Recommended Posts

pune ma raport de 2,5 cu foaia aia de 33 pe care o ai, asta daca gasesti pinion de 13...de 14 se gasesc mai usor..si mai ales pentru un oras ca B e bun raportul de 2,5.

Daca tu pui raport de 2,75 pe SSP atunci ar trebui sa fii ironman in genunchi...mai ales la plecarea de pe loc.

OK, numai ca asta inseamna ca trebuie sa schimb si anvelopele, ca Fat Frank de 2.35 nu cred ca sunt alegerea ideala pentru SSP de sosea pentru Bucuresti. Ideea e ca mergeam cu bicla prin padure dar ma gandesc ca ma cam chinui cu anvelopele de 2.35 si raportul de 2 prin Bucuresti. Un alt motmv ar fi ca dupa multi ani de colindat prin padurile din jurul Bucurestiului m-au muscat cateva capuse si m-am procopsit cu boala Lyme si acum parca am o jena sa mai intru prin padure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E suficient un pinion de 14, cu 12 e prea drastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma i-am pus pinion de 14 si e mult mai bine. Chiar si fundul meu e mult mai fericit cu un raport mai mare ( daca ma intelegeti ce vreau sa zic ;) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar si fundul meu e mult mai fericit cu un raport mai mare ( daca ma intelegeti ce vreau sa zic ;) ).

 

Nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar si fundul meu e mult mai fericit cu un raport mai mare ( daca ma intelegeti ce vreau sa zic ;) ).

Nu.

Dacă pedalează mai in forță redistribuie din greutatea cu care se sprijină pe șa. Fundul o să fie mai fericit, să vedem ce-or zice genunchii mai târziu. Dacă e cadența potrivită, probabil nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă pedalează mai in forță redistribuie din greutatea cu care se sprijină pe șa. Fundul o să fie mai fericit, să vedem ce-or zice genunchii mai târziu. Dacă e cadența potrivită, probabil nimic.

Sa speram ca genunchii n-or sa zica nimic caci raportul nu e prea mare 33:14=2,35 , am vazut ca sunt unii cu 2,7 pe aici. Maine o sa-i pun si niste Maxxis Detonator 26X1.5. Si oricum eu am roti de 26 deci raportul este si mai mic in comparatie cu o bicicleta cu roti de 28 cu acelasi raport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

46-17 pentru bucuresti ,este ok 

 

CIMG8083_zps0b8e1921.jpg

Colnago PR82, Cat cantareste cadrul +furca, dar bicicleta complet echipata ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duminica am facut o tura de vreo 50 km prin satele din vestul judetului Ilfov cu MTB-ul meu SSP cu raport 2,36 si anvelope Maxxis Detonator 26x1.5 si a fost foarte bine. Daca aveam raportul mai mare as fi fost biruit de vantul care sufla cu 20-30 km/h de la vest asa ca pentru ture in afara orasului tot un raport mai mic este mai bun, cu raport 2,7 sigur nu razbateam. Ma gansesc acum sa scurtez ghidonul de MTB de 66 cm pe la 50 cm ca sa ma pot strecura mai usor printre masini :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ghidon foarte simplu: bonfaier.

Pt ture in afara orasul tot te chinui cu MTB-ul tau SS si cauciuce subtiri pt ca nu esti aero. Ghidonul vreo 10 cm sub sea si niste coarne montate in centrul ghidonului ar fi solutia. Si, bineinteles, atat pt oras cat si in afara lui, fara suspensie pe fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ghidon foarte simplu: bonfaier.

Pt ture in afara orasul tot te chinui cu MTB-ul tau SS si cauciuce subtiri pt ca nu esti aero. Ghidonul vreo 10 cm sub sea si niste coarne montate in centrul ghidonului ar fi solutia. Si, bineinteles, atat pt oras cat si in afara lui, fara suspensie pe fata.

Stiu ca solutia cea mai buna pentru vant ar fi ghidonul de cursiera, dar deocamdata nu prea stiu cum sa scap de MTB ca la cate modificari i-am facut n-o sa vrea sa-l cumpere nimeni ca sa-mi iau si eu un SSP de oras. Oricum nu mai am de mult suspensie pe fata, am o furca rigida ce otel CrMo ;). Pe de alta parte pozitia cu ghidon de cursiera nu e prea comoda pentru oras...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca la bicla mea de oras am trecut la ghidon de cursiera. Mult mai ingust decat un flatbar, manetele mai sus, ghidonul mai sus si niste manete suplimentare de ciclocros. E de vis printre masini..... Nu mi-a iesit treaba cu SS si am transmisie 1x6. Folosesc pinionul 20 si 24 la foaia de 42. 18 il bag doar cand ma intrec cu vreun mtb-ist :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca la bicla mea de oras am trecut la ghidon de cursiera. Mult mai ingust decat un flatbar, manetele mai sus, ghidonul mai sus si niste manete suplimentare de ciclocros. E de vis printre masini..... Nu mi-a iesit treaba cu SS si am transmisie 1x6. Folosesc pinionul 20 si 24 la foaia de 42. 18 il bag doar cand ma intrec cu vreun mtb-ist :)

Ma intreb daca ar merge sa pun un ghidon de cursiera pe care manetele de frana sa stea pe partea dreapta de sus?

@@DragosG, fa-ti una de la 0, nu gasesti cadre la fier vechi?

Nu prea ma pricep sa o fac de la zero, plus ca ar trebui sa scap de MTB ca nu am loc pentru 2 biciclete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca ar merge, nu ti-ar folosi. E dificil sa iei mana din dropuri si sa franezi de sus in situatii de urgenta. Trebuie manete si pe curbura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca ar merge, nu ti-ar folosi. E dificil sa iei mana din dropuri si sa franezi de sus in situatii de urgenta. Trebuie manete si pe curbura.

Am inteles, si oricum nu stiu daca e posibil sa pui manete sus caci ar trebui sa ai un diametru de 22 mm cat am masurat la ghidonul de acum. Deci solutia ar fi bonfaierul ... :)

@@DragosG, fa-ti una de la 0, nu gasesti cadre la fier vechi?

Plus ca ma omoara nevasta-mea daca schimb bicicleta caci am innebunit-o cu cate modificari am facut la MTB :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scurtat ghidonul de la 64 la 49 de cm si e incomparabil mai bine cand ma strecor printre masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am facut un stand pt a mea.

 

10441971_700287770017468_483315282686931

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai lovit-o, e prea subtire sau din tabla moale, ai tensionat lantul la maxim sau toate cele 3.

Poate era voalata din fabrica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare feciori!

 

De iepuras am primit asta, nu in conditia asta, evident. Este echipata Shimano, pe sticker scrie Columbus, material compozit Magneziu si Carbon. Ma apuc sa-l transform.

 

Am incercat sa pun rotile ce le am pe cealalta, dar axul e prea gros pentru urechi si nu vreau sa le pilesc, asa ca ma uit dupa butuci noi - cred ca o sa pastrez jantele originale(mavic), anvelopele sunt bune.

 

Impresionant cat de usoara este, dupa ce o scot din masina, fac 2-3 poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E gata! .. adica, aproape ... mai trebuie sa-i pun maneta de frana si sa-i imbrac ghidonul. Joy joy, are 9Kg. Pentru cei interesati, a aratat asa: 

 

cbW5tkvl.jpgyF2fW5El.jpgVZ0DlrLl.jpgaizNMRal.jpg

 

 
4ks0I6Uh.jpgsXKlEPjh.jpgVDbBvIph.jpg998kXdMh.jpg
 
Daca are cineva nevoie de piese, mai am ramase: 
 
- deraior fata si spate Shimano600
- schimbatoarele de pe cadru
- clesti frana fata Shimano600
- manete de frana Shimano600
- foaie angrenaj 52 dinti
- 5 pinioane din caseta diferite marimi, cel de 16 l-am folosit ( caseta este uniglide ).
 
Multumesc @@Vali-THX pentru sfaturi!
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.