purix

Program de antrenament trainer

Recommended Posts

 

Uite cum arata la mine - la cycling http://connect.garmin.com/activity/384984602

 

Si la mine maximul este 186 - mai mult nu am reusit sa scot din mine si era aproape sa lesin :D pe acolo.

 

Pai si senzorul de cadenta unde e bre? ca sa corelez viteza cu HR 

Adica la ce viteza pe trainer era HR 186? ca eu nici la 45 la ora nu am 160 bpm, mai sus cred ca nu pot sustine din cauza picioarelor(sau burlanelor)

 

Eu am HR 53 in min , am avut 48 bpm acum 2 ani , probabil cand o sa mai slabesc o sa se reduca din nou, dar trebuie sa ma reapuc incet incet de alergat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzoru de cadenta nu e :). Graficul e de la cycling in grup pe bicicleta stationara - unde antrenorul scoate untul din tine. Si nu it trebuie neaparat cadenta mai mare ca sa urce purlsul - baga rezistenta mai mare si vei vedea minunea. Eu stiu clar ca mai mult de 186 nu pot depasi..simteam inima ca vroia sa plece, voria sa iasa pe undeva prin gat afara :D. Daca nu o simti asa inseamna ca mai ai mult pana la maxim. Iar ce am dat e un exemplu in care antrenorul era "bine dispus". 

Iar tu cu oulsul 48  - daca te prind astia la control la medicina muncii te trimit la EKG ca nu esti in limite :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda mi-au zis acum doi ani sa verific inima ca am brachicardie si eu incercam sa ii zic ca alerg 

Din pacate acum nu mai pot sustine efort in zona de maxim si asta este mai nasol :) si la fel la alergat nici nu fac 500 m si ajung la 160 bpm fara sa fac mare branza dar e normal cand alergi cu sacul de cartofi (burta) 

 

 

" (e.g. professional cyclist Miguel Indurain had a resting heart rate of 28 BPM "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bradicardie ți.a zis că ai, nu din ailaltă cum ziseși :P. E o adaptare firească dacă ai făcut sport susținut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa bag acum ceva pe trainer cu toate ca mancasem si eram obosit, mi-am propus cand am 30 min libere sa nu le lenevesc

nu stiu de ce nu a inregistrat viteza (prima data cand patesc asta):(

http://connect.garmin.com/activity/434159255

Din pacate nu reusesc sa trec de 163 bpm, aveam cadenta 100 si 50 km/h (pentru cateva secunde) , imi e teama sa nu zboare trainerul de sub mine , inca nu am luat suport pentru roata fata, am crezut ca fac smecherie cu o carte dar nu tine vrajeala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asta a fost antrenamentul de dimineata asta, trebuie neaparat sa pun un laptop ceva ca ma plictisesc dupa 10 min :)

 

http://connect.garmin.com/activity/434754310

 

Raport 50-21 (cred) 

 

Dupa 20 min incep sa curga apele de pe mine :)

 

@@krazyeone

 

Vezi ca-i pe strava un challenge de valentine's day in care primesti o luna free de premium, la premium ai 3 "training videos" de la thesufferfest.com - deci nu te mai plictisesti pe trainer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap am vazut  , m-am inscris azi de dimineata

A mai fost o poveste de genul asta free la strava dar conditiile erau ciudate :)

Nu ca ma plictisesc, ca fac lucrul asta de placere, dar timpul trece altfel daca ai un film sau ceva care sa te faca sa treaca timpul mai repede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu fac sesiunile pe trainer in functie de programele de pe site-ul tacx, nu prea ma plictisesc pt. ca trebuie sa fiu atent pe ce viteza schimb si la ce treapta de rezistenta.

 

Strava iti da si o luna/an free trial la premium, am activat-o si eu ieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deocamdata urmaresc cadenta si hr , inca sunt gras si pedalez pentru a scadea in greutate si ca sa ma mentin cat de cat activ , undeva la medie 130-140 bpm , cadenta +90

 

De obicei nu pedalez mult 20-30-40 min , am renuntat sa fortez pentru ca ma dor genunchii, fie de la sa (cat de sus este) fie de la unghiul placutelor, m-am uitat la 1000 de documentare, tot nu reusesc sa setez corect

http://www.strava.com/activities/112153023

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot cadenta si HR si eu dar cu greutatea nu-s probleme, eu caut sa-mi maresc aerobic endurance si power-ul.

 

http://www.strava.com/activities/112643569

 

Joaca-te putin cu inaltimea seii, la fel si cu placutele, ai avantajul ca ai trainerul si poti seta/regla fara sa iesi afara cu bicla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am power meter dar am inteles ca se poate aproxima cu ajutorul unui stic ant + ,

aerobic andurance la ce te referi? adica cum cresti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.tacx.com/en/experience/tacx-coach/trainingprograms/lever/endurance-aerobic - deci practic "rezistenta" 

 

Nici eu n-am power meter (prea mare investitia) - cand ziceam de power ziceam sa-mi maresc puterea din craci (ca-s cam varza la treaba asta)

 

Eu unul am incercat sa combin toate antrenamentele (practic ce ma interesa pe mine) de pe site de la tacx

 

Deci o zi de power pt puterea din craci, o zi de aerobic endurance pt rezistenta, o zi de cadence (pt cadenta) si o zi de intervale (care-s cele mai nenorocite) - deocamdata stau bine, nu mai obosesc asa repede, conform trainingpeaks a sarit si Lactate threshold-ul de la 152 la 158 acum in doar o luna de trainer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit niste filmari mai vechi dintr-o tura in Prahova si m-am gandit sa fac un program de antrenament.

Dupa cum spune si titlul, 60 minutes aerobic endurance indoor cycling workout.

Spor!

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singura problemă ar fi când văd găuri în asfalt, că am reflexul să mă ridic din şa, chiar şi când stau pe scaun. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge făcut testul pentru pragul de acid lactic pe hometrainer sau îi mai bine pe șosea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E chiar recomandat pe trainer. Ai mai mult control a ceea ce faci. Arunca un ochi la baietii de la thesufferfest.com - Rubber Glove. E testul respectiv. E o firmulita mica care face programe de antrnament corelate cu video haioase ca sa treaca timpul mai usor.q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc!

Pare mai interesant structurat testul celor de la thesufferfest decât ”clasicul” 30 minute maxim din care iei ultimele 20 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now