octav 317 Posted April 4, 2013 Si daca tot in loc de 3000 de lei ai dat 1500 merita si niste cauciucuri meseriase :) Avand in vedere ca ai zis ca esti la +100 , iti recomand ceva de latime 24-25. Un Michelin Pro Race, Conti GP4000 :) O sa ti se schimbe bicicleta cu totul cu niste cauciucuri tari si camere usoare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 5, 2013 Azi merg sa iau camerele. Cauciucurile par inca super bune, le mai tin cateva iesiri, sa vad cum e treaba cu ele. Apoi, normal, o sa, cauciucuri, cam astea-s primele cumparaturi. 100+ 2 :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Der Rote Baron 85 Posted April 5, 2013 Sa o folosesti cu placere si sa te poarte multi kilometri fara probleme! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 5, 2013 Merci, asa sa fie! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 6, 2013 incredibil dar adevărat. tocmai am reparat a doua pană. am dat azi o tură scurtă prin zonă, pt reglaje gen să, frane, poziţie, şi la revenirea acasă iar am comis o pană :) sper să nu mă menţin la una pe zi :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
octav 317 Posted April 6, 2013 S-ar putea sa trebuiasca alte cauciucuri :( Altfel nu e normal sa faci 2 pene in 2 zile Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted April 6, 2013 O fi ramas ciobul de la prima pana. Ai dat cu mana pe interiorul cauciucului cand ai reparat prima pana? Sau ai "snake bite" din cauza presiunii mici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 6, 2013 am băgat 8 atm. problema e drumul nenorocit din zona unde stau, nici cu mtb-ul nu merg cu mai. mult de 15 la oră dacă mai am nevoie de plombe :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Der Rote Baron 85 Posted April 6, 2013 Si eu am facut doua pene in 50 km cu cursiera mea, apoi am imprumutat o Merida de ciclocros cu care am facut alte doua pene in alti 50 km. Se mai intampla. :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted April 7, 2013 Daca ai avut 8 atm, starea drumului nu are nici o legatura cu penele tale. Inseamna ca obiectele ascutite gen cioburi sau sarmulite ti-au spart rotile. Cum am mai spus, cand repari o pana, te asiguri ca scapi de obiectul care ti-a provocat pana. Gaurile din camera unde se gasesc? Pe coama sau spre lateralul camerei? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Der Rote Baron 85 Posted April 7, 2013 He he he, cand prima pana e la roata fata si a doua pana e la roata spate nu prea mai este aceeasi cauza. Daca as contoriza si camera ciupita la montaj as avea 3 pene la cursiera mea in acei 50 kilometri despre care am scris mai sus. Prima pana a fost cea mai bizara. Am calcat pe o piatra care avea o creasta ascutita. Interesant a fost ca anvelopa e perfect utilizabila in continuare si n-am mai facut pene pe roata aia. Later edit: Nu stiu ce presiune am in anvelope deoarece nu am pompa cu manometru. Cert este ca le umflu pana imi cad mainile. La cros am avut 6 atmosfere desi ar fi trebuit sa am doar 4 atmosfere. Niste tepi din aia de coltii babei s-au opus presiunii din anvelope si au castigat tepii. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 9, 2013 Pe coama era intepatura. Asta e, drum nenorocit. Si-s convins ca s-a intamplat la intoarcere, ca nici nu mi-am dat seama ca am pana, pana seara, cand am mers prin garaj si am vazut-o moale (roata :) ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted April 9, 2013 Deduc ca este vorba despre un drum care, pe langa gropi are si foarte multa mizerie. Gropile nu ti-ar fi provocat pene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 9, 2013 Da, e o zona in care se construieste, in mod frecvent mai apar sarme, suruburi, cuie, cioburi etc. Incerc eu sa le ocolesc, dar cum sabata plouase si erau multe balti ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 9, 2013 @Octav, la asa ceva te-ai referit? http://www.bike-components.de/products/info/p11741%7B1%7D1060207_Grand-Prix-4000-Faltreifen-.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
radu_vadan 840 Posted April 9, 2013 Alea sunt - recomandarea mea e un balon de 25! Eventual încearcă şi o soluţie antipană în camere, pentru mine a funcţionat întotdeauna foarte bine Joe's No Flats (varianta Road Racer). Cu 30-40 ml în fiecare roată nu mai te agiţi pentru spini şi cioburi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 15, 2013 schwalbe lugano ar fi ok? am găsit la 50 de lei, cu sârmă şi 100 cu kevlar Quote Share this post Link to post Share on other sites
dany86 440 Posted April 15, 2013 Metall, daca vrei sa scapi de grija penelor pune ceva bani si ia-ti asa ceva: http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=39966;page=1;menu=1000,4,22,35;mid=4;pgc=0 sau daca ti se pare prea scump poti sa iei o varianta mai ieftina http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=455;page=2;menu=1000,4,22,35;mid=4;pgc=0. Dar pe spate musai sa iti iei pe 25, asa cum bine spune si Radu. Mie imi pare rau ca nu mi-am luat mai de mult pe 25, si am descoperit avantajul de abia anul asta. Eu le am pe ambele, 4000 S e pe 23 si inca nu l-am pus, dar celalalt e pe 25 si dupa 1000 de km n-am facut pana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 15, 2013 ok. azi dau comanda şi vroiam să mă asigur ca ce am găsit în magazin sunt sau nu ok. thnx Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 15, 2013 In fine duminica am reusit si eu sa fac a doua iesire cu cursiera, si vreau sa imi exprim cateva impresii. Dupa 62 si ceva de kilometri de mers, cu diferente de nivel de vreo 550, din pacate pe o sosea care a avut si cateva portiuni pline de gropi (soseaua de la Buzias la Berzovia) am observat ca: - Saua e foarte comoda, nici nu ma asteptam sa nu simt defel dureri in partea dorsala de la o sa asa de subtire :) - Pozitia aplecata a avut ca efect dureri in zona gatului pe final de tura, cand la un mom dat imi era greu sa ma uit in fata, si mult mai simplu sa ma uit la roata :) - Raportul foi/pinioane nu e asa de propice la urcusuri mai lungi, pe unde as fi fost mai fericit cu raportul de la MTB. Acuma sa nu ma intrebati ce foi/pinioane am la Tiagra de pe cursiera, ca inca nu le-am numarat. - Imi place cum ia viteza, cum sta la drum intins - fata de MTB e clara diferenta. - N-am facut nicio pana :) Abia astept sa mai ies, dar o sa caut niste zone mai fara gropi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
octav 317 Posted April 15, 2013 GP4000s ar fi ideal nu GP4000 :) De 25 ar fi super daca gasesti :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted April 15, 2013 Durerile din zona gatului sunt pur si simplu febra musculara. Nu o sa le mai ai la viitoare tura cu conditia ca viitoarea tura nu fie la anul, ci mai curand :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted April 15, 2013 :) asa sper si eu. @octav - da, am gasit si varianta S de 25, am si comandat 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dany86 440 Posted April 15, 2013 Sa ne spui si noua cum te impaci cu ele, vreau sa mai iau si eu unul pe 25 sa il pun pe spate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Metall 14 Posted May 3, 2013 Gata, pus GP4000s-urile, dat azi o tura de 50 de km, par ok. Din pacate prea mare review n-as sti sa le fac, doar ca merg fain si amortizeaza mai bine denivelarile decat cele vechi. Si arata mai bine :) Quote Share this post Link to post Share on other sites