LucianTheOne

Bicicletele Noastre de Cicloturism

Recommended Posts

cine, eu sau Vicos?

Vicos, de unde l-ai cumparat? Ca as fi si eu interesat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am felicitat pe elflo pentru bicicleta si pe Vicos pentru portbagaj.

Vicos asteptam informatii si poze cu portbagajul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vicos, de unde l-ai cumparat? Ca as fi si eu interesat ...

Am cumparat portbagajul din Cluj. Are un tip un service , aduce bite din Germania si Elvetia si acolo gasesti tot ce inseamna accesorii. Multe seconduri au lucruri bune ,dar trebuie sa ai ochi de vultur.

Mi-am ridicat mandru porbagaj pe bita de RACING. Evident ca au fost probleme cu montarea.

Mai am de montat pe bita cateva lucruri - gen intarituri pentru portbagaj (daca va uitati bine la fotogrfie la sistemul de prinde de sus mai sunt doua gauri libere si acolo o sa vad cum prind intariturile de portbagaj). Ma gandesc ca trebuie sa fie solida toata improvizatia, sunt obligat sa tina baragladina :P mii de km si nu pana la piata.

=)) Daca reusesc sa mai fac rost de bani peste aproximativ 30 de zile SCOTTUL de Racing va fi istorie, traiasca prezentul adica CICLOTURISMUL.

Multi o sa spun ca pata aia de rugina ar putea o fi o problema.Eu sper sa o rezolv cu motorina, ruginol:cool:etc....etc...

http://img8.imageshack.us/img8/6104/dsc05370oq6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai putea sa mai cumperi unul si sa il pui la posta spre Bucuresti pentru fratele tau biciclist?

Ce probleme au fost cu montarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai putea sa mai cumperi unul si sa il pui la posta spre Bucuresti pentru fratele tau biciclist?

Ce probleme au fost cu montarea?

probleme au fost ca eu nu am putut monta pe bita decat cu coliere,dar in rest e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ma alatur si eu acestui grup. Dar mai inainte, sa ma prezint:

43 ani, 90 Kg, Bucuresti - Lacul Tei, experienta numai pe distante scurte (maxim 40 Km) si ma bucur de un TrekKing 28' KTM Life Lite, 2008.

Deabea astept sa va cunosc si sa fac, impreuna cu voi, prima iesire pe acest an. Pana atunci ma antrenez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna fellow bikers

fara sa am prea multa experienta in ciclism, am invatat de putini ani incoace pe cont propriu tot ce mi-a fost cu trebuinta. incet mi-am dat seama ca nu-s deloc genul de "zburat peste scari" sau downhill, trial etc si ca iubesc drumurile foarte lungi, asfaltul sau linistea unui drum forestier, dar fara prea mari hartoape.

dupa cateva experiente cu bicicletele m-am trezit (fara sa-mi dau seama ce se intampla) anul trecut cu o minune de city-bike focus, aproape noua (parca vreo 350 de euro am dat pe ea), model 2007 sau chiar 2008. cred ca focus aventura se chema modelul (sau ma insel amarnic?). oricum, bicicleta era superba: cadru de aluminiu, furca suntour de 50 cu lockout, deore lx peste tot, de la schimbator la frane, un portbagaj pus din fabrica, o minune care ducea in jur de 40 de kg fara probleme si fara sa arate urat, roti de 28 alexrims cu gume continental (cred, chiar nu tin minte cauciucul, dar sigur avea banda reflectorizanta), butuci shimano din care cel de fata cu dinam integrat, aparatori carbon, far cu senzori, lumini spate la fel. ce mai... o perfectiune de bicicleta.

cauciucul semi-slick si subtire facea toti banii pe asfalt curat, cadrul de aluminiu usor (avea pe undeva pe la 14 kg cu toata echiparea), profilul...toate o faceau o vitezista incredibila. recordul l-am atins pe la vreo 62-65 (pentru ca nu-s destul de curajos pentru mai mult). in schimb furca mobila de calitate, centrul de greutate bine fixat, saua comoda o faceau foarte buna pe drumurile de pamant sau pietre din bihor.

nemultumit din fire (desi uneori mi-e dor de ea, acum) am tot cautat moduri in care sa o inlocuiesc cu ceva mai bun. si spre marea mea fericire am gasit exact ce cautam: o bicicleta de ciclocros. am ales o merida cyclocross (intr-adevar cam de 3 ori mai scumpa decat focusul de dinainte), dar nu am cuvinte nici dupa jumatate de an sa o descriu pe deplin.

look mult mai agresiv si mai spectaculos decat focusul (ghidon drop-bar, geometria de cursiera aproape, vopseaua echipei merida pe ea). avantajul enorm al ciclocrosului este asta: cadrul ultra-usor de cursiera (aluminiu - in total echipata bicicleta trece usor de 9 kg, cu tot pe ea, inclusiv portabagaj, etc), cauciucuri cu profil inalt (maxxis larssen de 28, foarte cramponate, perfect pentru pietre, noroi uscat, umed, iarba uda, dar nici pe asfalt nu pierde mult din viteza), ochiuri in cadru pentru portabagaj si aparatori (asta era cel mai problematic si de asta ma bucur asa de mult), pozitia la drumuri lungi e extraordinar de comoda (asta pentru ca ai de fapt minim 2 pozitii - una aplecat peste drop-bar ca la curse, alta cu spatele drept pentru ca ai o pereche suplimentara de manere de frane sus pe ghidon).

si, asa cum am mai spus, e perfect ca poti sa o iei atat de usor pe umar cand ai de trecut un parau sau sa sari un sant.

in fine, m-am intins foarte mult ca sa-mi laud frumusetea asta de merida din simplul motiv ca am vrut sa arat ca intr-adevar se poate face cicloturism si cu ceva care nu e neaparat construit pentru asa ceva.

drum bun!

PS. am incercat sa atasez doua poze cu bicicletele, dar nu am gasit decat niste poze cu ele "dezbracate" de portbagaje si accesorii, la ture scurte. e bine si asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit pe forum Ciclocros!

Ai descris foarte frumos bicicletele, ai talente de poet.

Eu prefer prima ta bicicleta, e mai serioasa si mai robusta. Dar nu conteaza bicicleta, conteaza ce faci cu ea.

Poate ne intalnim la vara la vreo tura. Cauta pe aici, se organizeaza cateva calatorii cicloturistice de toata frumusetea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

animaloo ma citeaza de pe alt topic. hai ca incerc sa fac o poza acuma seara cu ea.

e adevarat ca nu e full carton(de acord cu carbonul pentru curse dar la touring nu ii vad rostul ) dar mi s-a parut un cadru perfect pentru turism.urmeaza sa ii schimb angrenajul cand mai dau de bani.poate ii pun portbagaj si genti si pe furca fata.

Edited by han

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-a costat putin. 180 de lei cadrul luat de la un amic din ploiesti. inca 30 de lei butucul pedalier pe patrat de la bebe cauciucurile tot de la el.restul sunt piese pe care le aveam in atelier. acuma voi strange parale sa cumpar un angrenaj nou. ma gandeam la o tripla 30,42.50 si pinioane 13.25. schimbatoare sa pun ceva de mtb. in prima faza voi face un test asa cum e bicla.am vrut sa aiba aparatori de noroi pt ca o sa o folosesc in oras cand este ploaie. la cumparaturi de genul piata tot cu ea voi merge. pana acuma aveam portbagajul montat pe montanbike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Han,

Ai dreptate, iti trebuie un angrenaj triplu, chiar 28-38-48, daca vrei sa mergi la munte. Ai urcat o panta de 7-8% cu bicla de 30kg? Bine daca te tine muschiul, puneti foi mai mari. Eu am trecut la 22-32-42, ca nu faceam fata:(

In rest e misto, da impresia de lucru rezistent si de incredere.

Ne intalnim la vara, nu-i asa?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca ai dreptate cu angrenajul mai mic.chiar nu ma gandisem.pai legat de intalnire eu as lua o saptamana de concediu pe la sfarsitul lui aprilie sa fac o tura de 6-7 zile.apoi mai iau si la vara 2 saptamani.tinem legatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta mea inca nu este echipata pentru cicloturism dar este capabila de asa ceva si cred ca este destul de scump echipamentul , am o Alubike fabricata in Germania , aste din aluminiu cu roti de 28 inch, dinam, far cu halogen si stop pe spate cu led si acumulator care se incarca cand pedalezi si cand stationezi ramane aprins , frane promax , schimbatoare foi si pinioane Shimano , butuci Joytech, janta fata Schormann(Germany), janta spate Altrix dirt jump, cauciucuri Schwable maraton kevlar(pe fata) Duro{ pe spate},camputer Ventura .pretul bicicletei a fost de 3 mil lei vechi+2 mil imbunatatiri(mai multe foto gasiti in profilul meu la albume}Ce parere aveti? portbagajul asta este bun pentru a-i atasa acele genti sau trebuie schimbat cu unul special?

Edited by alubike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca o sa ai multa bucurie cu suspensia spate.

La ce te referi cind spui “acele genti” ?

P.S. Marca Alubike n-o cunosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut o bicla identica, numai ca era din otel si se numea Vortex, tot made in Germany !!!

Imagine postată

Pe portbagajul ala e cam nesigur sa pui "gentile alea", ca in partea de jos nu au de ce se sprijini si pot intra la spite.

Eventual sa mai adaugi o tija metalica din partea din spate a portbagajului pana in partea de jos, unde se prinde si cealalta tija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca este destul de scump echipamentul

pretul bicicletei a fost de 3 mil lei vechi+2 mil imbunatatiri

cred ca glumesti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca o sa ai multa bucurie cu suspensia spate.

La ce te referi cind spui “acele genti” ?

P.S. Marca Alubike n-o cunosc.

Frank deja am schimbat suspensia spate pentru ca era uzata dar daca iei o groapa te arunca de pe sa:) pentru ca acum am o suspensie chinezeasca(15 lei), si despre acele genti ma refeream la bagajele speciale pentru portbagaj . LucianTheOne ai dreptate se poate face si asta dar eu nu stiu dece are acea forma portbagajul dar cred ca cel mai bine este sa cumpar unul asemanator cu cel de pe vortex-ul tau.Animaloo bicicleta asta am cumparat-o defecta (nu se putea pune saua pentru ca era rupt tubul unde se afla mecanismul de prindere al saii) dar am riscat si dupa ce am dat banii pe ea am reparat-o si cand a vazut-o reparata cel care mi-a vandut-o ii parea rau ca a dat-o doar pe 3 milioane pentru ca el credea ca nu se mai poate repara si despre echipamentul de cicloturism nu stiu ce sa spun;stiu ca la cat am dat eu pe ea si cat am mai bagat in ea cu aceiasi bani abia iti cumperi o furca cu amortizor

Edited by alubike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.