Sign in to follow this  
rares

cadre Mtb de la Colnago

Recommended Posts

Am o mare nedumerire in privinta unui cadru . Daca cineva e mai documentat am nevoie de o mana de ajutor . Problema e urmatoarea : a facut Colnago cadre de Mtb ? si nu ma refer la timpul prezent . Vorbim de un cadru de 10 ani... sau poate mai mult ... Inca o particularitate a acestui cadru . frana spate este situata sub bicicleta , adica sub bratele inferioare spate , in spatele foilor . A vazut cineva asa ceva sau este doar un balon de sapun dat de o " etichetare pretentiosa a biciletei " Plus ca toata tevaraia e Colombus ??:shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut doar frana asa cum ai spus tu. Bicicleta nu stiu ce marca era. Chiar frana respectiva se stricase si proprietarul cauta disperat alta. I-am recomandat sa-si schimbe sistemul de franare dar nu a vrut si a spus ca mai cauta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, cred ca s-au construit. eu personal am vazut unul indeaproape, fara nici o particularitate a franei spate insa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu aveti o poza cu asa ceva? Ca eu habar n-am despre ce vorbiti :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

colnago face cadre mtb de la sfarsitul anilor 80 pana azi...cred ca asta e chiar deatunci sau de la inceputul anilor 90...din pacate la mtb nu s-au ridicat totusi la nivelul cursierelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in trecut se faceau cadre cu frane pe sau sub chainstay-uri pentru ca tevile alea sunt mai rigide,dar s-a renuntat pentru ca acolo se strangea prea mult noroi,dar inca se mai fac bmx-uri cu frana acolo,acesta ar trebui sa fie un detaliu ca ai un cadru original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea care se pune , din partea mea , catre cei mai experimentati este :

se merita investitia in acest tip de cadru pentru trasformarea unui Mtb sau mai bine sa-mi caut altceva ?

Stiu ca investitia se poate incadra intre ..... si pana la .... si ca fiecare are propiul set de valori , mai bine zis propiul portofel , si ca cel mai mult depinde unde vrei sa ajungi .

Cred ca la nivelul meu acest cadru precum si bicicleta in general au mai mult o valoare sentimentala sau pur si simplu de " prestigiu " ca sa nu zic altfel ...

La ce mi trebuie mie bicicleta sau multora dintre noi nu o sa vedem niciodata diferenta practica tehnica dintre Mirage si Centaur , nu se ajunge la nivelul ala de performata . Oricum toata lumea vrea Chorus :).

Toata lumea vrea Lamboghini dar nimeni nu merge peste 200 :)

Multumesc anticipat .

P.S.

Oricum o sa fie tot SS :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite un mtb Colnago din zilele noastre - 2008 , al tau oricum merita restaurat ca valoare istorica (daca nu practica si economica pt tine) , pentru colectionari , sigur valoreaza ceva oricum . Cauta prin targ niste roti si un schimbator mai vechiute , sa si teva de sa cu un look retro , si o sa ai o bicla " Vintage " demna de tot respectul 8-) (asta daca nu o mai tii cu rugina pe ea bineinteles) . Bafta si succes sa iti iasa o treaba ca lumea !

Daca prin SS ai vrut sa zici single speed , e exact un cadru folosit de baieti pt. asa ceva , ar iesi fix un ssp foarte cool . poate chiar si fixie ... daca te tzine muschiu' . . . (mai ales ca nu pare prevazut cu frana pe spate :shock: ii dai pe spate pana sa se prinda ei despre ce e vorba) .

Inca o data bafta si succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

se merita investitia in acest tip de cadru pentru trasformarea unui Mtb sau mai bine sa-mi caut altceva ?

daca urmaresti doar partea financiara.nu

au mai mult o valoare sentimentala sau pur si simplu de " prestigiu "

8-)

dar.....

nu o sa vedem niciodata diferenta practica tehnica dintre Mirage si Centaur , nu se ajunge la nivelul ala de performata . Oricum toata lumea vrea Chorus :).

aici Incape discutie:D

si toata lumea vrea Record;-)

iar daca te apuci sa restaurezi bicla...

si o sa ai o bicla " Vintage " demna de tot respectul 8-) (asta daca nu o mai tii cu rugina pe ea bineinteles)

fao ca lumea,sau lasa-te

nu te atingi de stikere,iar daca o faci te asiguri ca ai de unde sa faci rost de altele[vezi Ebay.com]o cureti si o vopsesti In asa fel Incat doar ochiul unui flacau experimentat sa-si dea seama ca s-a umblat la partea estetica;-)

iar piesele demne sa stea pe cadrul ala....hm,only Campy8-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca principiu de acord cu basso si urs.Insa eu nu as pastra cadrul acesta.Motivele sunt urmatoarele:

1.e un cadru entry level banal.Inca din anii '80 mister Colnago externalizase o parte a productiei(colaborare cu RAULER,o fabrica prin Belgia,Colner(de la COLnago ERnesto),etc..).Deci posibil ca nici macar sa nu fi vazut ITALIA.

2.La cum arata nu are acel "ceva" care sa ii dea o valoare de colectie...In acea perioada varful era probabil Colnago master x-light(asemanator cadrului de sosea),care arata cu totul altfel.

3.nu e foarte"corect" sa iei un cadru de 2 lei si sa-l innobilezi cu componente premium.

4.chiar si in SSP am vazut ca oamenii cauta cadre valoroase.

5.reconditionarea "la meserie" e totusi scumpa si greoaie.Personal cred ca e destul de greu sa gasesti abtibildele pentru cadrul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mare , dupa spusele voastre , am inteles cam cum sta problema :

ori se face o restaurare cap-coada profesionala , costuri destul de mari ,

pentru a obtine o bicicleta " de colectie "

ori se lasa balta .

cred o sa merg totusi mai departe undeva intre cele doua : o sa-mi fac un mtb cu spp si fixie in echipare cat mai moderata pentru mersul de zi cu zi .

Oricum pretul total duce cam cat un dhs sau un first bike nou , asa ca prefer varianta de trasformare . Si nu o sa renunt din simplu motiv ca nu am un mtb iar cu singlespeed-ul meu chiar ca nu pot sa ma duc pe oriunde .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this