Rubyca

2013.10.19 - Red Bull MoonTimeBike - Bucuresti

Recommended Posts

E valabil programul din regulament?

De unde se ridica pachetele in seara asta, de la start?

 

PROGRAM

 

  • Vineri, 18 octombrie

10:00 - 19:00 Previzualizare traseu

19:00 - 21:00 Inscrieri fizice si ridicarea pachetelor de concurs

 

  • Sambata, 19 octombrie

15:00 - 17.30 Inscrieri fizice si ridicarea pachetelor de concurs

18:00 Adunarea la start

18:20 Strigarea primelor 2 linii

18:30 Sedinta tehnica

18:40 START

21:45 Festivitatea de premiere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta seara cand se intuneca unii deja testau traseul (care deocamdata este optim ca si consistent), am vazut tipi echipati de la Cube, Geiger...

Se montau garduri de delimitare de la intrarea principala in parc spre Sala Polivalenta (pe aleea principala) si ceva benzi in zona iesirii spre Cutitul de argint.

De la aceasta zona spre finish banuiesc (paralel cu Serban Voda) nu exista un marcaj, poate in ideea ca toti ar trebui sa stie traseul Red Bull si era bezna; ori, acolo este un drum pavat cu dale care pe alocuri este destul de periculos pentru cei fara lumini + ca erau destui cu caini fara lesa in zona.

 

Multa bafta celor care vor participa, va fi ceva frumos, deja din aceasta seara era impresionant sa vezi cate un grup de 4 - 5 in plina desfasurare (unii cu lumini care ar face de rusine un autoturism, unii din pacate fara lumini).  

 

Aaaah, si prin parc doua fete frumoase de la Red Bull - nu stiu care era rolul lor, dar le dau nota 10 pentru imagine!

 

Am scris atat de mult pentru ca imi este necaz ca maine seara nu voi fi in Bucuresti sa vad ceva atat de impresionant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai m-am inord de pe traseu. Vestea buna : traseul era OK cand am luat startul  (pe la 21) .  Am mers, pe cat posibil, pe zonele cu iarba, unde aveam aderenta destul de buna.. Am facut toate urcarile in sa .

Vesta proasta : cand plecam de pe traseu a inceput o ploicica ...

Deci maine va fi, asa cum va fi : super distractie :)

P.S  deci s-ar putea sa fie mudtimebike !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost o cursa excelenta. Organizare de exceptie. Atmosfera extraordinara. .

Traseul a fost fara probleme. Foarte solicitant pentru mine, si foarte destul de tehnic. Neffind obisnuit cu curse de XCO., am terminat totusi pe 67. bine zic eu, avand in vedere ca de o luna jumatate nu am mai mers cu bicicleta,iar de de o luna nu am mai facut deloc sport. Din pacate au fost cateva accidentari . Marius Petrache si-a rupt mana.

Si totul a "culminat" cu o selecta  pasta party la Club Damon . Pastele - de vis .

In concluzie felicitari echipei de organizare si concurentilor  !

P.S

scuze pentru cele 2 momente in care am incurcat niste concurenti pe urcare :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cam asa a cazut Petrache:

 

1383650_4922947051506_1674815372_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii dorim insanatosire grabnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monica Cojocaru de la Giant are piciorul in ghips in urma unei cazaturi. Parca si Grosu a avut ceva probleme cu un deget, in urma cazaturii lui Petrache (nu sunt sigur). 

Abandon Alex Stancu (Bikexpert) - nush de ce, abandon Elisei (desi a mers super bine) - cauciuc taiat. Abandon Kelemen - inca nu e complet refacut si vazand ritmul nebunesc a preferat sa nu riste sa se lase condus de adrenalina... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Abandon Alex Stancu (Bikexpert) - nush de ce

 

Cazatura urmata de o roata foarte descentrata, ce a facut imposibila continuarea (de la freerider citire).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monica Cojocaru de la Giant are piciorul in ghips

A cazut in acelasi loc ca si Petrache. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca e o idee foarte buna, ca in cazul in care atmosfera de umeda, sa se analizeze ideea unei plase de metal peste podurile acelea, pentru aderenta. Si Edi Grosu a iesit din cursa odata cu Petrache.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podurile alea trebuiau traversate fara a schimba directia. Dupa pod urma curba la stanga si cine a vrut sa optimizez traiectoria in timp ce era pe pod a riscat destul de mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu asta, dar...nu stiu care sunt variabilele in caz de aglomeratie si cate trei pe pod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea ai cum sa prinzi aglomeratie acolo...  cei din elite se distanteaza considerabil de pluton pe catararea mare, astfel incat la cele 2 poduri ajung in general 4-5-6 baieti care de obicei stiu ce au de facut, cred eu. Ca se intamplat si accidente nefericite, asta e riscul cand tragi tare si iti doresti sa castigi. 

 

 

LE: Referindu-ma strict la cei elite care prind viteze f mari acolo. Restul sunt convins ca abordeaza mai rezervati portiunea aceea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo puteai sa ai viteza foarte mare indiferent daca erai printre primii sau ultimii. O sa ma uit pe GPS sa vad ce zice tinand cont ca cele doua poduri veneau imediat dupa o coborare care te lasa cu cel putin 40 km/h daca nu muscai prea tare frana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cum sa ai viteza, urcarea pe primul pod e destul de abrupta...si fata de coborare e in unghi, deci nu te poti lansa direct in pod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu m-am lansat, am ridicat un pic roata din fata cand am intrat pe pod...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cum sa ai viteza, urcarea pe primul pod e destul de abrupta...si fata de coborare e in unghi, deci nu te poti lansa direct in pod.

Ai fi surprins , sa vezi cum intrau elitele in poduriile alea ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ridic si eu roata, dar nu ai 40km/h la intrare, sa fim seriosi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.