Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

moroshanu

Merida Matts în stare jalnică doresc să o salvez

Recommended Posts

Salutare tuturor MTB-riștilor.

Sunt noul posesor al unui Marida Matts SE special edițion. Este primul meu MTB. Mai am o cursieră Merida cumpărată SH, pe care am aduso în stare F.B. 

Sunt mecanic auto iar repararea, restaurarea și întreținerea  bicicletelor (mele și al soției) este un hoby.

Nu cunosc prea multe despre MTB-uri.

Am câteva întrebări:

1. unde sau cum găsesc urechea de cadru?. Criminalul de la care am cumpărat bicicleta (un țăran stupid) a pierdut-o cu schimbător cu tot (un deore XT RD-M751). Aceasta este imaginea cadrului pentru care caut urechea:http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/560030_352242554891770_961932757_n.jpg

locașul de pe cadru sa cam deteriorat deoarece mocofanul a pus un deraior montat pe ax, cumpărat de la piață.

2. unde găsesc un deraior XT sau ceva care să potrivească pe caseta cu 9 pinioane? Caut ceva la un preț rezonabil. Am dat pe toată bicicleta 50 de lei (mi-a vândut-o la preț de fier vechi, că stătea în ograda zmeului și de descompunea).

3. unde găsesc o manetă de schimbător  XT cu 9 viteze (sau piese pentru).

Vă mulțumesc anticipat.

Pune poze cu toata bicicleta ca sunt tare curios in ce stare a lasat-o domnul despre care ai vorbit.

Eu unul nu m-as chinui sa pun viteze pe o bicicleta in halul acela pentru ca exista posibilitatea reala ca urechea sa nu mai stea cum trebuie ce ar duce la tot felul de probleme cu schimbatul vitezelor. Eu zic sa faci un single speed din ea si sa folosesti schimbatorul acela pe ax pe post de intinzator de lant.

Criminalul (de la care am cumpărat bicicleta) = un țăran stupid

Salut si bine ai venit pe forum!

Te rog, cu alta ocazie, sa nu mai jignesti taranii.

Bafta cu reparatiile!