Muttley

Shock spate Specialized Epic

Recommended Posts

Si probabil ca toate bucsile sunt cu excentric, si pozitionate favorabil.

Sa majorezi alezajele din soc, si sa faci alte bucsi mai mari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poți să-i schimbi numai conserva la 112. La 115 ia din cadru :)).

Sau in clasicul stil Muttley nu va schimba doar conserva ci va cumpara doua shockuri noi. Si in jurul celor vechi va construi alte doua biciclete :D

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

pink: =))))))))

 

Am vreo garantie ca "R5037030" se potriveste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, l-ati infiletat sa mai cumpere ceva.

Pana una alta iti maresc excentricitatea cu 5 zecimi la alte bucse.

Dar poti sa cumperi și cariciuri roz cu luminițe daca asta te face sa dormi mai bine la noapte. ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Croco, sa nu faci alte bucse, nu-i graba!

Excentricitatea marita creste riscul de a se roti. Stai sa vad cu erslivu', e mai elegant asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcă ar fi 2013 vs 2014... alte componente interne bănuiesc. Dacă e să se potrivească, vei fi primul care află.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si o precizare, ca am senzatia ca sunt lucruri neclare.

 

Poți să-i schimbi numai conserva la 112. La 115 ia din cadru :)).

 

La 115, filmuletu' cu socul alb e de comparatie, "asa da". Ala are loc, fiind alt cadru, mult diferit, picicleta aia functioneaza.

BodoC, problema mare e cu cadrul negru, cu socul negru. Si atat ;)

 

Le-am scris celor indicati de pink, de 2 ori, da-mi da eroare. Mai incerc maine...

Iar voua va multumesc pentru implicare! :*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un tarziu, am inteles si eu. Problema ta este la socul negru, la #112. Scuze pentru misanderstening. Credeam ca problema e la socul alb (albul ingrasa).

Acolo, ma tem ca nu o rezolvi cu offset +0.5. Cred ca vrea mai mult, si trebe sa dai gaura in afara bucsei. Iar de pus pila pe zona aia, din poza postata de otsdr, nu incape discutie.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana verifica @@shauru fizic (sper sa mai aiba socul vechi), am facut o comparatie... Pare ok :-S

 

hO5mIkf.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 115 mi s-a părut că atinge sus, probabil m-a orbit ... ăăă...  nu culoarea. În nici un caz culoarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutt the shock reaper vrei sa trec azi pe la tine cu un soc care va sa intre si sa mearga?

+ ar fi si negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vino, vino. Vesca-i ciatsa-ntri Bacau si Chiatra. Si un cani mari cat un jitsal, muort pi banda 2 in Savinesti.

 

Ce soc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ramane ca-n poem:

De din vale de Rovine

Graiesc Muttley catre tine

Nu dn vorba, ci din carte

Caci imi esti asa departe.

 

Era vorba de un soc de bicicleta evident, dar lasa amu, oricum intentia se trece la plus nu?  >:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesc RL din 2013, p-afara nu mai e, la noi s-a golit stocul. Mai incerc maine la Maros, poate-l mai au printr-o minune-n stoc. Pare-se ca tot la schimbat conserva ajung...

 

Eu am Monarch RL din 2014.

 

 

Parcă ar fi 2013 vs 2014...

 

 

Acolo am gasit fara umflatura aia asa:

- 11.4115.106.030 - Air Can Black Monarch/Plus RC3/RT/R(2011-2013) Monarch RT3 (2011-2012) 184x44. Cu mentiunea sub schema explodata ce-l contine: "2011-2012 Monarch parts are not compatible with pre-2011 Monarch rear shocks. 2011-2012 Monarch RT3 parts are not compatible with 2013 Monarch RT3."

- 11.4115.106.350 - Air Can Black 2013 Monarch RT3 184x44. Mentiunea: "2013 Monarch RT3 parts, including air cans, are not compatible with pre-2013 Monarch rear shocks."

Tind sa cred c-al 2-lea-mi trebuie, in ciuda faptului ca e doar de RT3. Adica diferentele dintre un RL si un RT3 apartinand aceleiasi generatii apar si la conserva???!?

 

Insa... aici, la coloana cu 2013, la Monarch RL mi-l da pe primul, 11.4115.106.030.

Le-am retrimis mailul in seara asta, poate nu-mi mai vine inapoi eroarea.

 

Dar pana-mi raspund prietenii lui pink... vreo parere, ceva? :-S

 

Edit: recitindu-mi postarea, vad ca de fapt sunt 3:-O ... Primul cod e 2013, mai putin RT3. Al 2-lea cod e 2013, strict RT3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să mă uit să măsor şi la Monarch 3.3 al meu? Crezi că are vre-o relevanţă? Nu are umflătura aia la air can....

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA!

Masoara te rog, desi nu gasesc absolut nicaieri RL de 2013... Doar un RT3 destul de ieftin la playbike, insa e model 2012, si cica astea erau naspa tare, le-au reparat abia dupa 2013. In plus, bicla-i pentru o fata, vreau s-o pastrez cat mai simpla, adica RL.

Insa cota ma ajuta la schimbarea air-can-ului. Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@otsdr parca ai fi de la ANAF, cum le dibui tu si in gaura de sarpe :))

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

184x44 trebuie, ca pe fata va avea cursa de 100. P-asta n-o mai stric ;))

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi!

 

P-ala ar trebui sa-l amestec cu un dual Xloc, sa comande si furca, ca-i pacat cu 2 manete pe ghidon. Si crede-ma ca:

- sub nicio forma nu se justifica asemenea fitza, data fiind destinatia biclei;

- imi impacteaza binisor planurile cu fuleanu sub 10kg;

- chiar si cu reducerea aia, si ce mai trebuie pe langa, imi zapaceste complet bugetul, pe care caut sa-l tin cat de jos pot.

 

Planul e urmatorul, compus din 2 pasi: alte bucse, care mi-l coboara inca 1/2mm pe actualul, apoi, daca nu-i de ajuns, experimente cu alt air can.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA!

Masoara te rog, desi nu gasesc absolut nicaieri RL de 2013... Doar un RT3 destul de ieftin la playbike, insa e model 2012, si cica astea erau naspa tare, le-au reparat abia dupa 2013. In plus, bicla-i pentru o fata, vreau s-o pastrez cat mai simpla, adica RL.

Insa cota ma ajuta la schimbarea air-can-ului. Mersi!

 

Coane @@Muttley am măsurat la Monarch 3.3 şi are 42 mm diametru acolo unde te doare pe matale, şi 47 sus lângă lockout. Sper să te ajute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.