ombun

Intrebati-l pe Primarul General !

Recommended Posts

De acord cu tine dar...

 

(...) Tot ce trebuie e o armată de polițiști (...)

 

Cati dintre politistii romani isi indeplinesc fisa postului si cati se fac ca nu observa diversele contraventii? :) Desi sunt destul de voluminoase, nu stiu cum se-ntampla dar politistii "romanesti" nu observa masinile stationate in intersectii si nici p-alea ce blocheaza trotuarele, desi, isi castiga painea dirijand fluxul auto prin intersectii. Or fi antrenati sa vada doar corpurile in miscare? Chiar trebuie sa-i tragem de maneca zilnic si sa-i rugam sa-si indeplineasca fisa postului? Daca-i p-asa, asta nu mai e Politie, ci seamana mai mult cu un serviciu de livrari pizza! :) Nu stiu de ce dar p-afara daca stationezi unde nu trebuie, in 5-10 minute te "saluta" o uniforma, fara sa fie sesizata de contribuabilii de acolo. Cati bani inhata MAI-ul de la noi? Se pare ca pe 2015 au inghitit 10.089.317.000 lei, adica aprox. 2,2 miliarde euro. Mult? Putin? Daca tinem cont ca la emiterea CI-ului, pass-ului, permisului de sofereala (+ alte servicii) platim taxe, zic ca Politiunea Romaneasca e un serviciu extrem de scump, ce nu se justifica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie o altă abordare și la munca asta de funcționar public, pentru a găsi atât niște indicatori de performanță și metode de control, cât și factori motivanți (intrinseci, extrinseci). Poate nu sunt angajați oamenii potriviți, ci oameni blegi, coruptibili, fără principii. Poate sunt prost plătiți și ar fi motivați să primească o cotă parte din amenzile date. Poate că n-au nici șefii potriviți, mergând pe o structură militară al cărui obiectiv este execuția ordinelor (inteligente sau tâmpite, nu contează, ordinele se execută, nu se discută) în locul unei structuri orientate spre eficacitatea acțiunilor față de un anumit principiu. Poate 

 

Dar pentru toate piedicile astea, și altele identificate până acum și prezentate drept scuze, se găsesc soluții.

 

„N-avem destui agenți” - minunată constrângere, dar o falsă problemă. Ce-ar fi să nu mai cheltuiți aiurea bani pe proiecte inutile cu fonduri europene, și să faceți o aplicație pentru mobil cu care oricine cu un smartphone în buzunar să poată face o poză care să includă și coordonatele GPS și timestamp-ul, care să fie încărcată automat într-o coadă de așteptare de unde o mână de agenți să facă clicka-clicka și să le valideze pentru a deveni amenzi? A făcut-o un băiet pe moca și pe cât de bine s-a priceput, iar acum pe timpul lui liber ia datele trimise de oameni și le transformă în plângeri la autorități. Să n-aud că „nu se poate”.

 

„Nu ne permite legislația să facem asta” - foarte adevărat, da' acuma vom sta cu mâinile în sân să așteptăm „să vină cineva și să facă ceva, că așa nu se mai poate”, sau apucăm problema de coarne? Ministrul ăla ce păzește, dacă nu poa' să tragă de mânecă Primul Ministru și, în lipsă de progres pe calea adunăturii de incompetenți din Parlament, să dea o Ordonanță de Urgență? OUG-urile se dau pe bandă rulantă și pentru cele mai tâmpite motive; iaca o ocazie să se folosească această pârghie și pentru un lucru bun.

 

În cele din urmă, problema se reduce la vorba aia: dacă vrei cu adevărat ceva, vei găsi motivația să o faci; dacă nu vrei, vei găsi doar scuze.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Din pacate nici chiar cu parlamentul nu poti amenda(pedepsi)pe cineva cu aplicatii pe telefon,nu poate deveni orice posesor de telefon agent constatator(agentul constatator trebuie sa aplice si sanctiunea),daca contravenientul depune contestatie la judecatorie cine merge sa sustina pct de vedere,cetateanul cu mobilul?! :)

Ce le-ar mai place autoritatilor asa o lege sa vina totul de-a gata :)Pedepse si amenzi avem destule si vom mai avea,si nu cred ca s-ar supare primarul sau guvernul daca ar fi amendati toti soferii din Romania zilnic,ba chiar ar avea bani mai multi de furat.

Stati asa ca vine vara si sa vedeti voi terase si alte alea pe trotuare ca e an cu alegeri si fara bani....:)


Sper sa nu va suparati pe mine ca am jucat rolul de avocatul diavolului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca RATB-ul e fata mica si urata a PMB si pentru ca pe tziclism.ro ie multi grammar nazi... ;))

 

20160114_151643_zpspmpsuue8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce idioti! au scris Lini cu doi de ii  [-O<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Î din I sau din A?

tn_Statia%20Trambitei.jpg

 

Înţelegeţi ceva?

tn_staiasptarulpreda173fcuratsg7.jpg

 

Cum îl cheamă pe Fane Babanu'?

tn_statiastefancelmare52tw.jpg

 

Ecumenism:

tn_Statii%20Terminal%20Ghencea-001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Înțeleg că primarele jănăral pictează tăblițele astea...
Că d-aia îl întrebăm noi aici-șea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lupu-și schimbă păru' da' năravu' ba! :P Articol: "Necunoscuții" din Primăria Capitalei care au pe mână zeci de milioane de euro

 

"Am solicitat actualei conduceri CV-urile care i-au recomandat pe noii directori pentru funcțiile în care au fost numiți. Însă, deși primarul Răzvan Sava se erijează în afișele din București, ca promotor al transparenței decizionale, nu a dorit să motiveze acum numirea noilor directori." Cliseul asta e deja consacrat in lumea oamenilor ce ne vor binele! :*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stati sa vedeti dupa ce castiga localele de anul asta...cum suna Firea la primarie pe Bucale? 

"Domne!...dati jos copacii aia, ce dreacu facem aici-sea.....Doamne fereste!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un oras unde oprescu a primit si al doilea mandat, cand se vota in 2 tururi de scrutin, tanti firea este deja primar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca am mai vazut "materialul" asta pe forum... Oricum, in Olanda omul de rand a facut diferenta pt ca a luat atitudine si nu a cedat dupa primele schimbari (3:20) si a pus presiune constanta pe factorul politic; la noi, cei mai multi romani vor sa mearga cu masina: in buza parcului, la mall, la mama-soacra, in capu' strazii la tigari etc! Daca ar putea, le-ar parca in scara blocului, langa lift! :)

 

La un moment dat, in videoclip se vorbeste de "car free sundays"  - pai daca faci asa ceva in Romania, cel putin in orasele mari, iese cu taraboi mare: sa mearga romanu' pe jos sau cu autobuzu', sa rada vecinii de el ca e sarac? ;)) In privinta primarilor si senatorilor, sper sa nu te superi pe mine dar cred ca ai asteptari prea mari de la domniile lor. De fapt, stiu si ei ce trebuie facut, ca doar merg des p-afara dar cred ca e vorba de altceva: daca ne desteapta, mai sunt ei votati? :D

 

Intre timp, zilnic, multi copii platesc pretul suprem pt. simbolul "valorii"... Ariadna Bordean

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicusor Dan despre traficul din Bucuresti...

 

„Transformarea RATB în societate comercială este o condiție pentru accesarea fondurilor europene. Avem disponibil 130 de milioane de euro, sumă foarte importantă pentru refacerea flotei. Soluțiile de trafic... s-au spus multe, toate corecte. Trebuie să facem și ordine între ele pentru că nu putem să facem și piste de biciclete și benzi unice acum. Mai întâi trebuie să dezvoltăm transportul public, să lase oamenii mașinile personale, și apoi să facem loc pentru piste." - Digi24, min 13:02

 

"Nu putem să facem acum o reţea a pistelor de biciclete. Vrem întâi ca transportul în comun să-i facă o competiţie reală transportului cu autoturismul. Verm să respectăm legea cu privire la parcare maşinilor, să eliberăm şoselele" - ZF

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine mai crede ca cineva va mai face ceva pentru aceasta hazna pe nume Bucuresti, este pur si simplu visator. 

Este un oras destinat chiciului, zgomotului, betoanelor, santierelor eterne si a opulentei retarde a majoritatii populatiei sale. Singura solutie este sa faci astfel incat sa nu imbatranesti pe aici. Te miri cum de inca nu s-a intrat cu buldozerele prin cartierul Cotroceni (e doar un exemplu) pentru a face loc vreunei autostrazi suspendate sau vreunui cartier rezidential "inovator", plin cu saormerii, farmacii si case de pariuri.

 

"Bucurestenii" au valori perfect reflectate de starea actuala a lucrurilor.

Restul de discutii sunt mici frustrati ici-colo ce inca mai spera la ceva mai bun...n-o sa se intample.

 

Oare de cati Ivani, Nicusori, "veloprieteni" si multi altii avem nevoie pentru a ne da seama de asta (in caz ca mai intereseaza pe careva)?

 

Sunt 110% pro transport in comun "reabilitat"...dar e o greseala sa crezi ca daca vei permite in continuare accesul cardurilor de masini prin toata zona centrala si mediana vei reusi sa ai mijloace de transport ce ajung in timp util. Autobuzele nu au loc de masini, tramvaiele raman blocate din cauza celor care folosesc linia pe post de banda a y-a.....Idei au tot fost, dar niciuna nu pare coerenta si gandita cap-coada

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpdv al continutului, ideile si discutiile noastre de pe forum sunt mult mai avansate si documentate decat gargara asta din campanii electorale.

Orasul este intr-adevar condamnat, e prea tarziu pentru a gasi ceva sa rezolve traficul. Solutii sunt dar prin constrangeri masive si romanul nu e dispus sa le accepte.

De poluare nici nu vor prea mult sa auda ...

 

"Matematicianul" mentionat mai sus ne asigura ca intai se rezolva transportul public pentru ca lumea va renunta la masini si apoi e randul pistelor de biciclete. Care e argumentul ca nu-l spune? De ce sa rezolvi aceeasi problema pe bucati? Cine are deja masina in care a investit o suma importanta de ce ar renunta la ea? Stupid. E ca si cum mi-as lua TV nou ultramodern in 12 rate si l-as tine in  cutie. Poate generatia urmatoare sa fie convinsa sa nu-si cumpere masini. Dar cum sa convingi pe cat mai multi ca RATB va fi mai bun? Si el e tot parte din trafic, nu are o infrastructura paralela.

 

Odata si odata va fi mai bine dar eu nu voi mai prinde asta, nu am nici o frustrare ca lucrurile bune nu se vor intampla pentru ca imi e clar ca e cazul sa mai astept.

 

Nu impartasesc parerea ca orasul e o hazna si majoritatea bucurestenilor sunt retardati cum spune antevorbitorul. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu impartasesc parerea ca orasul e o hazna si majoritatea bucurestenilor sunt retardati cum spune antevorbitorul. 

Daca te uiti si la restul oamenilor de pe strazi, de prin masini, ca sunt sau nu din corporatii (imi pare ca, cu cat multi urca ierarhic intr-o multinationala, cu atat trebuie sa se etaleze si mai...."pestilential", ca sa zic asa..), probabil vei avea surpriza ca doar cercul tau restrans de prieteni (in cel mai bun caz toti) iti mai impartaseste o parte din pareri cand vine vorba de acest subiect. Restul te considera "cu capul" cand aduci vorba de "aerul care pute, praful care te ineaca si zgomotul care te scoala si din morti in miez de noapte".

 

Crezi ca toti gigeii de "tureaza" motoarele cu >100 kmh seara si noaptea pe strazi, facand foarte mult zgomot (care e, oficial, in afara legii) vor fi de acord cu parerile tale? Nu, iti vor spune ca esti un "mos trist si senil" care cauta doar liniste.

Si da, cand vezi ca o mare parte din locuitori:

  • scuipa pe jos
  • parcheaza pe trotuare si oriunde se mai poate
  • arunca gunoaie pe jos, in gadinile blocurilor, etc.
  • face galagie (cu masini/motoare/manele, etc.)
  • face gratare in gradina blocului

 

...iar restul ii tolereaza fara probleme, poti concluziona ca asta-i conditia de bucurestean mai nou: cocina si durere-n p**a.

 

 

Cu toate astea, cam simplifici ce-am spus. Probabil @@Poseidon a caracterizat mai bine Bucurestiul cand l-a numit "cea mai mare tabara de refugiati din Romania". Oricum, n-am scris "retard" in postul cu pricina. ;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Matematicianul" mentionat mai sus ne asigura ca intai se rezolva transportul public pentru ca lumea va renunta la masini si apoi e randul pistelor de biciclete. Care e argumentul ca nu-l spune?

 

Subliminal, eu inteleg chestiunea asa: propun doar imbunatatirea al transportului public de suprafata (la modul general, fara detalii clare), iar de biciclisti nu zic, sau doar spun ca "mai incolo, sa mai astepte", ca sa nu-mi pun in cap votantii soferi, care-s multi si talibani, si nu ma voteaza daca o bag din prima cu masuri radicale anti-masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar putea fi si asta. Totusi, sansele sa se schimbe ceva chiar in cazul in care el va fi ales, sunt relativ mici. Depinde de un consiliu si de niste interese si-o mafie ce-l depasesc. Din pacate, asta este adevarul.

 

Pana la urma, in noiembrie 2014 am vazut ceva similar. A fost ales cineva pe care fie l-am dorit, fie l-am preferat cand vedeam care e alternativa. Ce s-a intamplat dupa aceea? Pai...nu mare lucru. La fel e si aici, dar la un alt nivel. Una e primarul, alta-i consiliul general...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai se voteaza si consiliul general din cate stiu. Dai votul unui primar si nu si partidului care-l sustine? E de asteptat ca partidul primarului sa aiba un procent relativ similar altfel ar fi fara logica. Sigur ca va mai fi nevoie si de alt partid cu care impreuna sa faca o majoritate dar asta e normalitatea.  

 

Revenind la discutia cu colegul suparat pe Bucuresti, un oras cu cat e mai mare cu atat ofera o perspectiva mai larga de optiuni. Tragand totusi linie la citeva atribute mentionate mai sus, totusi eu vad rar pe unii scuipand pe jos, daca sunt 1-2 care tureaza motoarele pe noapte timp de 1-2 minute, cu gratare intre blocuri am vazut pe youtube dar sincer niciodata "live", gunoaiele aruncate sunt totusi o problema dar cred ca e o problema la nivel national si dintotdeauna, nu contest, iar cu parcarea pe oriunde, ei, asta este si influentata de context nu e chiar la latitudinea liberului arbitru. Si stau intr-un cartier ca toate celelalte, intr-un bloc normal si decent si pina am devenit proprietar am avut si eu deceniul meu in care am locuit cu chirie cam prin toate partile asa ca stiu orasul mult mai bine decat multi bucuresteni nativi.

 

As vrea sa vad si eu care e in viziunea voastra orasul model. doar sa nu-mi veniti cu Cortina d'Ampezzo sau alta statiune de lux. Iar daca si nominalizati vreunul sa aveti in vedere si o analiza a punctelor slabe si tari, a costurilor vietii, etc. Eu chiar sunt curios daca e vreun oras din Romania si daca e cineva din actualii parteneri de discutie care s-ar muta acolo pe bune iar acel loc i-ar oferi oportunitati similare ca Bucurestiul.  

 

Vad in discursul de mai sus mentionarea farmaciilor si saormeriilor ca elemente blamabile. Unii au boala pe mall-uri, altii pe florarii iar prin alte parti unii chiar au problema cu moscheile. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din câte știu avem cel puțin 2 colegi de forum care s-au mutat la Brașov, probabil fiind avantajați de angajator :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Brasov. Oras frumos, inteleg. Iarna e mai lunga si temperaturile mai scazute, cheltuielile cu intretinerile mai mari. Cum e traficul? Cum sunt chiriile? Dar veniturile? Metrou? Aeroport?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff...nasol, ce să mai!
:-J

 

Și, cum se știe din folclor, e plin de moldoveni. 
Așa cum Timișoara e plină de olteni.
ș.a.m.d.
;))

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff...nasol, ce să mai!

:-J

Si ie si acru!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Brasov. Oras frumos, inteleg. Iarna e mai lunga si temperaturile mai scazute, cheltuielile cu intretinerile mai mari. Cum e traficul? Cum sunt chiriile? Dar veniturile? Metrou? Aeroport?  

 

Oraş frumos, destinat exclusiv traficului auto. Fără semafoare, fără treceri de pietoni (mergi pe jos de înnebuneşti numai ca să treci de pe o parte pe alta a străzii), cu un transport local la care 15 minute e un interval bun între vehicule... fără maşină eşti mâncat.

 

N-ai nevoie de metrou, că mergi cu maşina. N-ai nevoie de aeroport, că te duci cu maşina la Tg. Mureş, Sibiu sau Otopeni.  Doar d'aia ai străzi cu 3 - 4 benzi pe sens şi mega-giratorii. Să vedeţi ce plăcere e să parcurgi cu bicicleta giratoriile alea... normal că nu te lasă nimeni să te încadrezi pe banda 4 ca să faci stânga.

 

Later edit: Primarul Braşovului e născut în jud. Neamţ.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.