gerula

PINARELLO Fan Club

Recommended Posts

Am tot asteptat sa porneasca cineva acest topic. Si am tot asteptat. Da` nu mai am rabdare. Asa ca il incep eu cu un exemplar din otel (Columbus Gara), model Veneto, de pe la inceputul anilor `90, acum echipat cu Campa Chorus/Record 9. Merg pe el de un an si imi place la nebunie.

 

http://www.image-share.com/ijpg-2542-143.html

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt mandru posesor de Pinarello Paris echipat ultegra 6503 si chiar vroiam sa deschid un topic sa intreb .............care ar fi posibilitatea sa fie un fake? Dupa echipare si functionalitate eu as zice ca e 0%, dar totusi la ce ar trebui sa ma uit ca sa ma conving? Fiind si mai veche nu am gasit prea multe date despre ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un Montello SLX ...

 

 

a2vl2e.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa!

Vorba ceea: otelu' e adevarat

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si un Veneto, Columbus Gara:

 

01_zpshudtfmof.jpg~original

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am un Pinarello Assolo (tot rosu) din otel Dolmen (brand propriu al italienilor) si nici nu are rost sa-i mai pun poza aici pt ca arata exact la fel. Vorbesc doarde cadru acum.

 

Ce o fi fost in mintea designerului ce a hotarat sa fabrice cadre identice (culoare, crom, pentografieri) la toate cadrele, de la entry-level pana la varful de gama?

In ce fel ego-ul celui care a platit o caruta de bani pt modelul de varf este mangaiat cand pedaleaza pe strada alaturi de un altul care a platit o treime din bani pe un cadru ce arata identic?

 

In afara de greutatea usor diferita a frame-set-ului (probabil 200 g.)si grosimea tijei de sa pe care o cere cadrul (la SLX probabil 27,2. la Dolmen 27 mm si la Gara probabil mai putin) ce alt detaliu de fabricatie diferentiaza modelele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, alea scumpe trebuiau aurite și încrustate cu Swarovski, să se vadă "valoarea" de la o poștă!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 5 ore, Gold Special said:

Ce o fi fost in mintea designerului ce a hotarat sa fabrice cadre identice (culoare, crom, pentografieri) la toate cadrele, de la entry-level pana la varful de gama?

 

Greșit. Nu sunt identice.

 

în urmă cu 5 ore, Gold Special said:

In ce fel ego-ul celui care a platit o caruta de bani pt modelul de varf este mangaiat cand pedaleaza pe strada alaturi de un altul care a platit o treime din bani pe un cadru ce arata identic?

 

Am mers pe ambele modele cu aceeași plăcere, fără a simți nevoia să fiu "mângâiat" la ego.

Să fie oare adevărat că oamenii se simt mai importanți dacă dețin obiecte scumpe și le etalează, să moară dujmanii lor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 9 ore, pHane said:

Greșit. Nu sunt identice.

Aici, daca esti bun, da-mi niste detalii. Eu l-am vazut live doar pe al meu (Assolo) dar din fotografii toate par sa aibe acelasi crom, aceleasi mufe si aceleasi elemente pantografiate. Si zau ca in afara de greutatea cadrului (care este greu de apreciat cand bicla e complet echipata) eu doar la grosimea tijei de sa ma pot gandi ca e diferita (cu cat calitatea otelului este maibuna cu atata esta este ''tras'' in tuburi mai subtiri)

Ce altceva difera la cele 2 modele de mai sus (de ex) unul fiind cu SLX si unul cu GARA?

în urmă cu 9 ore, pHane said:

Am mers pe ambele modele cu aceeași plăcere, fără a simți nevoia să fiu "mângâiat" la ego.

Să fie oare adevărat că oamenii se simt mai importanți dacă dețin obiecte scumpe și le etalează, să moară dujmanii lor?

Nici macar profesionistii nu simt vreo diferenta cand se dau pe oteluri diferite si este pe undeva pe acest forum un filmulet care lamureste asta.

Insa cu siguranta este adevarat ca snobismul si vanitatea exista iar toti producatorii stiu/speculeaza asta.

Ia gandeste-te cati oameni au telefon ce a costat mai mult decat salariul lor lunar, cati au masina mai scumpa decat garsoniera in care stau, etc 

De ce crezi ca prin orasele noastre lumea se da cu MTB purtand un bagaj in spate stropit de ploaie, de vreme ce exista citybike-uri ieftine si complet dotate pt oras?

Pt ca asa-i mai sexy!

Cati oameni pe acest forum au cerut opinia celor mai experimentati ce bicicleta sa isi cumpere pt oras dar au refuzat citybike-ul pe motiv ca nu-i place cum arata? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ar fi să mă refer strict la diferențele dintre Veneto și  Montello, iată câteva:

 

-          Montello are “triunghiul” din spate cromat în întregime, pe când Veneto are crom doar pe chainstay-ul din dreapta și pe fețele drop-out-urilor;

-          La Montello, umerii furcii sunt vopsiți iar la Veneto furca este cromată în întregime;

-          între chainstays, foarte aproape de BB-shell, Veneto are un element de legătură, probabil pentru mai multă rezistență și rigiditate;

-          inscripționările de pe “umerii” furcii spate sunt diferite: la Montello este pantografiat GPT-ul specific Pinarello iar la Veneto este “PINARELLO”;

-          în plus, Montello are sigla GPT pantografiată pe toate drop-out-urile, ca și pe mufa dintre seat-tube și top-tube;

-          de asemenea, Montello are  un “triunghi”, în relief, cu sigla GPT, pe lateralele superioare ale BB-shell;

-          aspectul și pantografierea "jugului" pe care se montează frâna spate sunt diferite;

-          mufele de la Montello au alt aspect, în sensul că sunt ușor ascuțite în părțile în care cele de la Veneto sunt rotunde.

 

Pe internet se găsesc cataloage Pinarello din perioade diferite ale “epocii” oțelului, precum și o mulțime de fotografii cu cursierele constructorului din Treviso, care evidențiază particularitățile specifice diverelor modele. Uite câteva link-uri cu poze ale unor modele din anii ’90:

 

http://www.classicbikeshop.eu/frame-...3-details.html
http://www.classicbikeshop.eu/frame-...F-details.html
http://www.classicbikeshop.eu/frame-...6-details.html
http://www.classicbikeshop.eu/frame-...6-details.html

 

În ce privește snobismul și vanitatea, îmi cer scuze: am crezut pentru o clipă că faci parte din categoria prețioșilor”.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 4/9/2017 at 7:26 AM, Gold Special said:

Aici, daca esti bun, da-mi niste detalii.

Fane, esti bun!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now