ombun

Intrebati-l pe Primarul General !

Recommended Posts

Tot intrebam, constatam si pamfletam.....

 

 

(Bulevardul Unirii - Izvor - Cotroceni - Gorjului, cu deviere prin Politehnica si str. Orsova - o varianta cu semnificativ mai putin zgomot si stres)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am prea inteles cum ai ajuns din parcul Izvor in parcul Grozavesti (Politehnica).

 

In acest moment sunt lucrari pe "E 81" in dreptul Gradinii Botanice / Palatul Cotroceni, iar varianta Academia Militara - Geniului - Razoare ma streseaza un pic pentru ca vin pe intuneric si nu prea iti dau voie sa schimbi benzile spre Razoare si sa te incadrezi apoi pe banda 1 (de catre cei care vin de pe maretul pod), asa ca as schimba ceva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@diorgulescu, nu mai pedala noaptea fara lumini.

@@Trevizes mai e o varianta din Izvor o iei pe Splai si intri in Poli pe la intrarea aia de jos de dupa Primaria lu' peste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@meridan -> am lumini bre, crede-ma, doar ca se vede foarte prost pe filmare caci faceam primele teste cu GoPro-u', abia o luasem. Bicicleta are far si stop + catadioprii si anvelope cu banda reflectorizanta ;). Plus de asta, cobul de-l folosesc la serviciu are insertii reflectorizante si il tin pe partea stanga a bicicletei, ca sa fie cat mai vizibil in trafic.

 

@@Trevizes

De la Piata Leul, mers pana spre APACA, doar ca am facut dreapta pe langa una din gurile de acces ale statiei de metrou "Politehnica" (nu cea de la strada). Se merge nitel printr-un soi de parculet, apoi cobori niste trepte (sau pe langa ele) si treci pe sub bd. Vasile Milea, intrand in parcul Politehnicii.

 

Schita rutei respective este aci:

 

http://www.bikemap.net/en/route/2555599-varianta-fara-stres-serv-casa/

 

N-o folosesc in mod frecvent, am mers de cateva ori in serile in care doream sa ajung acasa fara sa stau PREA mult in trafic. Scurtam mult din Iuliu Maniu, insa cu alt tip de inconveniente.

Merg pe strada, dar daca nu ma grabesc mai folosesc si din trotuarele late si necirculate (Cotroceni -> bd. Geniului pana in Razoare).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, merci, sunt citeva idei interesante si pentru mine, atat practice cat si pentru "diversitate".

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Piata Leul, mers pana spre APACA, doar ca am facut dreapta pe langa una din gurile de acces ale statiei de metrou "Politehnica" (nu cea de la strada). Se merge nitel printr-un soi de parculet, apoi cobori niste trepte (sau pe langa ele) si treci pe sub bd. Vasile Milea, intrand in parcul Politehnicii.

 

 

@@diorgulescu eu zic ca te complici cu traseul prin centru pe la Unirii si apoi prin Cotroceni. Eu as merge asa, daca-mi permiti o sugestie:

 

http://www.bikemap.net/ro/route/2800304-test/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e o complicare, stiam.

Mai nou, de vreo 2 luni merg prin sos. Panduri. Depinde cum ma taie capu' sau pe unde mai am treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt tare curios cand se va desfiinta parcarea ILEGALA din fata Primariei Capitalei. Cine trece pe acolo stie despre ce e vorba.

 

Eu am trimis fotografii cu masini parcate pe trotuar, atat politiei cat si primariei. A avut si OPTAR o initiativa similara pe facebook, am trimis si acolo. Cu insistente am primit un raspuns "romanesc" de la politie: aveti dreptate dar nu putem face nimic. De fapt, in tara asta, politistul, ca si functionarul de la primarie, nu isi fac datoria pentru care sunt platiti. Nu au aceasta cultura. Nu o aveau, decat de frica, in perioada interbelica, comunismul i-a invatat, in continuare ca la stat trebuie doar sa te faci ca muncesti dar plata este un drept fara legatura cu prestatia iar dupa 1990, din pacate, noii politicieni au construit un stat de hoti nu de drept, in care respectul nu exista. Daca nimeni nu stie ce este respectul, nici cei care ar trebui sa respecte legea, dar nici cei care ar trebui sa o aplice, nu ne putem astepta la nimic bun. Practic, in felul in care decurg lucrurile in Romania , nu avem nici o speranta. Pana nu va exista, cu adevarat un stat de drept, in care sa nu ne mai punem problema ca unii sunt mai presus de lege, nu ne putem face iluzii. Sunt unii care lupta pentru asta dar, din pacate, la noi traditia ploconului si tentatia bunului plac sunt mult mai vechi decat sistemul acesta nou, pentru noi, european. Cam asta e.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcari abuzive sunt MULTE...

Asa, ce-mi trece prin cap: in fata Facultatii de Medicina Veterinara (cum vii de la Eroilor spre parcul Izvor, tot trotuarul e plin de masini si semne de stationare/oprire interzisa), Sos. Panduri (in fata scolii Duca, pe si pe langa trecerile de pietoni, etc.), caminele Facultatii de Psihologie, etc. etc. etc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am asistat la o alta fasoleala de bani ... si spectacol cu comandamente de urgenta si primar in pulover, a nins in octombrie in weekend si profitand de urletele presei si ale soferilor disperati ... s-au aruncat bani prosteste pe o deszapezire pe care ar fi facut-o in ziua de luni pe gratis soarele ... 

Dar si "romanul" e de vina, el vrea la fiecare fulg care cade sa iasa neaparat in weekend cu masina si bombane ca nu are cineva sa-i curete zapada si in fata blocului daca se poate.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

E profitabil. Sunt pline service-urile auto de cand cu 3 fulgi. 

Noi n-avem voie sa comentam, ca nu suntem atat de "profitabili", vorba ceea.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand nu se face nu-i bine. cand se face nu-i bine.

 

in alta ordine de idei, sambata si duminica am bagat 200+ km cu masina prin bucuresti alergand intre casa si spital. deci a meritat dezapezirea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La granita sectoarelor 2 si 3 se ridica cu drag si spor doua mall-uri, la o distanta de aprox. 2,5km unul de celalalt: primu', pe terenu' defunctei uzine Electroaparataj iar al doilea, in locu' defunctei baze sportive Spartac (langa parcul IOR). Prin alte locuri se mai fac si parcari, nu doar mall-uri...

 

World's coolest car parks

 

Corbis-42-15410105.jpg?size=67&uid=dc019

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit o stire azi ca primarul vrea sa faca autostrazi verzi intre parcurile Bucurestiilor. Nu pomeneste nimic de optar si dvb, dar se pare ca i-a preluat ideea ca sa aiba o tema de campanie electorala in 2016. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Poseidon: langa gara Basarab, pe terenul fostei fabrici de bere Grivita, care cica era monument istoric, vom avea un kaufland, din cat am inteles. Nu conteaza ca 200 de m mai incolo este carfur orhideea. La fel, duduie economia si in zona Tricodava, unde e un billa.Daca nu-ti plac preturile lor, traversezi strada la auchan. Daca si aici iti pute, vizitezi kauflandul de langa. Si daca nici aici nu gasesti berea la pet preferata, in zona Lujerului sigur o gasesti, pt ca aici ai si lidl, si cora.

 

De monumentul istoric numit fabrica de paine Spicul, demolata de niste ani buni pt nu stiu ce proiect imobiliar nu-l intreaba nimeni pe domnul primar general? Proiect care evident nu s-a mai facut, iar acum cresc scaieti pe terenul respectiv. Un parc, un strand, un bazin de inot, ceva cu adevarat util nu s-ar putea face?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam toate ,,proiectele" lu' oprică au vizat traficul auto, mai precis direcţionarea lui spre centru. Altele au fost de-a dreptul inutile (gen podul de la Mihai Bravu). Nu s-a făcut nimic util... de-a lungul anilor s-au făcut numeroase studii, care vizau fluidizarea pe bune a traficului. S-a vorbit, printre altele, de:

- prelungirea Bd. Timişoara până în Şoseaua de Centură

- prelungirea Str. Braşov până în Şos. Alexandriei

- lărgirea Prel. Ghencea (pe tronsonul Valea Oltului - Centură a fost lăsat de la bun început spaţiu pentru asta) şi construirea unui pasaj peste Centură (acum au găsit deştepţii soluţia - giratoriu suprateran! Că pod simplu era prea ieftin!)

- prelungirea Bd. Nicolae Grigorescu peste Splaiul Unirii (aici se lucrează, în ritm de melc beat, de vreo 8 ani)

- o nouă arteră între Doamna Ghica şi Pantelimon - începută de Videanu, abandonată 6 ani şi apoi finalizată de Oprescu

- traversarea Pieţei Unirii cu tramvaiul

- staţie nouă de tramvai în Piaţa Eroii Revoluţiei, cu legătură la metrou (ca la Crângaşi): executată 95%, mai trebuie doar scările rulante (cele fixe sunt făcute) şi dat cu vopsea! Evident, e începută de Videanu, aşa că lucrarea e în conservare din 2008!!!!!!!

 

În schimb, oprică, în afară de terminat Pasajul Basarab, nu a mai făcut nimic. Să dau o mică listă de ,,realizări", deşi am impresia că am mai făcut-o şi mai demult:

- Supralărgirea Str. Buzeşti: a demolat un cartier întreg, apoi s-a trezit că nu are trafic pe noul bulevard... prin urmare s-a recurs la măsuri perverse, prin modificarea unor sensuri unice, schimbarea fazelor la semafoare (alea câteva maşini de pe Buzeşti au timpi mai lungi de verde decât cele de pe Ştirbei Vodă şi Mircea Vulcănescu!)... păi numai porcăria cu Cal. Griviţei a blocat de tot Str. Gării de Nord şi Piaţa Gării de Nord (înainte se scurta prin spatele blocurilor şi se ieşea la hotel Ibis, ocolindu-se trecerea de pietoni din Piaţa Gării de Nord, iar cei ce mergeau spre Polizu scăpau de semafor). Tot în Str. Gării de Nord e direcţionat şi traficul venit dinspre Berzei, totul gâtuindu-se în Piaţa Gării de Nord.

- Pasajul din Şos. Pipera - se termină brusc în N. Caranfil... din 4 benzi rămâi cu 2 (ce s-a făcut spre Ambasada Chinei iar e o bătaie de joc... trotuare înguste, benzi de circulaţie pe care nu încap 2 Matizuri unul pe lângă altul)

- pasaj subteran la Piaţa Presei, ca să ajungi mai repede în coloana de la Arcul de Triumf. Ar fi trebuit făcut pe sensul de ieşire din Bucureşti, să te ajute să ieşi din oraş

- pasaj subteran la Piaţa Sudului, evident să te ducă din Berceni în centru, nicidecum din Şos. Olteniţei spre centură, cum ar fi fost normal

- tentativa de aducere a traficului de pe A1 direct în Splaiul Independenţei (bine că nu s-a mai făcut)

- câteva şantiere de reabilitat linii de tramvai: capătul lui 5 de la Băneasa, la care se lucrează din 2010, Liviu Rebreanu în lucru din 2012, Şos. Iancului în lucru din 2013 şi câteva asfaltări în ritm de melc (de exemplu, la Cotroceni cred că se chinuie de o lună)

 

Având în vedere cele de mai sus, nu ştiu ce ar putea cineva să îl întrebe pe domn' primar. Cel mult ,,Când vă daţi demisia?", dar ştim cu toţii că Oprescu nu are bărbăţia necesară (nici la propriu, nici la figurat) să ia o astfel de decizie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit o stire azi ca primarul vrea sa faca autostrazi verzi intre parcurile Bucurestiilor. Nu pomeneste nimic de optar si dvb, dar se pare ca i-a preluat ideea ca sa aiba o tema de campanie electorala in 2016. 

 Ideea unirii parcurilor este de prin anii '30.  Pana sa apara OPTAR si DVB, mai multe proiecte au folosit ideea. Noi n-am stiut unii de altii pana cand nu am iesit in presa cu proiectul DVB.

Chiar si astazi mai primim proiecte care au zacut in sertare si pe care oamenii vor sa le includem in DVB.

 

Sambata va fi o intalnire pentru a discuta despre "autostrazile verzi". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Poseidon: langa gara Basarab, pe terenul fostei fabrici de bere Grivita, care cica era monument istoric, vom avea un kaufland, din cat am inteles. Nu conteaza ca 200 de m mai incolo este carfur orhideea. La fel, duduie economia si in zona Tricodava, unde e un billa.Daca nu-ti plac preturile lor, traversezi strada la auchan. Daca si aici iti pute, vizitezi kauflandul de langa. Si daca nici aici nu gasesti berea la pet preferata, in zona Lujerului sigur o gasesti, pt ca aici ai si lidl, si cora.

 

De monumentul istoric numit fabrica de paine Spicul, demolata de niste ani buni pt nu stiu ce proiect imobiliar nu-l intreaba nimeni pe domnul primar general? Proiect care evident nu s-a mai facut, iar acum cresc scaieti pe terenul respectiv. Un parc, un strand, un bazin de inot, ceva cu adevarat util nu s-ar putea face?

 

O gramada de pietre vechi, ce mai faci cu ele!? ;)) Norocul Colosseumului ca nu a fost facut in Codrii Vlasiei, ca acum l-ar fi reconstruit Oprescu cu tribune acoperite si incalzire in podea, ca sa nu inghete gladiatorii, plus un pasaj auto ce-l traverseaza, asa cum e cel de la Basarab! :))

 

Mda... io mi-s mai ofticat pe Politia Romana ca nu respecta legea...

 

Legea nr. 218 din 2002

privind organizarea si functionarea Politiei Romane (publicata in Monitorul Oficial nr. 305 din 9 mai 2002)

SECTIUNEA a 4-a, CAPITOLUL III, Atributiile Politiei Romane

Art. 26.

"18. supravegheaza si controleaza circulatia pe drumurile publice, in afara cazurilor exceptate prin lege, si colaboreaza cu alte autoritati publice, institutii, asociatii si organizatii neguvernamentale, pentru imbunatatirea organizarii si sistematizarii circulatiei, asigurarea starii tehnice a autovehiculelor, perfectionarea pregatirii conducatorilor auto si luarea unor masuri de educatie rutiera a participantilor la trafic;"

 

M-am saturat de intersectii blocate, masini parcate aiurea, pe treceri de pietoni, in curbe, in intersectii, pe trotuare, parcate pe banda a doua si lasate pe avarii (adica "astepta mosule ca vin io la un moment dat!")... :-J Pe strada unde locuiesc, mai nou, exista o portiune de drum unde se parcheaza masinile pe ambele benzi, spre extremitati, lasand practic un culoar de trecere exact unde era odinioara linia discontinua ce delimita benzile. Cand trec biciclisti prin acel segment, sunt mereu cateva masini ce le horacaie nervos in ceafa! In plus, autobuzele reduc viteza, cred ca pe la 5km/h, ca sa se strecoare fara sa zgarie masinile parcate in stanga si-n dreapta lor. Politia face act de prezenta, rar cand este utila... Primarul General, ca prim-gospodar al orasului, trebuia de mult sa... De fapt, cine mai are asteptari de la Oprescu!? (intrebare retorica) :-@

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva zile de cand sunt in concediu imi iau juniorul de la scoala si ma crucesc cand vad pe unde parcheaza bizonii... Cred ca este doar o chestiune de timp pana cand un copchil va fi accidentat. Am sa incerc o sesizare la Politia rutiera sa vad ce iese, cu toate ca si Politia Locala ar putea interveni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca iti raspund eu repede, ca ong-urile abilitate cum ar fi optar au treaba si nu pot dedica 5 min cautarii pe internet pentru furnizarea de clarificari pe forumuri publice. ele, ong-ruile, vin doar dupa ce se construiesc pistele ca sa poata arunca cu cacat. ca altceva nu stiu sa faca.

 

revenind, autostrada verde face parte dintr-un proiect mai amplu asociatia pentru promovarea si dezvoltarea truismului in bucuresti aka APDTB. pt 2014 nu s-a alocat niciun leu pt autostrada verde :D, pt anii urmatori sunt aprobati doar 66450 lei adica vreo 15000euro pentru studiul de prefezabilitate.

 

Documentatia proiectului - autostrada verde

 

Obiective specifice:

-Conectarea parcurilor bucurestene prin pista de biciclete

-Cresterea mobilitatii pe bicicleta intre zonele din buc aflate in vecinatatea parcurilor

-oferirea unui produs accesibil turistilor interesati de segmnetul leisure

 

Grup tinta:

-cetatenii buc interesati de folosirea bicicletei ca mijloc de transport

-turistii aflati in buc, interesati de programul Bucuresti Leisure

 

Indicatori de realizare propusi ai proiectului:

-evolutia numarului de biciclisti in Buc

-gradul de satisfactie al tursitilor din programul bucuresti leisure

 

Descriere:

-realizare unor piste de calitate A ....

-caracteristicile pistei vor respecta Manualul Crow NL 2007 (iaca, domnule @@ombun, niste material ... de rumegat)

-zonele de conflict cu arterele importante vor fi rezolvate prin lucrari de arta. LOL!!!

 

Buget estimat: (foarte interesant)

In confirmitate cu rezultatul studiului de fezabilitate (studiul de prefezabilitate al pistelor, din cate inteleg din bugetul proiectului APDTB, va fi realizat incepand cu 2015-> deci care studiu de fezabilitate ... ceva nu se leaga -> mai caut. *** @@ombun pare a fi o oportunitate sa arunci cu ce stii tu mai bine...), aproximativ 300000 lei/km + valoarea lucrarilor de arta. Investitiile se vor realiza prin serviciile de specialitate PMB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucrări de artă înseamnă poduri, podeţe şi tuneluri (mă rog, pasaje subterane în cazul nostru). Greu de crezut că se vor executa astfel de lucrări (care costă destul de mult) pentru biciclete. Să nu uităm că ultimele lucrări de artă făcute în Bucureşti ori sunt interzise bicicletelor (podurile noi de la Mihai Bravu), ori încadrarea pe ele e sinucidere curată, fiind necesară tăierea a 2 - 3 benzi auto (Podul Basarab).

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ele, ong-ruile, vin doar dupa ce se construiesc pistele ca sa poata arunca cu cacat. ca altceva nu stiu sa faca.

 

Hai bre, fii serios, nu exista "ong bun" si "ong rau". Trebuie sa recunosti ca tactica lor a fost buna, mizeriile alea de piste ilegale trebuiau desfiintate ca apoi sa stranga de cwoaie autoritatile sa le faca legal. Nu mai aveam azi pista pe Victoriei ... m/

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

-realizare unor piste de calitate A ....

-caracteristicile pistei vor respecta Manualul Crow NL 2007 (iaca, domnule @@ombun, niste material ... de rumegat)

 

Apropo “material … de rumegat”:

 

National Cycle Manual

Bicycle Planning Guide

Nationaler Radverkehrsplan

P.S. Daca rumegatului nu urmeaza fapte ci doar vorbe goale (s-a obisnuit romanul cu ele) … %-(  X_X 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.