viv

Parere Devron Riddle H5.9

Recommended Posts

Nu prea e doritoare lumea sa intre pe piata de sosea in Romania, cred ca e evident de ce dupa ce arunci un ochi pe dirtbike. In schimb am auzit ca la anu' vor sa lanseze niste full-uri cat se poate de serioase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place cum arata si raportul calitate pret.

Poti incerca sa montezi pipa invers si sa reduci cursa furcii de la 120 la 100 (daca este posibil).

Sa o stapanesti sanatos sa te duca la cat mai multe ture!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@hcampian cred din cadru full suspension ce se va lansa, singura piese buna este shock-ul spate( Rock Shox sau Fox). Eu sunt tare curios cu brandul asta nou lansat Devron , cat va rezista pe piata romaneasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cum arata si cum sunt echipate, eu cred ca au o sansa. Si n-ar fi exclus sa incerce si la export.

O marca romaneasca de MTB e binevenita, e de apreciat ca au incercat sa evolueze si sa se reinventeze, nu au ramas la vechile petarde, precum Rich si FirstBike.

Cu fullurile e de asteptat. Vad ca in gama HT se opresc la 3500 de lei , deci clar tintesc un anumit de segment de cumparatori.

Poate sa incerce sa concureze cu decathlon, care are vreo 2 modele entry-level de full, pe la 3000-4000 lei. Daca gasesc un producator de cadre pe sistemul RCZ, e posibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Îmi amintesc că parcă au zis în interviu (pe DirtBike?) că e posibil să facă şi pentru road la un moment dat, dar deocamdată se concentrează pe MTB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, ca devronurile astea sunt surprinzator de bine finisate...

Chinezii fac si lucruri bune dar daca cumperi numai produsele lor cele mai ieftine normal ca o sa ai o parere negativa despre ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. Acum e clar. Chiar nu stiam unde e Santuhalm pana acum. De Stockholm mai auzisem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o zerga 6.7 de trei luni si am facut cu ea vreo 300 de km din care 100 la doua maratoane montane fara sa am grija de bolovani/gropi/santuri. Bicicleta ii foatre tare, singura problema pe care o am este ca imi scartie una din pedale, care oricum trebuiesc schimbate. E foarte comoda; se controleaza bine in curbe la viteza. La urcari abrupte merge mai greu pentru ca daca nu esti atent roata din fata tinde sa se ridice.  Eu zic ca isi merita banii.

Si am vazut ca incep sa apara tot mai multe pe la competitii. La ultimul maraton am vazut inca trei zerga si doua riddle-uri.

Chiar e un produs bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat si eu in clubul Devron, dupa aproape un an de la primul contact cu o astfel de bicicleta.
Mi-a placut de la inceput si am tot urmarit preturile pana au ajuns la un nivel f ok.
Am aproape 1000km cu ea si pana acum n-am avut nici o problema.
Am trecut cu vederea faptul ca schimbatoarele nu au indicator pt viteza (se mai plangea lumea) si cadrul care are sudurile aparente. F ciudat, am si un H4.9 in familie, iar la acesta care are un cadru identic cu H5.9, sudurile nu sunt vizibile... (lucru f apreciat de unii:))
In rest, e o bicicleta cinstita si cu un aspect f frumos.
E prima experienta cu echipare SRAM - Avid de care ma declar f multumit.
Merg mai temperat asa ca nu ma pot pronunta in legatura cu comportamentul la downhill sau off road extrem.
In momentul de fata incerc sa ma abtin de la achizitionarea uneia de strada tot de la Devron. La magazinul din Polus CJ au cursiera de carbon despre care vorbati mai sus, la 2999 Ron
F grava :)
Spor la pedalat si vreme buna tuturor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Nici nu e cazul s-o testezi la aplicatii mai dure, e o bicicleta pentru cross-country (off-road moderat, adica). Si nici pentru sarituri pe borduri sau alte obiecte urbane nu e facuta. :)

Nu am inteles chestiunea legata de suduri - nu iti place faptul ca are o finisare mai buna ?! :-/  

Despre ce cursiera de carbon la 3000 de lei e vorba?

 

PS: Gata, m-am uitat pe pagina anterioara si am vazut-o. Prea lung lasat gatul furcii, arata ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai am varsta la care sa sar prin oras pe borduri:) Exact cum ai spus, e o bicicleta pt cross-country cu accente de off-road moderat. Nici nu am nevoie de altceva:)
Legat de suduri: la H5.9 sudurile de la ghidon sunt vizibile in timp ce la H4.9 nu se vad (parca e turnat cadrul)
Partea buna e (sustin unii) ca in felul asta, rezistenta cadrului e mai mare decat la H4.9 unde sudura e polizata.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu mai comentam ce sustin unii experti in metalurgie :))

Doar seria de MTB Pike are suduri nepolizate. La Riddle si Zerga sunt polizate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How about that?

Personal mi se par mai aspectuoase sudurile acestea in solzi de peste decat cele polizate, fara a mai vorbi de rezistenta mecanica a acestora. Chestiune de gusturi :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci dacă sunt finisate frumos au rezistență mecanică mai slabă ? :)

Cu gusturile pot să înțeleg, iar la MTB sudurile inestetice nu-s un capăt de țară. La o cursieră mi se par mai nașpa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.