menix75 1 Posted April 5, 2013 salut,mi am facut de curand o cursiera din piese,care inca nu este gata,linkul aici: mi am achizitionat o pereche de schimbatoare campa xenon...dupa posibilitati:))),iar pe spate am un grup shimano de 7v,iar deraiorul este tot shimano alivio de mtb.la shimbarea treptelor nu este nici o problema pe acest grup.ceea ce vreau eu sa fac este sa mi achizitionez un grup de 10 v,cat duce si schimbatorul campa.intrebarea mea este ce ar trebui sa fac?inteleg din ce am citit pe forum ca este o problema de compatibilitate intre campa si shimano,schimbator-grup.ar trebui sa mi cumpar un grup campa de 10 v,caseta aferenta si lant?butucul meu de pe roata spate este 105.ar trebui si acesta schimbat?dar deraiorul de pe spate este compatibil?ajutor va rog.multumesc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightwork 68 Posted April 5, 2013 in 95% din cazurile gasite pe net o sa gasesti ca e incompatibilitate, in sensul ca trebuie sa schimb butucul (sau caseta, ceea ce e mult mai greu), blocul de pinioane, manetele de schimbator (in cazul tau e ok daca vrei sa treci cu totul pe Campagnolo), schimbatorul, ba chiar si lantul (in ordinea asta). O sa gasesti sa cazuri in care oamenii au amestecat piese aiurea dupa cum au vrut si le-a iesit. Eu am facut o treaba asemanatoare recent (am trecut de la Shimano la Campagnolo) si m-a costat o caruta de bani...Mai bine schimba shifterele si iesi mai ieftin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovidiu_m 90 Posted April 5, 2013 Campa pe 10 se "potriveste" perfect (nu necesita nici o modificare) cu Shimano pe 8 viteze dupa spusele unora. Se mai potriveste si cu shimano pe 9 viteze, dar necesita o mica modificare a cablului la schimbatorul spate. inkuri cu documentatie: http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?p=1022125 http://www.cxmagazine.com/shimano-campagnolo-ergopower-compatibility Sau iei o caseta de de 9 viteze care are cat mai multe pinioane separate (sa nu fie pe spider) si pui distantiere ca pentru campagnolo. PS. Am impresia ca modelul tiagra pe 9 are pinioanele independente. Astea toate daca ai si butucul spate pentru 8-9-10 viteze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
menix75 1 Posted April 5, 2013 scuzele mele,cand am spus schimbatoare campagnolo,ma refeream la ergopowere campa 3x10.acesta sete si motivul pentru care doresc sa trec la un grup de 10 v.deja am gasit o roata spate cu tot cu caseta campa,compatibila cu 8,9,10 pinioane pe care am gasit o ieftina la pret,200 ron.acum ar mai trebui un grup de 10 pinioane,care am inteles ca se gaseste mai greu, si un lant compatibil.nu stiu ce sa spun de deraiorul spate care ramane shimano.trebuie sa vad de unde gasesc si grupul de pinioane,le montez si vad ce se intampla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sgm 24 Posted May 17, 2013 salutari tuturor. exista diferenta intre pinioanele campa record fata de campa miche? doresc a-mi schimba pinioanele campa record 8s (11-23) cu altceva, astfel incat sa pot folosi un pinion mai mare (de 28) iar pedalierul este 53/39. am gasit un campa miche (13-28) rog lamurire si multumesc frumos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokeno 0 Posted May 22, 2013 Salut, Stie cineva daca se gasesc in romania Aerobars (nu setul complet, ci doar barele ca extensie) de la Profile Design? As vrea sa imi iau un T2+, dar tot ce gasesc are o taxa de frum catre romania foarte mare. De asemenea, Profile Design Vertical Water Bottles. Multumesc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 837 Posted May 22, 2013 La bike-components.de poşta e 10 euro. Eu de la ei comand când am ceva de luat. Apropos de sticla verticală, nu-ţi recomand. Mai bine un bidon normal, montat orizontal, aşa ceva: Eu aşa merg la triatlon şi e mai OK decât cu sticla aia cu pai. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dany86 439 Posted May 22, 2013 Salutare si bine ai venit pe forum! Eu zic sa te duci la topicul special creat pt. comenzile pe bike24. Daca il gasesti undeva in Romania sigur o sa fie mult mai scump ca aici: http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=3850;page=1;menu=1000,4,133,134;mid=101;pgc=0. Astepti sa se adune 3,4 baieti si plasati comanda impreuna ca sa impartiti transportul. Eu am pus ochii pe astea: http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=32191;page=1;menu=1000,4,133,134;mid=101;pgc=0. Mi se par mai aerodinamice decat ce vrei tu, sunt drepte si barele nu sunt plasate chiar deasupra ghidonului. Daca pui barele pe bicicleta de sosea ia in calcul si o pipa mult mai scurta, de regula pe jumatatea celei care o ai acum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 837 Posted May 22, 2013 Apropos de barele alea drepte: atenţie la poziţia mâinii, s-ar putea să fie destul de incomode. Eu recomand Jbend. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dany86 439 Posted May 22, 2013 Da Radu, stiu, m-am gandit cateva zile pana sa ma decid. Mi-am zis ca nu ma dau mult cu ele, maxim 20 km ceea ce nu e mult si cred ca rezist. Sper totusi sa nu fac o greseala si sa constat ca nu le suporta mainile mele, ultimele bare erau "indoite". Dar astea arata asa de bine... :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokeno 0 Posted May 22, 2013 Multumesc mult pentru sfaturi, o sa ma gandesc exact de care iau. Eu am o cursiera si chiar vreau sa ma folosesc de ele. Din ceea ce am citit, e bine sa fie sub ghidon, datorita incomoditatii deasupra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dany86 439 Posted May 22, 2013 Cu cat sunt mai joase barele cu atat sunt mai incomode dar pozitia e mai aerodinamica si vei castiga in viteza. Pipa mai scurta o sa iti trebuiasca ca sa apropii barele de bratele tale. Poti sa "impingi" saua in fata dar de multe ori nu e suficient. Si daca stai prea intins pierzi mult din putere. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokeno 0 Posted May 22, 2013 Stiu ca unghiul seiei nu este cel indicat asa cum e aproape vertical pe tri-bike, dar o voi lasa asa. Ce inseamna pipa mai scurta? Cred ca fiind mai scurta ma va ajuta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 837 Posted May 22, 2013 E foarte relativă treaba asta cu poziţia pe bicicletă, şi cu atât mai mult dacă ai aerobar. Mie mi-a luat doi ani să-mi găsesc o poziţie bună pe bicla de triatlon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rokeno 0 Posted May 22, 2013 Tu ai bicla de triatlon... Eu abia am luat gustul :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frank 4,816 Posted May 22, 2013 Indreptat - aplatizat pe la Moore / Oklahoma City Bidonville-urile nu influenteaza aerodinamica si gramajaul? Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 837 Posted May 22, 2013 Indreptat - aplatizat pe la Moore / Oklahoma City Bidonville-urile nu influenteaza aerodinamica si gramajaul? Ba da coane Frank, da dacă tre să pedalezi 40/90/180 km la cât te ţin picioarele şi apoi să alergi 10/21/42 km, tre să şi bei câte umpic de şnaps pe drum şi evident tre să ai unde să pui felea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shine 633 Posted May 22, 2013 eu zic sa vb cu userul Tolstoievski, ca avea el la vanzare unele nou-noute. Fara taxe de transport, fara nimic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sgm 24 Posted June 1, 2013 am schimbat pinioanele campa 8v (11-23) cu campa miche 8v (13-28) si am intalnit o problema: nu mai schimba de pe pinion 8 pe 7 decat dand de 2 ori si implicit, nu urca pe pinionul mare - asta indiferent de foaie. mentionez ca am pedalier 53-39. ce trebuie sa fac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 554 Posted June 1, 2013 Ai ergopowere pt 9 viteze? Pinioanele 8 si 7 sunt 28 si 25? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sgm 24 Posted June 1, 2013 pinioane pe 8, de asemenea si ergo-power-ele mentionez faptul ca inainte de a face aceasta schimbare, nu am avut nicio problema. as fi zis inital ca e de la lant, dar totusi nu cred - atata vreme cat nu schimba de pe pinionul mic pe urmatorul decat la a 2a "miscare". Quote Share this post Link to post Share on other sites
sgm 24 Posted June 1, 2013 am tot reglat schimbatorul si degeaba... nu stiu ce sa-i mai fac. :-W :-W Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 554 Posted June 1, 2013 Vezi ca ai cablul schimbatorului slab. Mai tensioneaza-l din surubul de prindere sau din reglaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sgm 24 Posted June 1, 2013 am facut si asta, dar tot nimic Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 554 Posted June 1, 2013 Mai, cand vrei sa schimbi de pe cel mai mic pinion pe urmatorul, schimbatorul tau ori se misca prea putin (cablu slab) ori limitatorul e prea desfacut, lantul calcand undeva intre cel mai mic pinion si urechea cadrului. Quote Share this post Link to post Share on other sites