Recommended Posts

nu cred ca te catapulteaza ca pare sa aiba in mijlocul arcului si un amortizor.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de parghie, in cazul asta e cam direct. Trebuie sa fie ceva recoil, revenirea, foarte bine gandita. Ceva cu ulei de preferat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In final  am reusit sa pun pe roti  Corratec-ul  .DSC01326.JPGDSC01329.JPGDSC01348.JPGDSC01349.JPGDSC01351.JPGDSC01352.JPGDSC01358.JPGDSC01359.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

revin cu poze cu univega alpin pro rx old schoolul meu, cu furca rocksocks magnesium (stricata)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de aici nu poate sa lipseasca un panasonic din 1991 in perfecta stare de functionare si cu piesele originale shimano deore xt

post-15966-0-94478700-1376139194_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bicicleta frumoasa ,  Peugeot Pro Team       1992                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      tevi cadru : Reynolds 531 Magnum (Manganese/Molybdenum)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          furca: Unicrow Tange cro-mo
headset: Peugeot oversized                                                                                                                                                                                                :             pipa: ITM oversized
frane: Shimano Deore XT
manete frana: Shimano Deore XT STI
schimbatoare: Shimano Deore XT STI
schimbator  fata: Shimano Deore XT M735
schimbator spate: Shimano Deore XT M735
angrenaj: Shimano Deore XT M730 Biopace
bottom Bracket: Shimano
pedale: Shimano Deore XT
jante: Wolber AT18
butuci: Shimano Deore XT
cauciucuri: Panaracer Kartoum                                                                                                                                                                                                                                                                           
sa: Selle Italia Turbomat                                                                                                                                                                                                        :                                                                          
ghidon:T-Bone 3T
tija sa: Sakae super hard TCO

 

                                    

Fotos-Bewerken.nl%25281%2529.jpgAsa arata cu echiparea originala . Am cumparat una identica dar cu piese lipsa si  pete de rugina + 2 mici infundaturi ale top tube. Ce am lipsa: angrenajul XT , un cleste frana XT , schimbatoarele de la manetele combo .Poze aici:https://plus.google.com/photos/108310512302549529993/albums/5925038455168199233?banner=pwaDSCN1254.JPGDSCN1262.JPGDSCN1239.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are nimic, putin chit si un abtibild si mai merge 50 de ani.

 

Daca-i vedea cum arata cadrul meu...  X_X   B-(

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele doua livituri   sunt una pe o parte si una pe cealalta parte ,   la distanta una de alta  ,  teava este inca dreapta , nu este curbata ,teava este destul de groasa , seamana cu un cadru de aluminiu   . Eu cred ca  se poate indrepta   la service auto  ,  daca acolo au  scule de indreptat tabla  , dar si la un service mai mic.  Imi povestea  cineva ca un mecanic  sudeaza o unealta de  tabla apoi  bate usor cu ciocanul  si tot asa pana indreapta , apoi surplusul il indeparteaza cu flexul  . Deci se poate  dar de reconditionat nu ma apuc  , deja intru in iarna cu 8 biciclete   :)))  si prioritate  au altele .Rotile le-am pus pe Scott Montana , si acum arata foarte bine (jante volber duble, cauciucuri  vintage ca in poza de mai sus butuc xt Japan pe spate + pinioane din aceiasi gama care merg cu lant nou ! ) , deci bicla am demontat-o   ,  am fost atras de xt-uri  ca nu am avut niciodata xt  :)  ,   m-am intristat putin cand am vazut  ca este lovita teava de toptube  , dar  a meritat sa o cumpar si asa  , pentru xt si ca este reparabila ,  dupa parerea mea .Daca ma prinde iarna cu ea in casa  am sa ma ocup  sa   repar la service  indoiturile  .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnica aia de la auto-service merge doar la portiere si caroserii, la o teava subtire e pierdere de timp si bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum zice Lucian! Zona in care sunt loviturile e exact zona in care teava e si cea mai subtire - ca e REynolds duble butted! - si manopera e delicata si costisitoare. Cu siguranta ca se poate face, dar cat costa? Plus revopsitul, deblocarea tijei......Merita? Greu de spus.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un lucru este clar: ca daca cineva nepriceput se apuca sa o refaca mai rau poate o sa o strice. Cu tija se rezolva: este iesita 19 cm, iar partea din seattube este de aproximativ 10 cm. Deci,  daca ar fi taiata  de  la baza ramane tija de 19 cm, iar restul  de teava blocata se scoate prin diferite metode. Sau poate ca are sa iasa tija  si salvata integral, dar nu ma apuc eu  deocamdata, nu am atata  experienta . La service de biciclete  daca merg sa o taie si o scoate din cadru cu o freza mare si bormasina pe masura. Acum la inaltimea la care este ridicata, este potrivita pentru un om cu inaltimea de 1,75 - 1,80 m . Un  alt mecanic mi-a zis ca el scoate tije incalzind zona blocata, apoi intoarce cadrul cu tija in jos si prinde in menghina tija si invarte de cadru, dar - a zis el -  se poate sa cedeze tija. Vopsitul costa mult pentru orice cadru. Un om priceput, cu sculele necesare poate reface indoiturile. Un vopsit profesional la service auto aici in oras ajunge la 200 ron cu grunduit, vopsea aleasa la calculator, lac si apoi cuptor, iar la H A N pictorul, nu stiu .

Edited by a_mic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Old skulu meu: shiftere, frane, deraioare, pedalier, butuci Shimano STX

jante Araya

cadru otel Tange

furca Tange

ghidon,pipa United

Voi mai da jos din cele 12, 85 kg ale bicle schimband cauciucurile cheng shin de 2.10.

 

Am cautati pe net vreo informatie legata de aceasta firma, United, nu am gasit nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cautat pe net vreo informatie legata de aceasta firma, United, nu am gasit nimic.

 

Eu am gasit :).

http://www.unitedbike.com/id/index.php

Cea mai mare companie indoneziana de biciclete, daca asta iti spune ceva.

Dar sa faci albumul public, sa o vedem si noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_4483.JPG

 

https://picasaweb.google.com/adela.rapeanu/United

 

I-am vazut pe indonezienii de la United, totusi inclin sa cred ca nu ar fi de la ei bicla. Spun asta pt ca , dupa echiparea bicicletei, aceasta ar fi fost facuta undeva la mijlocul anilor 90(linia Stx atunci a fost produsa, in aceeasi perioada fiind intrerupta si productia modelului de janta vp-20 de la Araya).

De aceea imi este totusi greu sa cred ca o firma indoneziana ar fi facut un cadru  asa de frumos si usor, in perioada de adolescenta a cadrelor de mtb.

Edited by Traveller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.