Rubyca

2014.05.11 - PRIMA EVADARE - Bucuresti - Recomandat Ciclism.ro

Recommended Posts

aaaa....ca sa fim limpezi: La Ziua B(alacelii) s-a anuntat asa:

1. ca s-a scurtat traseul lung (si ala mediu!) cu vreoooo 4 km!

2. Ca ala mediu are 28 km nu 32 km

3. Ca s-au ocolit zonele cu noroi, iar unde e noroi se poate ocoli pe margine (o singura portiune era asa, cam 200 m, in rest....ori cu drujba/maceta ori pe drum)

4 (cel mai de rahat!) Ca e noroi dar d'ala care nu se aduna! Ete lula! Era noroi d'ala lutos de nu ti se mai invartea roata! Se facea un guguloi de chirpici (frunze, bete si noroi lutos) in spatele coroanei furcii de numa numa! Asa ca nea Juganaru (care a zis ca el l-a parcurs atunci cu ATV-ul si e ok!) zmapupe!

 

A da, si a zis sa o luam incet si cu grija prin balti ca "e posibil sa fie adanci". Peeeeeee buuuuneeeeee????

Share this post


Link to post
Share on other sites

O singura data am fost pe la un eveniment al astora de la MPG si m-am lamurit :).

Dar nu sunt singurii cu o astfel de...abordare. 

 

Totusi, uite cata lume se duce in mod regulat  :). Deci, na. Fiecare cu ce-o vrea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A da, si a zis sa o luam incet si cu grija prin balti ca "e posibil sa fie adanci". Peeeeeee buuuuneeeeee????

 

Bine bre, si chiar ai crezut? :D

Nu era clar ca lumina zilei ca dupa 3 zile de ploaie o sa iasa ce a iesit si la editiile Namoloase de la PE?

Aici singurul lucru bun ce-l poate face un organizator este sa anunte sincer ca te bagi pe raspunderea ta, ca situatia e cam albastra. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si normal ca e o afacere, dar ce e rau in asta? Locuri de munca, vanzari de biciclete, taxe platite-n plus de distribuitori de echipamente sportive, samd. Deci, toata lumea castiga.

o sa inceapa corporatistii sa se dopeze; chiar sunt curios cand o sa apara primul caz de dopaj pentru tricoul galben la PE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa inceapa corporatistii sa se dopeze; chiar sunt curios cand o sa apara primul caz de dopaj pentru tricoul galben la PE :)

Pai oricum, in mediile corporatiste exista mania prafurilor de orice tip, chit ca in paralel se baga mici + cartofi + mustar + maioneza la cate-o singura masa..si asta fara desert.

 

Ca doar nu, ce "pana noastra", facem sport acum!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai oricum, in mediile corporatiste exista mania prafurilor de orice tip, chit ca in paralel se baga mici + cartofi + mustar + maioneza la cate-o singura masa..si asta fara desert.

 

Ca doar nu, ce "pana noastra", facem sport acum!

cu mentiunea ca si eu tot un fel de corporatist sunt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istoria spune ca pe traseul de glorioasa amintire PE & alte copii triste, cand e namol, e d-ala cinstit de campia Dunarii, care indoaie si U650.

Si ca indicat este, asa cum belgianul zburator a aratat, este sa mergi pe unde e mai mustos si subtiros nu gros si naclaios.

In rest, mie unuia nu mi-i sila de noroaie ci de futat transmisii, pentru ca daca ma duc de dilau s-o fac praf e una, dar sa mai si platesc bilet pentru asta, inseamna ca sunt dus rau cu sorcova.

Asa ca eu am sapat o groapa in gradina si am ingropat adanc sorcova.

Transmisia imi lasa in fiecare sezon un bilet cu multumiri in ziua PE-ari. :D

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la anul...sa nu ne murdarim "bijuteriile"

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau sa puna domne un covor rosu`... 

 

Radem, glumim, dar eu tot visez la o pasarela de lemn peste centura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de lemn, ca dupa aia dispare scandura cu scandura. De beton, exact cum e pasarela de peste DN1 din dreptul Aleii Privighetorilor.

Ar fi un mare plus pentru concursul in sine, dar si un mare avantaj pentru cei ce vor sa parcurga traseul cap-coada, in regim de turism, tot timpul anului.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru turism se poate merge prin padure pana la Scoala Americana si traversat spre Tunari apoi a doua strada la stanga (Campului) si apoi pe camp/langa padure pana la stana. Asta ar fi traseul ideal si pt. concurs, mi se pare cu mai putin impact sa blochezi un judetean cu 2 benzi  decat centura cu 4.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut impreuna cu un prieten o varianta din asta, am traversat Baneasa Vest-Est iesind la scoala respectiva. Insa parcurgerea bucatii de asfalt presupun ca le-ar ingreuna aprobarile organizatorilor. Deci o supratraversare a centurii reprezinta idealul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi știți cât ar costa o asemenea subtraversare?:)

Vorbim de investiții de milioane și pe urmă ne dăm cu fundul de pământ că taxa de înscriere este mare. Nice!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, conform materialului de aici costa peste 600.000 USD o pasarela pietonala peste o autostrada cu 4 benzi (cazul nostru) si singuri organizatorii nu au cum sa sustina investitia. Admit ca mai mult visez cu ochii deschisi.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
costa peste 600.000 USD
 

 

La ei.

La noi se inmulteste cu 5, si se inlocuieste USD cu EUR. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceva de lemn, chiar si de unica folosinta. Facem un proiect, apelam la fonduri UE si zicem ca e pentru porcii mistreti prinsi in Baneasa fara scapare :)

wooden-rr-bridge-vickery.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

La ei.

La noi se inmulteste cu 5, si se inlocuieste USD cu EUR. :)

 

 

La ei = la ciumpalaci care ...

Edited by MBZ
La ei la americani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut o tentativa in 2012 cu Dl. Septimiu Buzasu, pe vremea aia secretar de stat la MT si dl. Horatiu Buzatu care admiteau ca posibila o constructie metalica in bugetul Drumului Expres(centurii) Bucuresti, insa Dan Sardan a considerat ca e pierdere de vreme.

Probabil ca avea dreptate. Discutia efectiva nu a avut niciodata loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceva de lemn, chiar si de unica folosinta. Facem un proiect, apelam la fonduri UE si zicem ca e pentru porcii mistreti prinsi in Baneasa fara scapare :)

wooden-rr-bridge-vickery.jpg

 

Ala e un pod de cale ferata :) , dar pana la urma ideea nu e rea.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iertare ca va zic dar ati innebunit de tot, fratilor! 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca lemnele alea tin un tren, nu inteleg de ce nu ar tine o sleahta de biciclisti. @@dany86 cand vremea nu te lasa sa dai din pedale, dai din degete pe tastatura...  

Pana la urma poate aruncam niste fier vechi pe langa centura si le zicem "Cautatorilor" ca sunt multe bucati de sina sub centura. Sa sape dupa fier si sa ne faca o "subtraversare" :)))) Wildlife_underpass_Switzerland.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala e un pod de cale ferata :) , dar pana la urma ideea nu e rea.

Astia, nu sunt in stare sa faca un amarat de pod in Herastrau, a.i. sa nu mai fii nevoit sa urci pana la calea ferata, pt. a trece parcul dintr-o parte in cealalta. :nervos:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.