Recommended Posts

                 In primul rand vreau sa va salut, fiind nou venit pe acest forum. Intr-ale vehiculelor cu doua roti nu sint chiar novice, avand in vedere ca merg pe motocicleta de vreo 13 ani si bineinteles ca am inceput cu biciclete in copilarie. Insa, de atunci a trecut mult si in afara de motocicleta, nu am mai gustat din placerea unei plimbari in liniste si de ce nu...eco. Vazand ca odata renuntat la fumat incep sa capat ceva proportii ( 1.76 si 80kg in prezent), combinat cu dorinta de a retrai acele momente unice de libertate pe care le incercam cand eram copil la ghidonul unei biciclete, m-am gandit sa fac o achizitie in acest sens; in Craiova, ca de acolo sunt, exista doua magazine care comercializeaza biciclete, fiind fiecare dealer al unei marci, CTM si Cross. Vizitand magazinele, mi-au ramas la suflet doua modele: CTM Terrano 2 si Cross Gravito. Mentionez ca scopul achizitiei este plimbarea de week end prin oras si poate un 20% teren accidentat...desi e mult spus...sa zicem un drum prin padure. Intrebarea mea este care din cele doua ar fi declarata castigatoare, sau, daca exista alte variante noi pe care considerati ca ar trebui sa le iau in seama pentru un buget de 1500lei, va astept cu pareri.

                Sper sa-mi fiti de ajutor in luarea unei decizii si imi cer scuze daca am fost neprofesional in vreun aspect! Lant intins!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit!

Sau mai degrabă revenit ;)

 

Acu' ce știu eu: CTM sunt cehi, Cross- bulgari. Prețul celor 2 e foarte apropiat, echiparea fiind asemănătoare (un plus pentru CTM care are deraior Acera față de Tourney)

 

La banii ăștia cred că cel mai bine e să iei din Decathlon un Rockrider 5.2

Avantaje:

8 viteze (casetă și nu freewheel cu 7 ca la celelalte) - 

cea mai ușoară (14 kg)

are frână față pe disc (mecanică) Hayes  și V-brake spate.

 

Ai mai putea studia și varianta unui Neuzer Mistral sau un Kross (poloneze - deși nu strălucesc la echipare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pina la urma cred ca varianta Cross ramane in picioare...imi place si cadrul, dotarile sunt decente pentru ce vreau eu...pretul...deasemenea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bicicleta care nu are pinioane pe caseta si frane pe disc o poti upgrada foarte greu(financiar vorbind). Vorbesc din experienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nici nu mi doresc un upgrade la ea. Posibil, daca ma musca microbul, upgrade-ul sa fie cu alta. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si cum socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din piata...iata-ma plecand acasa cu un Cross Parallax; diferenta a fost de 150lei, costand 1499lei, fata de Gravito, avantajul fiind franele care la Parallax sunt Shimano si aspectul cadrului hidroformat, ca si ghidonul dealtfel ( cred ca asta e defapt ideea acestui model) care mi-a placut mai mult. I-am luat si un si un vitezometru ( suna prea pompos ciclocomputer), galben, care se potriveste ca nuca in perete...dar nu stiu de ce...chiar imi place :). deja am pedalat vreo 20km si pot spune ca e o bicicleta destul de lejera, in ciuda celor 14kg declarate. Imi plac si schimbatoarele, atat ca functionalitate, cat si ca aspect; franarea deasemenea mi s-a parut ok, pentru ce fac eu cu ea, este un V-brake, cum spuneam mai sus, de la Shimano.Sper sa ma bucur de ea si sa am cat mai putine probleme. Va multumesc mult pentru atentia acordata si sper ca nu v-am stresat cu nedumerirea mea, privitoare la alegere.

post-15611-0-71337000-1370985253_thumb.jpg

post-15611-0-31402800-1370985299_thumb.jpg

post-15611-0-27311900-1370985355_thumb.jpg

post-15611-0-51850100-1370985387_thumb.jpg

post-15611-0-28421500-1370985422_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si sa faci multe excursii frumoase cu ea!

 

Franele sunt Shimano Acera, sunt ok. Ii sade bine si cu vitezometrul ala, poate in cauza contrastului facut de culoarea galbena :)

Blocuri de 7 pinioane inca se gasesc, deci cred ca n-o sa fie probleme cand vine vremea sa le inlocuiesti (de la uzura, impreuna cu lantul, dupa niste mii de km).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pinioane pe filet gasesti de la Sunrace pe la orice distribuitor din reteaua DHS... chiar si blocuri de 8 sau 9, deci nu e nici o problema cu butucul spate in caz de upgrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult! astazi am echipat-o cu un bidon de apa si o gentuta sub sa. Cam aici ma opresc cu echiparile...tot ce pun pe ea atarna greu la pedalat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam aici ma opresc cu echiparile...tot ce pun pe ea atarna greu la pedalat :)

Dar sa nu uiti ca tot ce pui pe tine (casca) iti poate salva viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cross gravito e 1000 de lei nu 1500!

Mai bine mai strangi ceva bani si la 1500-2000 lei poti sa gasesti biciclete CTM sau Cross cu frane hidraulice si cu 24 de viteze(mult mai avantajos) si nu sunt chiar atat de multi bani. Daca mai ecionomisesti cativa bani... In plus trebiue mentionat pe unde vrei sa mergi cu ea, asta e cel mai important.

ia cauta Cross. Nu stiu sigur daca gasesti, dar am vazut odata unul la 1100 lei si era super OK cu frane pe disc si toate cele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voi nu vedeti ca omu si-a luat bicla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.