LucianTheOne

Bicicletele Noastre de Cicloturism

Recommended Posts

Deschid acest nou thread pentru toti ce au biciclete de cicloturism, cu rugamintea de a le prezenta aici. Ar fi bine sa puna cateva poze, descriere componente, dotari si accesorii, precum si ceva sfaturi generale. Mai ales cei ce au transformat o bicicleta oarecare intr-una de cicloturism sa descrie cum si ce au facut, pentru a fi de ajutor si exemplu si altora.

Il rog pe Frank sa inaugureze el galeria cicloturistica, prezentandu-si in amanuntime bicicleta si accesoriile. Poate sa ne spuna de asemenea la ce foloseste cutare accesoriu, ce este absolut necesar sau inutil pe o asemenea bicicleta.

Sunt sigur ca sunt multi amatori de cicloturism, dar care ori nu stiu cum se face ori nu au curaj. Poate posturile ce vor urma vor fi de ajutor tuturor.

Am sa prezint si eu foarte curand bicicleta sotiei mele si a mea.

Luciane, eu am pus cindva niste poze cu bicicleta mea. Ca initiator a acestui topic it las tie onoarea sa ne prezinti bicicletele tale. O sa prezint si eu citeva biciclete din "arsenalul" meu, respectiv pasii necesari si cerintele minime necesare pentru a transforma o bicicleta care initial n-a fost conceputa pentru asta intr-o bicicleta de cicloturism.

Referitor la Rohloff am de gind sa va expun parerile si experientele mele (pozitive si negative).

P.S. Chiar daca "imbulzeala" nu va fi mare sper ca vom putea arata ca e gresit a reduca bicicleta la cursiera, concurs, MTB si maraton, ca sint oameni care merg "altfel" si fac "altceva" cu bicicleta, ceea ce presupune sa dispui de "alta" bicicleta, ca "performantele" lor merita acelas respect ca performantele celor care realizeaza astea cu o cursiera sau un MTB.

Si eu sunt interesat de subiect, si astept cu (ne)rabdare posturile celor cu experienta in domeniu.