radugns 20 Posted March 5, 2013 Daca retin bine minte este un topic pe aceasta tema : http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/12583-shimano-xtr-rd-m971-merita-sau-nu/ Eu am avut de doua ori XTR si tot trei ori XT. XT-ul, fiind shadow are arcul mai puternic. Insa isi face joc mai repede. XTR-ul are arcul mai moale, dar nu cu mult fata de modelul XT shadow si isi face joc mai greu. Iti recomand sa mergi pe XTR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
morarady 0 Posted March 5, 2013 am gasit un post mai vechi inchis am citit acolo mai multe pareri scuze ca am deschis si eu (admin).multumesc pentru raspuns radu .se poate inchide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cn-bike 267 Posted March 5, 2013 diferenta de pret este de 20 ron in plus XTR .Voi ce ati alege? Am un XT model vechi 2003 indoit 9 viteze. E ca atunci cand trebuie sa alegi dintre doua Loganuri (unul mai nou sau altul mai vechi). Quote Share this post Link to post Share on other sites
radugns 20 Posted March 5, 2013 cn-bike, nu ai dreptate. Modelul XTR a fost candva de top, XT niciodata:) Eu le-am incercat pe ambele cu diferite manete, Deore si XT. Asa ca XTR-ul pot spune ca e mai bun. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cn-bike 267 Posted March 6, 2013 A fost doar un offtopic... Sunt constient ca orice model XTR fabricat in ultimii 5-6 ani este mai fiabil si performant dacat ultimile modele de XT. Momentan pe bicicleta mea mtb am montat un XT RD-M772( model 2012). Quote Share this post Link to post Share on other sites
MBZ 4,650 Posted March 6, 2013 cn-bike, nu ai dreptate. Modelul XTR a fost candva de top, XT niciodata:) Din moment ce se pune intrebarea din titlul topicului, nu prea ai experienta de a afirma asa ceva. XT este un produs top, cu raport maxim calitate/pret. XT R este evolutia modelului XT. pentru Race, usor imbunatatit ca greutate si design, evident cu un usor compromis de fiabilitate si la fel de evident cu un pret mai mare. Daca esti asa un mare racer, este evident ca nu poti sa utilizezi XT care este pentru amatorii mediocri. Anumite componente din gama XTR sunt intradevar mai bune decat cele din gama XT si justifica o chletuiala in plus. Altele nu. Specific, schimbatorul nu este in acea lista de componente unde XTR este superior XT, exceptand greutatea. Topice mixate! Quote Share this post Link to post Share on other sites
radugns 20 Posted March 6, 2013 Inteleg ce zici. Nu sunt eu un mare racer, din contra. Insa acel XT isi va face joc in patina foarte repede, in nici 1000 km. XTR ul are doua arcuri pt tensiunea lantului, astfel fortele sunt impartite si castigi fiabilitate + greutate. Din moment ce le-am avut pe ambele si am tras de ambele cred ca pot raspunde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MBZ 4,650 Posted March 6, 2013 Este o formulare generica "Daca esti asa un mare racer, este evident ca nu poti sa utilizezi XT care este pentru amatorii mediocri." si nu ma refeream la tine. Eu unul folosesc RD XT M772 de 5 ani si nu am reusit sa-l belesc, desi nu l-am tinut deloc in batista. Cunosc multe cazuri de XTR la care s-a mai tot ciomagit cate ceva in timpul asta. :) Poti raspunde cu experienta de utilizator fireste, insa afirmatiile ca XTR a fost top(NU mai este?) si XT niciodata(pe ce te bazezi?) sunt usor exagerate, daca nu neconforme cu realitatea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radugns 20 Posted March 6, 2013 Este o formulare generica "Daca esti asa un mare racer, este evident ca nu poti sa utilizezi XT care este pentru amatorii mediocri." si nu ma refeream la tine. Eu unul folosesc RD XT M772 de 5 ani si nu am reusit sa-l belesc, desi nu l-am tinut deloc in batista. Cunosc multe cazuri de XTR la care s-a mai tot ciomagit cate ceva in timpul asta. :) Poti raspunde cu experienta de utilizator fireste, insa afirmatiile ca XTR a fost top(NU mai este?) si XT niciodata(pe ce te bazezi?) sunt usor exagerate, daca nu neconforme cu realitatea. Afirmatiile sunt putin exagerate, eu ma refeream ca XTR-ul ar fi topul, iat XT putin in urma. XT dupa ce isi face joc merge destul de bine si asa, insa ar fi bine sa dai jos patina si sa-i reduci jocul cu un ciocan. Pe urma mai merge la fel de mult. Insa nu poti zice ca nu are joc mare dupa atatia km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marius_eugen 93 Posted March 29, 2013 Vis sa inteleg ca XTR Plus a rezolvat acea invidie a Shimano fan-ilor pe Sram referitor la acele probleme de stabilitate ? Azi mi-a sosit XTR-ul 971 si primele impresii sunt ca este mai usor decat XT-ul 771 care l-am avut pana acum 2 zile , mai robust si sincer la cum arata nu cred ca voi simti lipsa shadow-ului pe el . Daca nu am reusit sa troznesc XT-ul 770 si nici 771 , sper ca si acesta sa scape cu viata , tinand cont de faptul ca este primul deraior spate cumparat de nou . Am mai usurat bicla cu inca 50-60 gr datorita lui :D si sper sa ma inteleg bine cu el si ca el se va intelege bine cu pinioane xt , lant XTR si manete SLX . Am inteles ca se mai poate umbla putin la rotite si cage pe viitor daca doresc sa mai umblu la greutate , dar deocamdata sper ca urmatorii 2 ani sa nu am nevoie de nici o inlocuire . O alta observatie , long cage-ul XTR 971 este foarte putin mai mare decat medium cage-ul XT si desi eram nehotarat daca sa-l cumpar sau nu din cauza asta , dupa ce am citit ca numai long-cage-ul XTR ajunge la pinionul de 32 , l-am luat si acum inteleg de ce . In nici un caz un medium cage NU ar ajunge la pinionul 32-34 , desi un medium XT ar fi mers ok cu 32 de dinti , ca l-am avut pe XT770 . Eu am mai citit despre tehnologia XTR cum ca ar avea arcul mai tare si ca ar necesita mai multa forta din partea manetei , nu mai tin minte daca tot pe acest forum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,175 Posted March 29, 2013 Clipul ala are ceva ani vechime, problema aia e disparuta de mult. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MLADEN 3,497 Posted March 29, 2013 O alta observatie , long cage-ul XTR 971 este foarte putin mai mare decat medium cage-ul XT si desi eram nehotarat daca sa-l cumpar sau nu din cauza asta , dupa ce am citit ca numai long-cage-ul XTR ajunge la pinionul de 32 , l-am luat si acum inteleg de ce . In nici un caz un medium cage NU ar ajunge la pinionul 32-34 , desi un medium XT ar fi mers ok cu 32 de dinti , ca l-am avut pe XT770 . Ce are sula cu prefectura? Unde dracu ai citit că lungimea braţului are legătură nu pinionul maxim pe care poate urca schimbătorul lanţul? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,680 Posted March 29, 2013 Afirmatiile sunt putin exagerate, eu ma refeream ca XTR-ul ar fi topul, iat XT putin in urma. XT dupa ce isi face joc merge destul de bine si asa, insa ar fi bine sa dai jos patina si sa-i reduci jocul cu un ciocan. Pe urma mai merge la fel de mult. Insa nu poti zice ca nu are joc mare dupa atatia km. Asta cu jocul ai concluzionat-o pe baza unui sondaj cu esantion de 1 exemplar? :)) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
radugns 20 Posted March 29, 2013 Asta cu jocul ai concluzionat-o pe baza unui sondaj cu esantion de 1 exemplar? :)) Nu, am avut de 3 ori acest schimbator si jocul il face la patina. Daca ai unul, asa montat pe bicicleta, misca patina stanga dreapta si vei vedea ce joc are. Quote Share this post Link to post Share on other sites