Sign in to follow this  
radugns

Reconditionare cursiera

Recommended Posts

Va salut,

 

De ceva vreme n-am mai avut timp sa intru sa vad ce mai e pe aici. Am ramas cu vechiul MB si acum mi-am luat o cursiera cu 100lei...

Am gasit-o ieftin si vreau sa o reconditionez complet. Pana sa reusesc sa revin cu poze, imi puteti recomanda pe cineva din Cluj care poate sa imi reconditioneze rotile? Ma refer sa le centreze.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bykeservice, bikesport, maros, Voicu... Cât e de gravă treaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe spate este destul de grava situatia. As vrea la cineva care se ocupa si e serios, nu magazin, am avut destule cu ei :-j

La 100 lei nu prea am avut pretentii, dar mi-a placut ca erau multe piese originale pe bicicleta. Ma poti ajuta cu numarul tau de telefon, nu cred ca il mai am.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ţi-am trimis un pm.

În principiu ţi le-aş face şi eu dar nu prea am timp.

Măcar sunt nişte roţi care să merite recondiţionate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, am o cursiera veche, din otel, a fost echipata cu Shimano 600 tricolor, probabil 6-7 viteze. Am urmat tutorialul de aici, incercand sa maresc distanta dintre drpout-uri, dar fara nici un rezultat.

Mai exact, dintanta dintre dropout-uri este de 125 mm, le-am departat pana la 150 mm ( 2.5 cm ) si au revenit exact la distanta initiala, nu am castigat nici un milimetru.

 

Sa fortez si mai mult sau mai bine ma abtin ?

Daca dupa 2,5 cm nu am obtinut nici macar cu un milimetru, cat ar trebui sa le departez astfel incat, dupa revenire sa am 5 mm in plus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chinuie si pune roata noua direct, zic.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar vroiam sa intre mai lejer, uneori mai schimb roata spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

#cross si eu am indepartat drop-urile la un cadru de cursiera pentru niste roti moderne si la mine sincer treaba a mers din prima. Nu am facut ca in tutorial, ci cu riscul de a strica geometria l-am luat usor la mana sa le indepartez in mai multe reprize in care am adaugat cate 2-3mm, si asa au ramas de cand am facut asta, fara sa am vreo problema cu geometria sau rezistenta cadrului, cel putin pana acum.

Daca ai facut ca in tutorialul acela, incearca sa lasi cadru peste noapte. Treburile astea depind probabil si de elasticitatea diferitelor aliaje. Dar ca o idee finala nu as indeparta furcile spate la 150, mai ales la un cadru vechi cum spui ca ai care probabil este mufat. In timp metalul are dezavantajul de a imbatranii si o microfisura aparuta acum, se traduce intr-o cazatura cand ti-e lumea mai draga mai incolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this