Artur

Recomandare piese usoare.

Recommended Posts

Domnu' maus,câte kg ai?

 

Problema nu e de kile, la Maus, la el e problemă de cum se dă cu ele :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut o experienta neplacuta cu piesele astea foarte usoare ...

 

Eu consider ca e ceva logic ca nu se iau roti foarte usoare. Adica roti de 1400g impletite de iexperti le iei doar daca esti chirurg la trase fine. Eu am ramas la 1600 si ceva de grame  pt race si lipsa de tehnica ocazionala. Si la omul cu FS, il presupun ca da mai tare in ea, deci cum sa recomanzi 1400g ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am cantarit rotile,au 2.314g,mult!:(

Atentie:fara discuri,suruburile lor,caseta,cauciucuri,camere,fond de janta,care au 88g!am gasit acum la sevice ,tot schwalbe dar de 38g perechea.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia vezi cauciucurile separat si vezi calculul facut de mine la roti. Eu zic ca cu setup-ul meu esti bine de tot la greutate fata de ce ai acum si nu te temi sa dai cu ea in pietre.-700g, cum am zis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si unde si cu cat gasesc fulcrum red metal ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am cantarit rotile,au 2.314g,mult! :(

Atentie:fara discuri,suruburile lor,caseta,cauciucuri,camere,fond de janta,care au 88g!am gasit acum la sevice ,tot schwalbe dar de 38g perechea.

 

Fond de janta la 10 grame/setul de roti este stan's yellow tape sau identic dar alta culoare bor white tape: http://www.cyclemaster.ro/index.php?route=product/product&product_id=73

 

Cu fondu asta de janta le poti face si tubeless cel mai usor. Asa folosesc si eu de cativa ani si mai sunt si altii de pe aici, inclusiv Radu_Vadan care de curand s-a convins ca-i mai bun decat ghetto tubeless

Share this post


Link to post
Share on other sites

h3x0r are el un pitic cu roţile sub 1500g, dar nu le-a încercat niciodată. Eu mă dau cu roţi deastea de ceva ani şi n-am nicio problemă. Dacă kilele îţi permit, nu văd dece ai lua un set de roţi la 1600-1700g, când de aceiaşi bani iei ceva cu 200g mai uşor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa folosesc si eu de cativa ani si mai sunt si altii de pe aici, inclusiv Radu_Vadan care de curand s-a convins ca-i mai bun decat ghetto tubeless

 

Mai bun decat ghetto tubeless pe jante non-tubeless si cauciucuri non tubeless? Parca trasesem concluzia pe topicul aferent acestui mod ca ghetto tubeless ar fi mai sigur dpdv tyre burp pe jante si cauciucuri care nu au system tubeless, tocmai pentru ca frecarea este cauciuc/cauciuc la ghetto fata de cauciuc/metal la cel doar cu fond de janta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut emoţii şi eu la început, adică prima dată când am ieşit cu ele. Dar nu pare să aibă nicio problemă sistemul. Bead-ul stă perfect pe jantă, nu am pierdut aer, rulează fin. Să vedem când pun gumele de vară, care au volum mai mare. Sper să nu am surprize neplăcute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bun decat ghetto tubeless pe jante non-tubeless si cauciucuri non tubeless? Parca trasesem concluzia pe topicul aferent acestui mod ca ghetto tubeless ar fi mai sigur dpdv tyre burp pe jante si cauciucuri care nu au system tubeless, tocmai pentru ca frecarea este cauciuc/cauciuc la ghetto fata de cauciuc/metal la cel doar cu fond de janta.

 

Exista deja gume Tubeless ready care au aceeasi greutate ca si alea non-tubeless si acelasi pret, deci iti iei de la inceput tubeless ready. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tubeless ready nu are nici o treaba cu modul in care sta anvelopa pe janta non tubeless (ready) daca am inteles eu bine. Eu asta am pus sub semnul intrebarii: ghetto vs doar banda dpdv dejantare.

 

PS: Inteleg ca tubeless ready au acelasi profil de prindere pe janta ca si UST, insa totusi janta nu este tubeless UST.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad de ce s-ar complica la tubeless si sa aiba grija si cu acea substanta care se baga in ele , daca o camera ultra light este cam 95 gr , apoi mai sunt si variantele din latex. Substanta care trebuie bagata ca si protectie de multe ori cantareste mai mult decat o camera . Degeaba ai o bicla de 5 kg daca faci o pana nasoala ca ai vrut sa ai tubeless . Diferenta pentru a scapa de camera o bagi in greutatea suplimentara a protectiilor incluse in cauciuc si in acea substanta , apoi preturile sunt imense .

Eu as incepe cu schimbarea transmiei pe XTR si XT . Unde este diferenta mica de gramaj si mare de pret , sa ramana la XT , unde se simte si merita , sa treaca la XTR .

Lantul merita XTR din toate punctele de vedere si depinzand de greutatea si puterea lui poate opta chiar pentru o varianta de sosea , care este mai usoara cu vre-o 40-50 gr .

Pinioane clar merita XT-urile si nu are rost sa cauti XTR-uri . Din pcate varianta pe 10v este mai grea decat cea pe 9v , exact cu cat este mai usor XTR-ul fata de XT , dar platesti in plus vreo 6 milioane .

Pedalier clar XT dar direct pe 2 foi si nu merita XTR-ul , diferenta de bani fiind imensa intre ele . Deraior spate si fata clar XTR-uri. 

Pedale poti incerca variantele cu XTR sau Crank , mi se par cele mai ok .

Manetele de schimbatoare eu as incerca Saint-urile , vezi ca sunt la promotii pe cateva site-uri si sunt foarte usoare si ieftine . ( dreapta am vazut-o la 170 ron)

La frane as umbla ultima data . dar cu siguranta trebuiesc schimbate discurile cu unele 160 mm spate . Depinzand UNDE te dai cu ea vezi daca Ashima 2 sunt ok sau nu . Pentru oras si coborari scurte eu ma astept sa fie ok , eu tocmai mi-am comandat 2 de 180 , dar pentru oras . Castigi cam 50-70 gr/disc daca pui Ashima AI2 , in fucntie de marime.

Suruburile clar trebuiesc toate trecute pe titan SAU unde este cazul din aluminiu si TAIATE la nivelul care iti trebuie . La discuri de ex. , majoritatea sunt mai lungi , la sa si la etrieri trebuiesc luate exact marimea care trebuie .

La roti eu zic ca te agiti prea tare pentru nimic ... poti alege cei mai usori butuci de genul seria 7 de la Novatech , cu cele mai usoare spite de genul Sapim Laser sau DT ultra Light aero .

In rest , suruburi titan la pipa , sa , prinderi manete si frane . Restul de up-grade-uri de carbon la ghidon + pipa , tija sa mi se par foarte periculoase. Desi greutatea ta nu este mare , in diferite situatii forta generata de tine poate ajuge pana la dublul greutatii tale si pentru cateva grame iti risti viata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intram in sf-uri cu xtr,nu e nevoie decat caseta de xt care e sub 350g,a mea acum e de 457!si cum a mai spus cineva,camere de 95g in loc de 197g,asta e de altfel cea mai rentabila investiție!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manetele de schimbatoare eu as incerca Saint-urile

 

La roti eu zic ca te agiti prea tare pentru nimic ...

 

Eu sunt de parere ca le iei pe dos. Manetele ar trebui sa fie ultimul lucru la care sa umble, iar rotile primul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca am vb de roti , era normal sa vb si de manete . Eu tocmai mi-am luat niste SLX-uri si pot spune ca mai conteaza si astea . Si SLX-uriel si XT-urile au afisaj care se poate scoate .

Intre un butuc XT de 457 gr( cum spui tu) si un Novatech de 350 gr este diferenta imensa . Omul parca facuse socoteala sa dea 850 euro pentru 1.100 gr ... asa ca orice alta idee care sa-i scuteasca acele chetuieli mi se pare binevenita .

 

http://x-factor.ro/?do=termek&id=294            - aici gasesti un kit foarte interesant . Pentru cine este de acord ca merita sa scazi greutatea , poate gasesti si suma justificata . Acel kit poate sa-l scuteasca aproape de mai mult de jumatate de kilogram , depinzand de greutatea reala a pieselor lui . Tot pe acel site gaseste si adaptoare pentru etrieri foarte usoare si alte cateva piese . Si discurile sunt interesante daca nu are bani de Ashima Air2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum va multumesc pt. idei,caseta actuala de 457g e deore,si deci vreau sa trec pe xt,care e 300g si ceva,oricum sunt nevoit pt ca schimb rotile,unde voi scădea aproape 1kg.Mai pun in spate o ashima2,2 camere,la angrenaj slx foaia mare o dau jos de tot,mai un ghidon,o sa,tija,foaia de janta ieri le-am schimbat...si ia ca se poate si cu 400-500E da jos lejer 1,5kg,si inca n-am vorbit de piesele stoc-noi ce imi raman,le vand si mai recuperez cel putin 200E,ca sunt practic noi.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bun planul, parerea mea.

Pe parcurs cred ca vei da jos si foaia mijlocie, si si o vei schimba cu una de 36. Da' mai intai trebuie sa vezi cum te intelegi cu cea de 32.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Multumesc de pareri,sfaturi...

Din proiect,pana acum am facut doar o comanda de roti(1490g),o caseta xt,cauciucuri si camere mai usoare.

Ieri am dat jjos si foaia de 42,marea dezamagire fost cand schimband de pe foaia cea mica(24) pe cea mijlocie(32),am constatat a lantul pica de pe foaia cea mijlocie:((

Asa ca nu mi-a iesit cu upgrade-ul de 2x10:(...si nici n-am apucat sa-mi achizitionez o foie de 36

Momentan am acest deraior: http://www.bikexpert.ro/schimbatoare-foi_30/slx-fd-m661-10-down-swing-3x10v_5788_6897.aspx ,oare sa am curajul sa cumpar altul de 2x10?slx model nou,sau xt,eventual x7,x9?

Multumesc.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva ai pus foaia mijlocie in locul foii mari? aia ar putea explica motivul pentru care iti pica lantul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau nu ai limitat din surub schimbatorul.

Nu din pacate schimbatorul e reglat perfect,la un service l-am facut,insa deraiorul nu e destul de "joasa" sa zic asa.Deci in cazul asta are si o functie de fixare ca alea de DH,cu o singura foaie,sau din cate stiu si xx1 are asaceva.Bineiteles aici e binevenita si o scurtare de lant,ar inca nu era cazul,nu era vorba de trepidatii,incercarile le-am facut cu bita suspendata.

Am vazut ca la slx sunt si cu un bashguard de plastic.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva ai pus foaia mijlocie in locul foii mari? aia ar putea explica motivul pentru care iti pica lantul.

Asta nici nu am inteles-o.??..eu nu a, schimat nimic,dect am dat jos cea mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placa mijlocie si cea mare se prind pe de o parte si cealalta a angrenajului si sunt prinse cu aceleasi suruburi, cand dai jos una si cealalta pica. Daca lantul pica intre cele doua foi atunci exista doua posibilitati, sau ai pus placa mijlocie pe partea exterioara a angrenajului, acolo unde era initial placa mare sau ai pus placa mijlocie invers, cu rampele spre exterior si nu spre foaia mica. Si inca un lucru, placa mijlocie ar trebui sa aiba un indice, un dinte in partea interioara care trebuie sa fie orientat in asafel incat sa fie acoperit de bratul pedalierului, daca nu e in orientarea corecta va produce probleme la schimbatul de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU!Am scris ca pica jos...pe sol,nu intre foi, exact cum e normal sa pice...in cazul nostru,din pacate.

Si demontarea am facut-o la un service,deci nu am demontat-o eu personal "Artur habarnistu".De altfel e o miscare care o poti face si din prima legat la ochi,dar aca tot n-am scule,dar am prieten,ba chiar e coleg de anteenament,l-am pus pe el.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.