Traveller

Starea DJ din judeţul Giurgiu

Recommended Posts

Reţeaua de drumuri judeţene din judeţul GIURGIU

 

 

  1  DJ 151E Limita Jud. Dâmboviţa - Trestieni

  2  DJ 401 Limita Jud. Ilfov - Dobreni - Vărăşti - Valea Dragului - Herăşti - Hotarele - DN 41

  3  DJ 401A Limita Jud. Ilfov - Tântava - Mihai Vodă - Bolintin Deal - Bolintin Vale - Palanca - Stoeneşti - Găiseni - Carpenişu -

                     Limita Jud. Dâmboviţa

Asfalt in stare buna de la iesire din Bucuresti pana in satul Carpenisu. Se continua cu "soseaua Carpenisului", un drum denivelat de pamant cu pietre pana la intrarea in Potlogi (oct. 2012)

 

  4  DJ 401B Limita Jud. Călăraşi (DN 4) - Herăşti - DJ 401

  5  DJ 404 Limita Jud. Dâmboviţa - Brezoaia - Drăgăneasca - Floreşti - DJ 401A

Drum de pamant compactat cu pietre (martie 2012).

Statia de microbuze din Draganeasca are si un mic magazin cu terasa, bun pentru popas (cand vii dinspre Floresti, 100 m inainte de intersectia cu drumul spre Trestieni).

 

  6  DJ 411 Limita Jud. Călăraşi - Hotarele - Izvoarele - Teiuşu - Mironeşti - Comana - Budeni - Brăniştari - Călugăreni - Crânguri - Singureni - 

                   Iepureşti - Stâlpu - Bulbucata - Podu Doamnei - Clejani (DN 61)

Mironesti - Comana: off-road (pamant tasat) - iulie 2013

Comana - Budeni : asfalt de calitate proasta (crapaturi, denivelari, gropi) - iulie 2013

Calugareni - Iepuresti : re-asfaltat (2012) dar doar pe anumite portiuni, in rest asfalt plin de gropi, pe alocuri pamant.

Budeni - Branistari - Calugareni : recent asfaltat (2013), asfalt de foarte buna calitate.

 

  7  DJ 412 Prundu (DN 41) - Gostinari - Colibaşi - Câmpurelu - Dobreni - Vărăşti - Limita Jud. Călăraşi

Colibasi - Campurelu - Dobreni : asfalt de buna calitate (2012)

 

  8  DJ 412A DJ 411 - Gradiştea - Mogoşeşti - Varlaam - Adunaţii Copăceni - Dărăşti Vlasca - Novaci - Popeşti - Mihăileşti - Drăgănescu - Posta  

                    - Buturugeni - Zorile - Hobaia - Ogrezeni - Malu Spart (DJ 601)

Gradiştea - Mogoşeşti - Varlaam - Adunaţii Copăceni - Dărăşti Vlasca - Novaci - Popeşti - Mihăileşti - Drăgănescu - Posta - Buturugeni - Zorile : asfalt de buna calitate (iulie 2013)

Gradistea - Budeni: asfalt plin de gropi si denivelari (iulie 2013)

 

  9  DJ 412B Drăgănescu (DJ 412A) - Podu Ilfovăţului - Neajlovu - Sterea

10  DJ 412C Ogrezeni (DJ 412A) - Podişor - Bucşani - Obedeni - Uieşti - Goleasca - DJ 601

11  DJ 413 DJ 603 - Halta CFR Mihai Bravu - DN 41 

Dupa desprinderea din DJ603 si pana la intersectia cu calea ferata - dale de beton in stare proasta. Ulterior, pana la gara Mihai Bravu, drum de pamant compactat cu pietre. Dupa gara asfalt in stare excelenta (2011)

 

12  DJ 503 Giurgiu - Bălanu - Halta CFR Chiriacu - Halta CFR Toporu - Satu Nou - Limita Jud. Teleorman

Pe sectiunea Giurgiu - Balanu : asfalt de foarte buna calitate. apoi spre Gara Chiriacu drum denivelat, de pamant tasat cu piatra (20.apr.2013).

 

13  DJ 503A DJ 503 - Halta CFR Onceşti - Onceşti - Radu Vodă - Izvoarele - Chiriacu - Cucuruzu - Răsuceni - Limita Jud. Teleorman

Pe sectiunea Balanu (intersectia cu DJ503) - Radu Voda - Chiriacu : asfalt de foarte buna calitate (20.apr.2013)

 

14  DJ 504 Giurgiu - Vieru - Hodivoaia - Putineiu - Limita Jud. Teleorman

15  DJ 504A Vieru (DJ 504) - Gogoşari - Raleşti - Drăghiceanu - Izvoru

16  DJ 505 Cetăţuia (DN 5C) - Gogoşari - Putineiu - Halta CFR Chiriacu - Izvoarele - Chiriacu - Valea Bujorului - DN 5B

Pe sectiunea Valea Bujorului - Izvoarele : asfalt de foarte buna calitate (20.apr.2013)

Pe sectiunea Izvoarele - Gara Chiriacu : initial asfalt spart apoi drum de pamant compactat cu piatra (20.apr.2013)

 

17  DJ 506A Limita Jud. Teleorman - Toporu (DJ 503) 

18  DJ 507 Giurgiu - Oinacu - Braniştea - Gostinu

Asfalt in stare buna (varianta ocolire Giurgiu cu iesire la vama spre Ruse; 2011) 

 

19  DJ 601 Limita Jud. Ilfov - Bolintin Deal - Bolintin Vale - Malu Spart - Roata Mica - Roata de Jos - Mârşa - Limita Jud. Teleorman

Pana la Bolintin Vale asfalt in stare buna (cu denivelari si nisip/pietris in unele locuri pe margine) in 2012

 

20  DJ 601A Limita Jud. Ilfov - Bâcu - Joiţa - Cosoba - Limita Jud. Dâmboviţa 

Asfalt in stare buna, trafic redus (2012)

 

21  DJ 601D Limita Jud. Teleorman - Letca Veche - Limita Jud. Teleorman 

22  DJ 601E DJ 601 (Bolintin Vale) - Poenari - Ulmi - Trestieni

Asfalt in stare foarte buna pana in Trestieni, trafic redus (2012). Legatura Trestieni - Draganeasca asfaltata pana in dreptul bisericii Draganeasca, Continuarea din Trestieni pana in DJ601A este drum de pamant compactat cu pietre. 

 

23  DJ 602 Limita Jud. Ilfov - Bâcu - Joiţa - Săbăreni - Limita Jud. Ilfov

Asfalt in stare foarte buna, trafic redus (2012)

 

24  DJ 603 Naipu (DN 6) - Schitu - Mirău - Stoeneşti - Ianculeşti - Uzunu - Mihai Bravu - Comana (DJ 411)

Uzunu - Mihai Bravu - Comana : asfalt de calitate proasta (crapaturi, denivelari, gropi - 2012) 

Naipu - Schitu : drum de pamant tasat (20.apr.2013)

 

25  DJ 611 Roata de Jos (DJ 601) - Sadina - Cartojani - Limita Jud. Teleorman 

26  DJ 612 Milcovăţu (DN 61) - Limita Jud. Teleorman

 

 

Reţeaua de drumuri naţionale din judeţul GIURGIU

 

      1     A     1         Limita Jud. ILFOV - Limita Jud. DÂMBOVIŢA                                    

      2     DN  5         Limita Jud. ILFOV - Adunaţii Copăceni - Daia - Giurgiu - Pod Giurgiu - Frontiera Bulgaria

Proaspat reasfaltat de la limita cu jud. Ilfov pana la podul peste Arges; podul este in lucru, inca in stare proasta. Ulterior drum in stare excelenta, drum cu 2 benzi pe sens si banda de siguranta (martie 2013).

 

      3     DN  5B      Giurgiu (DN 5) - Ghimpaţi (DN 6)

Asfalt de calitate mediocra (exista gauri in care stratul subtire a disparut si lasa sa se vada placile de beton folosite anterior). Totusi, poate fi parcurs pe cursiera, cu ceva atentie.

                                              

      4     DN  5C      Giurgiu (DN 5B) - Vedea - Limita Jud. TELEORMAN

 

      5     DN  6         Limita Jud. ILFOV - Mihăileşti - Limita Jud. TELEORMAN  

Asfalt de calitate buna (martie 2013), drum cu o banda pe sens.

                        

      6     DN  41       Limita Jud. CĂLĂRAŞI - Prundu - Băneasa - Plopşoru - DN 5 (Daia)           

      7     DN  61       Ghimpaţi (DN 6) - Letca Nouă - Crevedia - Limita Jud. Dambovita

Edited by Traveller
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postul lui tarabostes mutat aici : http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/3477-giurgiu-anyone/page-23#entry576959

 

Reiterez rugamintea de a posta in aceste topicuri doar cu scopul de a ne impartasi din informatiile ce le detineti despre anumite segmente de drum, nu pentru a cere informatii !

 

Pentru cerere de informatii mergeti la Forumul Regional, unde se poate gasi (sau infiinta) topicul regiunii corespunzatoare.

 

Am adaugat cu aceasta ocazie aici si drumurile nationale, cu informatii recente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calugareni -Iepuresti : recent re-asfaltat (2012), calitate buna

 

Din Iepuresti spre Calugareni drumul nu este asfaltat (sf. Martie 2013). Am si intrebat niste localnici care mi-au spus ca este asfaltat doar pe anumite portiuni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Date noi adunate sambata 20.apr.2013, in urma periplului cu "Cititorii" prin campia dintre DN5 si DN5B. Remarc astfel ca am cartat o buna parte din drumurile judetului Giurgiu in acesti ani de bicicleala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adaugat date despre starea mizerabila a sectiunii DJ 412A dintre Gradistea si Budesti (spre Comana). De evitat pentru cursieristi, se recomanda ruta DN5 pana la CAlugareni, stanga la rond, apoi continuare pe DJ 411 Branistari - Budeni, proaspat asfaltat.

Desi sunt cu 7km mai mult decat prin Gradistea (35 km de la gara Progresu, fata de 28) drumul este de calitate mult mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adaugat date despre starea mizerabila a sectiunii DJ 412A dintre Gradistea si Budesti (spre Comana). De evitat pentru cursieristi, se recomanda ruta DN5 pana la CAlugareni, stanga la rond, apoi continuare pe DJ 411 Branistari - Budeni, proaspat asfaltat.

Desi sunt cu 7km mai mult decat prin Gradistea (35 km de la gara Progresu, fata de 28) drumul este de calitate mult mai buna.

Cam aşa e. Am fost prin toamnă anul trecut, Din Brănistari spre Comana ar fi poate cel mai bun, însă prin centrul acelor sate asfaltul e spart destul de nasol pe alocuri, eu cu 700x35 la roata si tot mergeam ca pe jar, cu 15-20 la oră, dar în mare e celpuţin acceptabil, şi pt cursierişti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am fost si eu in acest w-e trecut pe un traseu mai lung si cred ca ar putea fi utile cateva informatii despre starea drumurilor, astfel:

  • Bucuresti - com. Berceni - Colibasi - Falastoaca - Gradistea: perfect, fara nicio problema
  • De la Gradistea spre Comana (412A) nasol
  • Budeni - Branistari - Calugareni, foarte bun, mai putin in Branistari unde este asfalt cu denivelari si cam vechi...
  • Pentru ca drumul care uneste Giurgiu de Ghimpati se deterioreaza destul de rapid am ales varianta Giurgiu - Ghizdaru - Izvoarele - Chiriacu - Valea Bujorului: asfalt foarte bun, fara nicio problema, trafic auto aproape inexistent;
  • Vlasin - Schitu - Ghimpati: asa si asa, destul de denivelat, crapaturi, nu prea placut;
  • Ghimpati - Letca Noua - Milcovatu - Clejani (iesire): perfect (de la iesirea din Ghimpati);
  • Clejani (iesire) - Vadu Lat - Bucsani: crima si pedeapsa, de evitat;
  • Bucsani - Ogrezeni - Buturugeni - Mihailesti: foarte bun, pe alocuri, prin Buturugeni usoare denivelari

 

Spor la pedalat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

25  DJ 611 Roata de Jos (DJ 601) - Sadina - Cartojani - Limita Jud. Teleorman 


       Asfalt perfect, proaspat asfaltat. Drumul se poate continua fara probleme prin judetul Teleorman spre Poeni, Silistea, Purani, Videle, Mereni, revenire iar in judetul Giurgiu, Milcovatu, Ghimpati...


26  DJ 612 Milcovăţu (DN 61) - Limita Jud. Teleorman


       Asfalt perfect


 


In ambele cazuri am fost pe acolo in data de 13 sept. 2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

20  DJ 601A pe portiunea Brezoaele - Slobozia Moara (aprox 6 km) asfalt crapat, cu gropi, de foarte proasta calitate. Nerecomandat pentru cursiere! Intre Dragomiresti Deal si Brezoaele asfaltul e de calitate buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe DJ603 segmentul Uzunu - Mihai Bravu - Comana este afalt nou aproape in totalitate. Mai sunt cateva foarte scurte portiuni de drum distrus. Ultima data cand am trecut pe acolo (august 2016) erau vreo 2 portiuni de offroad a cate 100 de metri fiecare.

 

DJ411 Calugareni - Stalpu - asfaltat complet. Impecabil. (august 2016)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și 411 de la intersecția cu 412/DN5A înspre Comana e asfaltat? Că înspre Mironesti nu prea cred că e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ601 de la intersectia cu DN61 pina la Roata Mica este oribil, crapaturi enorme in asfalt, a fost un chin cu biciclete de XC cu gume de 2.2.

Portiunile Bolintin Vale pina la intersectia cu DN61 si apoi Roata Mica - Mirsa sint foarte ok, pot fi facute cu biciclete de sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.06.2017 at 8:05 PM, crystale said:

Și 411 de la intersecția cu 412/DN5A înspre Comana e asfaltat? Că înspre Mironesti nu prea cred că e.

@crystale Ma intereseaza si pe mine acea portiune sa aflu in ce stare se prezinta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, 411 intre Comana si intersectia cu 412 este asfaltat din 2013.

JELJ_bA1ycwGFOjtYZJ8ZXkpCVw7SQyfjAKhhIlo

 

Dincolo de intersectie, pe bucata Mironesti-Teiusu este drum de pamant pietruit (in Mironesti) respectiv drum de TAF dupa iesire din Mironesti, bun de antrenament MTB. Asfaltul revine de la intrarea in Teiusu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/27/2017 at 0:05 PM, Traveller said:

 

Da, 411 intre Comana si intersectia cu 412 este asfaltat din 2013.

 

Și 412 mai departe înspre Prundu e asfaltat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, e drum de caruta.

qUaGdeXbNknOkEffGe6G4Jo2PJXSizOqK9prPpXo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din Suseni in continuarea 189 pina la A1/E81 se poate circula lejer, este drumul care urmeaza cursul Argesului. Oficial nu este drum, nu este asfalat, este drum de pamint puternic compactat cu piata care este pe malul terasat al Argesului.. Se poate circula inclusiv cu o cursiera cu grija. Atentie la scurtele portiuni cu nisip.

187 din A1/E81 pina in Cascioarele este pista de F1.

190 din Cascioarele pina in Vinatorii Mici este un drum de bitum tocat (imi scapa numele tehnic) si este practicabil. La biciclete de sosea as zice ca e risc ca roata sa se infunde, materialul este usor moale. Pentru bicle de XC este parfum.
61 din Vinatorii Mici pina in Crevedia Mare este cu asfalt praf, crapaturi si gropi din abundenta, a fost foarte obositor cu bicle de XC datorita slalomului constant. Solutia ar fi mersul pe mijlocul benzii, lucru pe care nu il recomand.

412D nu este asfaltat si cel putin pina la Manastirea Bolintin este cam bombardat. Pentru XC este ok, pentru sosea este de evitat.

Intrebare. Stie cineva cum se prezinta drumul forestier din Cascioarele pina la Manastirea Bolintin?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

412B intre intersectia cu 61 si Sterea este bun, poate fi facut foarte lejer si pe cursiera. Din Neajlovu pina la Podul Ilfovatului este prost, a fi facut doar cu bicle de XC si doar dupa saptamini de vreme buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva informatii recente despre DJ413, sectorul de la Mihai Bravu (intersectia cu DJ603) pana la intersectia cu DN41?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Mihai Bravu pana la unitatea militara (in dreptul Garii) e asfalt in stare foarte buna.

Apoi macadam pana la intersectia cu DC100.

Dupa aceasta intersectie, pana la intersectia cu DN41, placi de beton in stare mediocra/proasta.

kFBJBDSjYq-AYJkH3P4chATvKIjGzMpq3ErdyYwO

 

Pe scurt, drum de MTB/trekking, hai ciclocross/gravel bike.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știam că, in ciuda diverselor planuri și alocări de fonduri ce aveau în vedere asfaltarea, nu s-a întâmplat nimic. 

Capătul de nord era asfaltat încă de prin 2012, apoi s-a asfaltat legătură spre Comana și cam atât.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now