechilibrat. Si oricum le am din septembrie anul trecut, nu au prins prea multa coacere. 17 minutes ago, BodoC said: "De unde mortii...." Fix asa!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pandy 1,747 Posted January 5 In martie 2012 acel Continental XKing (stanga) fabricat in India, vedea pentru prima data asfaltul romanesc. De-a lungul anilor a mai facut rocada cu un CST AllPurpose tocmai pentru ca avea partea centrala slick. Astazi am efectuat retragerea lui oficiala din circuit. (P.S. este o retragere precum a pilotilor care revin dupa ceva ani). Nu ma lasa sufletul sa il arunc, este impecabil (pentru varsta lui) nu este crapat, nu are crampoane smulse precum cele fabricate in Germania timpurilor acelea. Fratele lui incepuse sa se crape pe margine si sa se vada sarma, el a fost aruncat in urma cu 2 ani. A vazut si offroad si sosea, dar toate in regim de amator. A vazut si un loc 4 la Comana in 2013. Tinerete celebra. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobalex18 68 Posted February 19 Mai exista pe undeva anvelope? Mă uit și eu să fac un upgrade acum la început de sezon. Am zis sa schimb anvelopele. Nu sunt pretențios sa dau 350 de lei pe o anvelopă. Mă mulțumesc cu vittoria sau cst. Ușurele, profil rapid. Hmmm, imi mângâi ego-ul- suficient. Ce sa vezi? Absolut pe niciunde nu sunt in stoc. E normal? Sa mă uit pe site-uri externe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,270 Posted February 19 Astea nu sunt bune? https://www.decathlon.ro/p/cauciuc-taipan-29-x-2-25-tubeless-ready-hard-skin/_/R-p-X8538261?mc=8538261 https://www.decathlon.ro/p/cauciuc-mtb-hutchinson-kraken-29-x-2-30-tubeless-ready/_/R-p-X8626095?mc=8626095 https://www.decathlon.ro/p/cauciuc-mtb-mezcal-29-x-2-25-tlr/_/R-p-X8629480?mc=8629480 https://www.decathlon.ro/p/cauciuc-mtb-force-xc-perf-29x2-25-tubeless-ready/_/R-p-X8625544?mc=8625544 Avînd în vedere că prețul unui container adus cu vaporul din China a sărit de la 1000 la 10.000 USD, cam așa o să arate stocurile și timpii de livrare o bună bucată de vreme de acum încolo. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobalex18 68 Posted February 20 Mdah, mă uitam și eu la anvelope sub 550 de grame. Voiam să par interesant. Văd că prin Polonia gasesc cst b-trail. Ba chiar pe la 110-115 lei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,270 Posted February 20 9 hours ago, bobalex18 said: Mdah, mă uitam și eu la anvelope sub 550 de grame. Mergi la concurs cu HT-ul? Altfel nu văd o justificare rezonabilă. Am avut gume de 525 g (Schwalbe Thunder Burt, pe măsuratelea), au fost bune pe uscat, dar după 3000 km fără pene a trebuit să le trag pe dreapta, că începuseră să facă pană tot la 2 săptămîni. Acum mai am pe spate la 29r un Panaracer Comet HardPack, foarte bun de spate, pe offroad uscat și asfalt (văd că nu-l mai au pe bike24). Bun ar fi Driver Pro, pare un all rounder care promite: https://www.bike24.com/p2185698.html 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobalex18 68 Posted March 18 Nu am stat cuminte. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites