ombun

Intrebati-l pe Primarul General !

Recommended Posts

In mare parte din media primarul face campanie proiectului cu pistele, si culmea pozeaza in luptator pentru transport alternativ, aer curat ... cica opozitia nu-l lasa ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...in nordul orasului, unde sunt majoritatea multinationalelor, nu va fi nicio pista de bicicleta.

 

Idem in sud, unde locuiesc majoritatea angajatilor multinationalelor. Treaba facuta cu picioarele. Degeaba le faci acolo unde nu este nevoie de ele ... Ce studiul ma-sii de fezabilitate au facut, nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uit la harta aia si cred ca, daca nu rezolva problema masinilor parcate pe bulevardele respective (care sunt full de parcati sau avariati), o sa fie doar alti km fictivi de piste cu care sa se laude in campania viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp, "sa combatem evaziunea", ca sa avem mai multi bani la buget, ca sa aiba oamenii de unde "trage" mai multa spuza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun ca graficul ala se pupa cu "reactivarea" vechilor piste care pornesc de la Victoriei spre nord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va fi o mare teapa. Multe dintre trasee reprezinta revopsirea trotuareleor actuale si eventual niste borduri lasate mai jos.

Atata timp cat masinile nu vor fi ridicate de pe trotuare ca sa lase loc atat pietonilor cat si ciclistilor este cea mai mare frectie.

In plus ar trebui ca pistele de biciclete sa pastreze prioritatea (daca ea exista pt masini) in intersectii asa cum este cazul in toate orasele civilizate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule primar, vă dați seama că ilustrați perfect definiția unui idiot, adică o persoană care face de două ori același lucru și se așteaptă la rezultate diferite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

El se asteapta la acelasi rezultat, niste milioane bagate in buzunar si usturoi n-a mancat. Noi ne asteptam la rezultate diferite...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca protestati pe forum ... iar la organizatorii de mitinguri le imputam barfele din cancan ...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut si eu filmuletul ala din cancan. Hai sa fim seriosi, n-are nici o treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.b365.ro/oprescu-primeste-diploma-de-aderare-a-bucurestiului-la-reteaua-oraselor-sanatoase-din-europa_214089.html

 

Primarul General, Sorin Oprescu, va primi maine, in cadrul unei ceremonii, diploma de aderare a Municipiului Bucuresti la Organizatia Mondiala a Sanatatii, Reteaua Oraselor Sanatoase din Europa. Diploma ii va fi inmanata de catre directorul Diviziei Politici si Guvernare din cadrul Organizatiei Mondiale a Sanatatii, dr. Agis Tsouros.

 

Aia habar n-au pe ce lume se afla si ce e in Bucuresti. Sa-l intrebam pe domnul Primar cum naiba i-a pacalit sa-i dea diploma ? In Bucuresti nu sunt piste de biciclete, se taie copaci in draci, se betoneaza spatiul verde, ne sufocam de noxe si praf, dar primim diploma de "oras sanatos". Ptiu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

   :frustrat:

Bine ca nu am dat afara micul dejun.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://jurnalul.ro/stiri/observator/sorin-oprescu-pistele-de-biciclete-vor-fi-refacute-in-condi-ii-civilizate-676534.html

 

"Multe dintre pistele de biciclete sunt funcționale. O să le refacem în condiții civilizate. Vom crea un sistem coerent, nu așa cum s-a făcut în anii 2006-2007, nu din cauza neapărat a primarului, ci din cauza dorinței de a accede la a intra în UE. Aceste piste vor fi și pe carosabil. Este vorba de educația șoferilor, în primul rând, când o să îi vadă și pe bicicliști. Au venit să îmi spună unii că sunt prea mari pistele de pe Calea Victoriei, alții că nu sunt suficiente. Nu am spus niciodată că numai pe Calea Victoriei voi face piste. Vom lega coerent Nordul cu Sudul, Estul cu Vestul, după aceea vom începe a doua rețea", a afirmat Oprescu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Piata Victoriei catre nord nu ar fi o problema sa continue in acelasi stil. De la Piata Natiunile Unite spre sud e foarte interesant de vazut ce traseu vor alege.

Pe axa vest - est, iar e de vazut cum o sa tranteasca niste piste coerente in Militari, pana la Piata Leu. De acolo e ceva mai usor. 

De la maniera de conceptie si realizare de pe Berzei - Buzesti, la ceea ce vedem acum pe Victoriei, e un pas inainte. Musai sa fie continuat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spre sud e simplu: exista o pista pe langa Casa Republicii care e inca marcata, se continua pana la rond la Cosbuc. Apoi au variante pe stradute pana la Sincai sau chiar prin parcul Carol, apoi Tineretului. Pe Vacaresti deocamdata nu se pot face din cauza santierelor.

Jalea mare e in Militari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jalea mare e in Militari.

 

 

Este. Din pacate, singura varianta pentru care se militeaza in prezent (cred ca doar cei cu DVB-ul) este pe Strada Liniei sau linia in sine.

Ok, ideea e buna. Insa utopica si paralela cu realitatea. Cine crede ca poate curata toata calea aia ferata de: aurolaci si casele lor improvizate, 2 satre de tigani spre Pacii, tone de caini, buruieni, gunoaie, movile de moloz aruncat pe timpul noptii "pe shest"...si eventual s-o si mentina, e tare. Plus ca o parte din ea e in posesia cuiva (e ingradita), caci asa se face la noi.

 

Pentru cei ce se ocupa de DVB, daca mai sustineti ca e singura si optima varianta, o sa ma duc in timpul zilei sa va fac poze si filmulete. Apoi sa va intreb daca ati avea curaj sa va intoarceti pe acolo (presupunand ca ai avea niste beton/asfalt pe care sa pedalezi) seara pe la 22:00.

 

"Din pix " se pot face multe, insa (cum am mai zis) problemele de fond le lasam pentru altii, caci refuzam sa ne gandim la ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu strada Liniei e o gluma (!?) :))

Pai acolo e Bronx, nu altceva. Plus ca e maidan, chiar daca nu ar fi toate cele mentionate mai sus (dar sunt!).

Poate pe Uverturii + Apusului si Dezrobirii, daca nu exista forta de a rupe pisica in doua pe Iuliu Maniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uverturii e si mai ingust si mai aglomerat decat Maniu. Pe acolo intra in oras traficul dinspre Chiajna/Chitila. Plus ca nu e dispus tocmai paralel cu Maniu...

 

Treaba asta cu strada Liniei e o idee foarte buna, scoasa din context. Intotdeauna m-am intrebat de ce naiba nu amenajeaza Primaria maidanul ala, fie pentru trafic, fie ca spatiu verde. E o gramada de spatiu irosit, intr-un cartier supra-aglomerat. Executia insa e foarte grea si ma indoiesc de capacitatea Primariei de a implementa o solutie pe termen lung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei nu au terminat in 2 ani parcul Moghiros si voi vreti str. Liniei ... nenorocitul de la 6 are acum in vizor de aruncat bani pe parcari inteligente. macar de ar termina metroul in 2 ani pentru ca santierele sunt sursa colosala de praf. adica stai ca acum astia sunt in opozitie ... pff, deci nimic nu e de asteptat, pardon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Traveller

Din pacate, nu-i gluma.

 

Era la un moment dat un proiect al celor de la Urbanism parca ce viza revitalizarea liniei cu scopul de a crea un soi de tren urban pentru localitatile limitrofe...Cred ca TER ii zice: http://ter-bucuresti.blogspot.ro/  . Dar na, nu-i masina, n-are prioritate.

 

Si da, scoasa din context, ideea celor de la OPTAR ar fi ok...dar sa fim seriosi si cu picioarele pe pamant, chiar daca ai amenaja ceva fortat acolo, s-ar umple imediat la loc.

Ati trece, ca biciclisti, seara tarziu dupa serviciu pe acolo, in drum spre familie, stiind ca in boscheti sunt tigani pititi? :D

 

Culmea, o data am fost la o vizionare de apartament in zona Militari. Fara sa stiu exact in care din blocuri. Erau chiar cele de 4 etaje dinspre calea ferata. Fiind chiar la ultimul etaj, din balcon am vazut si mai bine cate adaposturi improvizate erau acolo..la 50 de metri de bloc. Nu mai zic de caini.

 

P.S.: se vor supara sustinatorii DVB pe mine, clar :) Nu ca as avea ceva cu proiectul (Barbosu' stie ca am vrut sa ma si implic insa e secretomanie grava, chiar daca esti "inrolat"), dar am un mare "cui" cu ideile paralele cu realitatea.

 

Dar, sa revenim la subiect. Scuze de off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati trece, ca biciclisti, seara tarziu dupa serviciu pe acolo, in drum spre familie, stiind ca in boscheti sunt tigani pititi? :D

Zona ar reactiona la stimulii externi si s-ar schimba lucrurile, daca Primaria ar face niste pasi seriosi pentru amenajarea zonei.

Intr-adevar zona din spatele bulevardului Maniu, intre Gorjului si Pacii, e un ghetou dubios. Dar asta nu inseamna ca nu se pot lua masuri pentru a face zona sigura pe timp de noapte. Faptul ca Primaria e incapabila de asa ceva, e partea a doua :P

 

Totusi, lasand ideea cu Strada Liniei la o parte (pentru ca e evident ca nu e o solutie in conditiile curente), unde faci pista in cartierul Militari? Mie mi se pare absolut imposibil, fara masuri drastice, pentru care, sa fim seriosi, nu are nimeni oole necesare. Maniu si Timisoara ies din discutie (prezinta aceleasi probleme, singura diferenta e ca Maniu e mai aglomerat), Drumul Taberei e facut tandari cu lucrarile la metrou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linia de pe Str. Liniei este parte a infrastructurii interoperabile, fiind considerată linie de manevră a staţiei c.f. Bucureşti Vest, staţia Cotroceni fiind considerată grupă de manevră. Pe acolo nu circulă trenuri, ci doar convoaie de manevră.

 

Piste pe Iuliu Maniu? Păi deja de la Leul la APACA au pus indicatoare care obligă bicicliştii să meargă pe trotuare :( La fel şi pe Cotroceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piste pe Iuliu Maniu? Păi deja de la Leul la APACA au pus indicatoare care obligă bicicliştii să meargă pe trotuare La fel şi pe Cotroceni.
 

Unde bre, ca nu le-am vazut. Sau poate le-am ignorat cu brio atata vreme....

 

Pe Iuliu Maniu s-ar putea face in zona aceea care este folosita pentru parcari, dintre Apusului si Lujerului. Ar fi un exemplu.

Insa, aia e banda 0 la primele ore, caci se fac coloane de masini ce incerc sa "fenteze" fraierii ce stau la semafor pe bulevard...intr-o dimineata unul s-a si luat de mine, cum ca "de ce circul p-aci?!". Urmat de "da' mai mars in saracie baaaa...du-te la metrou!".

Educatia cine o mai rezolva? Stiu...amenzi drastice. Ca la animale. Dar pare ca nu se va intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-ai ignorat, aşa cum le ignor şi eu zilnic. De la APACA la Leul pe partea cu Electronica sunt indicatoarele albastre ,,pistă de biciclete" care te obligă să mergi pe troatuar. Dar nici măcar nu ai cum să intri pe ele (pe colţul dinspre APACA e un chioşc de ziare + pietoni).

Pe Cotroceni pe partea cu Grădina Botanică e pistă pe urcare, care se continuă şi spre APACA, cel puţin la acea trecere de pietoni sunt indicatoare care avertizează şoferii că traversează o pistă de biciclete.


Uitaţi-vă aici de la minutul 4:30 (practic, de la Podul Cotroceni eşti obligat să mergi pe trotuar):

 

Şi aici la minutul 11:32

 

Pe lângă cele de mai sus, au mai apărut indicatoare albastre şi pe Bd. 1 Mai (fost Compozitorilor), pe partea cu fostul Munplast, între Str. Braşov şi Str. Sibiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.