muntos

Ce fac gresit ?

Recommended Posts

Salutare,

nu stiu ce anume fac gresit dar traiesc cu impresia ca ceva fac gresit, sau mai bine zis ca as putea sa fac ceva mai bine. Sau poate nu e ceva gresit si trebuie doar mai mult antrenament...

Sunt incepator in competitiile de Cross Country si XCO si nu prea am rupt gura targului pana acum (am cam avut si de fiecare data ceva probleme "tehnice") dar din punct de vedere fizic simt ca am cam dat tot ce pot. Ma intreb daca nu cumva nu am cadenta corecta, nu respir cum trebuie, etc...

Ma uit datele inregistrate si nu stiu sa le interpretez, ce anume as putea afla si ce as putea imbunatati ?

Apreciez orice sfat, parere.

post-7035-0-08528000-1366115702_thumb.png

post-7035-0-89212700-1366115675_thumb.png

Ţucu-ţi sufletu ce puls ai. Ai puls mediu 180 cu 18km/h pe plat? Ai tras plugul după tine sau ce naiba?

• Upvote 7

Cred ca sunt emotiile concursului :) . Sunt curios daca iti simteai pulsul in gat

Ţucu-ţi sufletu ce puls ai. Ai puls mediu 180 cu 18km/h pe plat? Ai tras plugul după tine sau ce naiba?

Erau multe portiuni cu pamant/namol unde chiar simteam ca am iesit la arat.. :)

Faptul în sine că poţi să mergi 2 ore cu puls 180 mediu e remarcabil.

Probabil că lipsurile tale sunt la putere brută. Pe la sală mai dai? Faci forţă pentru picioare?

Salut,

Ce a intrebat Radu vroiam sa te intreb si eu. Ai pulsul unui hamster si probabil forta unuia.

Descriene ce fel de antrenament faci. Este posibil sa te fi axat prea mult pe cardio si forta a ramas la coada.

Numai bine,

Matei

Faptul în sine că poţi să mergi 2 ore cu puls 180 mediu e remarcabil.

Probabil că lipsurile tale sunt la putere brută. Pe la sală mai dai? Faci forţă pentru picioare?

Sala fac de peste 10 ani fara interuperi mai mari de 2-3 saptamani...in plus ore de cycling (de tipul asta de ore m-am apucat in ultimele 3-4 luni special pentru concursuri) si fotbal minim o data pe saptamana.