nerazzurr

Achizitie bicicleta

Recommended Posts

Salut baieti...sunt destul de nou in domeniu...am 30de ani,m-am saturat de masina cu care merg in fiecare zi la scola(sunt profesor de sport) si m-am gandit sa-mi iau o bicicleta.Ma tenteaza o cursiera dar nu stiu daca e potrivita avand in vedere ca drumurile sunt ori foarte bune ori f proaste...vor fi terminate intr-un an doi...bugetul e de 1000-1200ron si nu m-ar deranja una second...doar calitatea ma intereseaza..ce vreau de la voi e sa ma indrumati ce e mai bn MTB sau cursiera..sau ceva intre ele...si ce marca si marime sa aleg tinand cont ca am 1,91 inaltime si 85 de Kg.Astept parerile voastre.Multumesc!

poti sa iti iei un ciclocross.

sau iti poti lua o cursiera si sa ii pui cauciucuri de 700x28.

eu sunt anti-mtb in oras.

Dacă e de mers în oraş, ceva de oraş aş recomanda eu. Poate fi o cursieră dar cu cauciucuri o idee mai balonate, pe la un 28-32 sau aşa, plus apărători şi lumini. Sau o biclă cinstită de oraş.

poti sa iti iei un ciclocross.

sau iti poti lua o cursiera si sa ii pui cauciucuri de 700x28.

eu sunt anti-mtb in oras.

Din cate stiu ca sa ii pui cauciucuri ma.groase trebuie sa iti permita si furca nu?

In bugetul precizat (ma rog, putin extins) as vedea-o pe asta (e buna si de oras, si pentru excursii pe sosea or trekking pe forestiere):

http://www.decathlon.ro/biciclete-clasice/8307664-btwin-oras-hoprider300-barbati-1.html

PS: cu conditia sa fie marime mare, minim 58 sau chiar 60.

Ce as putea sa iau la acest buget? Dati-mi idei.....:huh:

In bugetul precizat (ma rog, putin extins) as vedea-o pe asta (e buna si de oras, si pentru excursii pe sosea or trekking pe forestiere):

http://www.decathlon.ro/biciclete-clasice/8307664-btwin-oras-hoprider300-barbati-1.html

PS: cu conditia sa fie marime mare, minim 58 sau chiar 60.