sole42

TTS 3 - Şvabii

Recommended Posts

Ar fi o chestie ca pana acum n-am mers mai mult de doua zile cu samaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista partizani ai acestei idei, tocmai pentru a genera spiritul de aventura si deci mai multa atractivitate pentru tura.

 

Ramane sa discutam concret, pe avantaje-dezavantaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps: Doctore, ca sa-ti restarnesc interesul, incepem sa ne gandim si la posibilitatea sa renuntam la masina de insotire si sa o facem haiduceste.

 

Exista partizani ai acestei idei, tocmai pentru a genera spiritul de aventura si deci mai multa atractivitate pentru tura.

 

Incepeti sa-mi deveniti tot mai simpatici :-bd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal si eu v-asi sugera sa renuntati la masina de asistenta, pt. ca nu e o tura atat de dificila sa necesite asa ceva. Si pe langa ca veti reduce costurile fara masina, spiritul de aventura va spori.

 

Pe ruta indicata de mine Lugoj - Costeiu- Bethausen - Ohaba Lunga - Zabalt - Lipova drumul este asfaltat pana in Ohaba Lunga (asa era anul trecut cand am fost ultima data) - urmeaza drum pietruit pana in Ohaba Romana aproximativ 5km apoi drum forestier pe macadam , foarte bun pt. cicloturism pana in Zabalt inca vreo 8km.

Asta e cea mai buna varianta va asigur si e si pitoreasca.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca din punct de vedere al anvelopelor sunt suficiente Sammy Slick.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot cu Sammy Slick as merge, daca nu cumva, pana atunci imi cumpar Schwalbe Thunder Burt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tii langa sa inlocuiesti cauciucuri care merg bine pe asfalt(unde mergi tu in proportie de 95%), dar si pe forestiere sau drumuri de tara, cu cauciucuri de xc cramponate, pentru ca au 2 grame mai putin. Rezultatul? Numai tu il stii, pe noi ne depaseste. :@)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca majoritatea doreste haiduceasca, haiduceasca o sa fie. Desi nu sunt adeptul acestei solutii, mi se pare normal sa punem in discutie aceasta propunere, cu iacobdoc si hachac1972 sustinatori inflacarati, la care se adauga mai mult ca sigur si Claudiu Moga.

 

Personal, raman adeptul masinii de insotire, care si-a dovedit, din pacate, utilitatea in TTS2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

 

De la Gradinari pana la Oravita, de unde mai parcurgem 6-8 kilometri pana la Ciclova Montana, pentru imbietorul somn, drum cu asfalt mediu, serpuitor, peisaj placut ochiului..

 

De la Anina spre Resita, drum de o calitate foarte buna, prin padure, primii 20-25 kilometri, serpuitor (ca stilul fluture la inot), iar ultimii kilometri, coborare lungaaa....

 

Daca nu renuntati la Caransabes (poate oi fi pomenit in postarile trecute), va recomand cu prisosinta si fara de prisos la malai un reustaurant unde, fara a fi luat pe post de exaltat, am mancat cea mai buna salata de pui de pana acum. Asijderea ciorba de fasole (cu sau fara ciolan, nu-mi mai amintesc :) ). Altfel, asa cum postase cineva, drumul Resita-Caransebes, peisaj a la Stefan Luchian, dar circulat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Andrei, ai inviat?

Nu zic decat atat... sper ca vei fi alaturi de noi in TTS 3, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andrei, nu stiu sa-ti spun acum daca trecem sau nu prin Caransebes. Pentru ultima zi exista doua variante de traseu. Una cu trecere prin Caransebes, dar mai lunga. O sa discutam problema asta si o sa hotaram impreuna.

 

Cum se cheama restaurantul  din Caransebes unde se mananca atat de bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doua motive pentru care sunt in dubiu (unul minor) in a veni :)

 

Primul motiv: daca pana la sfarsitul lui ianuarie, va veti hotari asupra desfasurarii turei din punct de vedere calendaristic, voi veni. Atunci trebuie sa depun programarea de concediu....

 

Al doilea motiv: pentru la anul imi doresc sa pedalez prin alpii tirolezi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incercam ca la intalnirea de sfarsit de an, pe care o organizam pe CCC, sa stabilim perioada de desfasurare a turei.

 

Sunt doua posibilitatii: 11-20 iulie sau 18-27 iulie 2014.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agreez ambele posibilitati, sa vedem cat de bine pica pentru ceilalti. Oricum, discutam pe tema aceasta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schitat un traseu, functie de modificarile generate de abaterea pe la Ineu. Urmeaza sa discutam pornind de la acest reper si impreuna sa stabilim traseul final.

 

Ziua 1: Lugoj-Costeiu-Tipari-Paru-Balint-Cutina-Bethausen-Cladova-Ohaba Lunga-Ohaba Romana-Zabalt-Dorgos-Ususau-Lipova  70km

 

Ziua 2: Lipova-Paulis-Minis-Ghioroc-Cuvin-Covasint-Siria-Masca-Pancota-Seleus-Ineu 55 km

 

Ziua 3: Ineu-Sicula-Seleus-Sintea Mica-Olari-Santana-Zimandu Nou-Zimandcuz-Arad-Zadareni-Felnac-Securigiu-Periam-Sanpetru Mare-Saravale-Sannicolau Mare  120 km

 

Este piatra de incercare a turei. Nu am gasit alta rezolvare, iar in plus avem de mers cam 10 km, de la Zimandu Nou la Arad pe DN79. Daca cineva stie o ruta mai avantajoasa pe directia Ineu-Arad-Sannicolau Mare il rog sa ne ajute.

 

Ziua 4: Sannicolau Mare-Tomnatic-Gottlob-Grabat-Jimbolia-Checea-Cenei-Bobda-Sanmihaiu Roman-Utvin-Timisoara  85 km

 

Si aici avem de mers in jur de 10 km pe DN 59A.

 

Ziua 5: Timisoara-Mosnita Noua-Albina-Sacosu Turcesc-Stamora Romana-Nitchidorf-Izgar-Vermes-Berzovia-Ramna-Bocsa  70 km

 

Ziua 6: Bocsa-Fizes-Tirol-Doclin-Surducu Mare-Forotic-Carnecea-Ticvaniu Mare-Ticvaniu Mic-Rachitova-Oravita  55 km

 

Ziua 7 Oravita-Anina cu trenuletul. Din cate am vazut, pleaca de la Oravita la ora 7(aviz Ghimpu si Moga) si biletul costa 10 lei.

           Anina-Ciudanovita-Secaseni-Goruia-Lupac-Resita  55 km

 

La Resita poate vizitam Muzeul locomotivelor cu aburi

 

Ziua 8 Resita-Ezeris-Cornutel-Caransebes-Prisaca-Matnicu Mare-Copacele-Ohaba Matnic-Zgribesti-Stiuca-Olosag-Lugoj  88 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google Maps ar zice : Ineu-DJ792-Seleus-DJ709-Pancota-Siria-Arad.

Asta desigur, daca nu aveti treaba in vreuna dintre localitatile care au iesit din traseu, nu am urmarit discutia.

 

LE: da, acum vad ca e o bucata de drum comuna cu ziua anterioara......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sugestie. Incercam sa evitam dublarea rutelor. Numai daca nu avem alta varianta.

 

O sa ne mai gandim. Ziua trei este cea mai grea, mai ales daca se merge haiduceste, cu bagajele in spinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrucat este o tura de placere, pentru ziua trei ar mai fi o varianta oprirea in Arad ( unde am avea ce vedea) si implicit prelungirea turei cu o zi si un cost suplimentar cu cazarea si masa aferente. Propun sa luam in considerare si varianta aceasta (mai ales daca mergem cu coburi) si desigur ramane de discutat o astfel de posibilitate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare ca pe ruta Oravita - Anina raman doua perechi de trenuri pentru Mersul de tren viitor, valabil de la 15 decembrie, nu sunt sigur cu privire la orele de plecare dar parca nu e la 7. Pentru cei interesati, e posibil (eu as zice probabil) ca CFR Calatori sa se retraga anul viitor de pe aceasta sectie. Va trebui sa urmariti si acest aspect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu costurile sunt problema delicata. Ziua in plus ma pune pe ganduri. Deja am suplimentat tura cu o zi. O sa discutam si trebuie sa gasim o rezolvare.

 

Referitor la trenul Oravita-Anina, din cate m-am informat, o sa circule si la anul. A fost scoasa o cursa, dar au ramas doua, cu plecare din Oravita la 7.02 si 14.50. Sa fim sanatosi pana la anul si o sa vedem cum stau lucrurile.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum zice si Cristi, nu costurile sunt problema ci timpul, eu oricum voi fii in concediu in acea perioada dar poate pentru altii...?

Cu trenuletul vom merge daca o sa fie si sa fie convenabil din punct de vedere orar (timpul), daca nu, o luam pe cai si asta e!

Oricum, discutiile si vorbele sunt in faza incipienta, odata cu trecerea timpului sunt convins ca vom lamuri fiecare aspect.

Vorba aceea, sanatosi sa fim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Resita poate vizitam Muzeul locomotivelor cu aburi

 

Poate va ajuta:

http://www.mlaresita.org/

 

Daca inteleg bine (printre altele) sunt descrise pe scurt cele 16 locomotive expuse in acest muzeu.

Muzeu este un termen putin fortat in cazul de fata, deoarece cele 16 locomotive sunt expuse intr-un parc din Resita, se pot vizita oricand, fara taxa de vizitare.

Oricum, cineva care nu este mega-pasionat de locomotivele cu abur, mai mult de 15 minute nu prea are ce face pe acolo.

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la ziua 8 :

 

Resita-Ezeris-Cornutel-Caransebes-Prisaca-Matnicu Mare-Copacele-Ohaba Matnic-Zgribesti-Stiuca-Olosag-Lugoj  88 km

 

mi s-a reclamat ca este prea lunga pentru ultima zi a TTS3. Mai ales ca se doreste plecarea direct spre Bucuresti cu masinile si nu inca o noapte de cazare la Lugoj cu plecare a doua zi.

Nu-i bai, se poate scurta, functie si de cum ne simtim. Renuntam la Caransebes si mergem numai prin Ezeris spre Lugoj. Aproximativ 55 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.