CS_05_HHO 0 Posted June 23, 2013 Salut stimati colegi, Am si eu o nelamurire si am considerat ca daca va adresez voua aceasta intrebare ma puteti ajuta. Situatia sta in felul urmator: am o bicicleta Scott - mtb (nu stiu modelul), cu jante fata/spate 26" x 1.5" latime. Momentan anvelopele din echiparea ei au inscriptiile de pe talon sterse. Doresc sa achizitionez anvelope noi pentru ea si vreau sa stiu ce dimensiuni de anvelope am posibilitatea sa montez pe ea si ce camera am nevoie pentru anvelopele ce mi-i le recomandati. O utilizez in oras - 90%, foarte rar daca mai intru cu ea pe un drum cu putin pietris/nisip de tara. Pe ce site pot comanda anvelopele si camerele aferente? Va multumesc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mumus 723 Posted June 23, 2013 recomand playbike sau probike ca magazine si ca anvelope maxis detonator de 1.5. cu camera de 1.75 sau chiar 1.9. eu am a doua varianta, si sunt multumit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
route69 38 Posted June 23, 2013 Salut Tot detonator imi vine si mie acum ca recomandare dar cu sfatul de a sta pe sosea mai mult. Nu sunt foarte indicate pe nisip / pietris. Presiunea din ele e destul de mare si pe suprafete mai offroad se comporta cam nasol. Ai si aici o oferta Site Oferta Camerele se aleg in funcite de balonajul cauciucului , La modelul respectiv ceva 26x1.0-1.5 cred ca ar fi ok acum trebuie sa te decizi si asupra ventilui FV ( Presta) sau AV ( Auto ) verifica si gaura din janta cat de mare e. daca iti incape AV( in cazul in care nu ai deja asa ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
adip 106 Posted June 23, 2013 Si eu am camera de 1.75 - 1.9 in anvelopele de 1.5 (tot Detonator) si merg f. bine. Vroiam sa cumpar si camere de 1.5 cand am luat cauciucurile de la Playbike si chiar ei au zis ca merg si d-alea de 1.9 fara probleme si ca daca am deja d-alea, n-are rost sa cumpar si camere. Am ascultat sfatul si asa am facut. Intre timp mi-am luat si o camera de rezerva de 1.5 pe singurul considerent ca-i mai mica si incape mai bine in gentuta de sa fata de o camera de 1.9. Eu unul nu as merge cu anvelopele astea decat pe asfalt si ceva pamant batatorit eventual. Nu sunt pentru offroad. Presiunea recomandata pentru ele e parca intre 3.5 si 6 atm. Eu le tin la 4-4.5 sa mearga mai usor pe asfalt. Cu asa ceva pe pietre, bolovani sau altceva, nu ai niciun control. Eu cum le-am folosit doar pe asfalt, sunt foarte multumit. Au cam 800-1000 km facuti si nici nu se vad semne de uzura pe ele. Cred ca o sa merg cu ele mult si bine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odden 911 Posted June 23, 2013 Maxxis Detonator folosesc si eu. Sunt cauciucuri usoare si bune pentru oras ;i in plus sunt cam singurele in segmentul asta de pret care te scot din negrul ala anost pe care-l regasesti la toate anvelopele. Camerele le am de 1.25-1.5 pentru ca asa mi-a fost recomandat si pentru ca aveam camerele initiale pentru cauciucuri de 2 - 2.2. Cauciucurile le recomand cu incredere. Le gasesti si la DK Bike in Bucuresti la 62 de lei. Pe camere am dat 14 lei (CST). Quote Share this post Link to post Share on other sites
CS_05_HHO 0 Posted June 24, 2013 OK! Va multumesc tare frumos pentru sfaturi. Are sens sa ai camera usor mai mica decat anvelopa. Concluziile mele: Maxxis Detonator - 1.5" Camera: 1.5" Magazine: playbike, probike, bikexcs, DKbike Din punctul meu de vedere thread-ul acesta se poate inchide! Va doresc o zi buna tuturor! Quote Share this post Link to post Share on other sites
adrian06 0 Posted July 23, 2013 Salutare! Am acasa o bicicleta clasica ce as vrea sa o pot pune din nou in miscare, dupa un an sau doi de pauza Am reusit sa pun ceva piese pe ea de la alta(un dhs kreativ, de la care a ramas doar cadrul).. Adica roata fata, aparatori, portbagaj,. saua... As mai avea nevoie doar de un cauciuc de 26 x 1.75, si eventual o camera(am una, dar are doua gauri, poate o fac pe asta). Am doua cauciucuri, dar sunt mai mari, de la acel dhs si ating furca... Chestia e ca in micul oras de unde-s eu gasesc mai multe tipuri de cauciucuri, dar numai asta nu Asadar, daca are cineva pe acasa, un cauciuc 26 x1.75 (poate si o camera), folosite bineinteles, ceva mai ieftine, pot sa ii ofer ceva bani, si sa platesc transportul prin posta :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
adrian06 0 Posted July 23, 2013 Si imi cer scuze ca am postat aici, dar cum nu am acces la markerplace.. Dar se pot purta discutiile pe privat :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
missionnad 17 Posted July 24, 2013 Salut Adrian,vezi ca ti-am trimis mesaj privat,sper ca ti-am fost de ajutor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
r6bogdan 3 Posted March 27, 2014 Salut. O intrebare. Pe o janta 622x19 care este marimea maxima a balonajului care se poate pune pe o asemenea janta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,772 Posted March 27, 2014 Am un trekking cu astfel de roti, pe care am pus si cauciucuri de 700x40. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poseidon 488 Posted March 27, 2014 @@r6bogdan: Aici gasesti ceva informatii de la un producator de anvelope. Quote Share this post Link to post Share on other sites
r6bogdan 3 Posted March 28, 2014 @@Poseidon Ms, dar nu prea am inteles exact de pe acel site. Cred ca intrebarea trebuia pusa altfel, pot sa pun pe 622x19 cauciucuri de 29er, daca nu, care ar fi balonajul maxim totusi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,772 Posted March 28, 2014 Nu ai stiut tu la ce tabel sa te uiti. E vorba de tabelul Tire Section Width, de unde reiese ca pe janta de 19 mm poti pune inclusiv cauciuc de 29er cu balon de 2.4. PS: Cu recomandarea sa ai grija sa nu depasesti anumite presiuni, cum scrie dedesubt: "As a general guide, MTB tires of 54 mm width fitted on standard 17C and 19C rims should not be inflated to more than 55 psi. Very wide tires of ca. 60mm fitted on narrow rims should not be inflated to more than 45 psi. Under no circumstances should rims of less than 17 mm be used." Quote Share this post Link to post Share on other sites
r6bogdan 3 Posted March 28, 2014 Chiar pe tabelul respectiv m-am uitat, dar nu mi s-a parut in regula. Multumesc mult. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DanCx 8 Posted August 18, 2014 Salut, deoarece cauciucurile vechi mi se tocisera rau, m-am decis sa imi iau unele noi. Am fost la magazinul din orasul meu si aveau cauciucuri pentru bicicleta mea la 32,5 lei / buc (marimea 27 x 1 1/4)... Vanzatoarea mi-a zis ca sunt bune, rezistente, de la Rubena. Acum va cer si voua parerea despre caucuicurile astea., daca ati auzit de ele... Site-ul lor: http://www.rubena.eu/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,772 Posted August 18, 2014 Rubena e o marca ceha, face cauciucuri rezonabile, gama de pret joasa-medie. Dar cel mai important e: bicicleta ta are roti cu anvelope de de 27 x 1 1/4 ? Adica diametru 630 mm? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DanCx 8 Posted August 18, 2014 Da. Asa scria si pe cele vechi, deci sigur sunt bune! Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 11 Posted September 11, 2014 Nu stiu daca am postat unde trebuie, insa as dori sa aflu si eu ce varianta ar fi mai buna pentru Riders Club 4 Pedale. Daca prognoza nu se schimba radical pana saptamana viitoare, traseul va fi uscat si diferente de nivel nu prea exista. Eu am mers la toate competitiile de anul acesta pe anvelope Schwalbe Rocket Ron 2.1, greutate 480g, de care sunt foarte multumit pana acum. Intrebarea este, daca terenul este uscat, m-ar avantaja utilizarea unui set de Geax AKA TNT 2.0, greutate 610g, adica faptul ca sunt niste anvelope mai rapide pe uscat elimina diferenta de greutate fata de Rocket Ron? Multumesc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raduopi 1 Posted September 19, 2014 o intrebare*scuze daca s-a mai intrebat asta, dar n am putut sa caut(bebele e de vina :P ) am un MTB cu anvelope de MTB. as vrea sa le schimb cu o pereche de sosea. la bicicleta functioneaza aceiasi teorie ca la auto? adica daca vine vremea rece, este indicat sa raman la anvelope de MTB sau pot sa trec la cele de MTB fara probleme? eu merg doar oras si 90% din drum e plat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mumus 723 Posted September 20, 2014 iarna lasa cramponatele pe bicla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raduopi 1 Posted September 20, 2014 si atunci vine intrebarea: cei ce au bike uri de sosea, iarna isi schimba cauciucurile? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gabi.B.HD 86 Posted September 20, 2014 Nu, merg cu mtb-urile pentru ca nu exista cauciucuri cramponate pentru cursiere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alex_r 7 Posted October 6, 2014 Atât timp cât e uscat nu cred că se merită crampoane. Pe zăpadă, mâzgă, polei, nu mă pricep. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,772 Posted October 8, 2014 Pe zăpadă, mâzgă, polei, nu mă pricep. Nici nu e permisa circulatia bicicletelor in astfel de conditii. Quote Share this post Link to post Share on other sites