Recommended Posts

Din ciclul sa moara si capra vecinului va prezentam 

 

YT CAPRA

yt-young-talent-capra-angie-hohenwarter-

 

yt-young-talent-capra-angie-hohenwarter-

 

Pe scurt, The Capra runs on 27.5″ wheels and has 165 millimeters of travel at the rear. The steering angle of the lightweight (2.4 kg, size M) carbon frame is a slack 65.5 degrees and – together with the short 430mm-chainstays – should provide a good compromise between agility and stability. YT uses the same V4L-suspension system as in their often-awarded downhill bikes. With an steep seat-tube angle of 75 degrees, the Capra aims to live up to its name in uphills too – Capra means mountain goat.

Alte detalii aici:

 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar ceva despre bicicleta nu se spune?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca microbul incepe sa fie din ce in ce mai agresiv, cu din ce in ce mai multe victime, azi studiu de caz Cannondale Jekyll 650 BB

 

Furca Pike modificata cu un offeset de 51, si amortizor spate mestesugit de fabrica.

Transmisie XX1, foi pedalier 36 sau 38 functie de solicitari.

Sistem de franare RSC 180/180 SRAM

Roti Mavic Crossmax Enduro

 

12,5 kg fara pedale pentru o dihanie cu o geometrie usor curioasa cu un unghi de 66 grade la HS, un chain-stay de 445 si o inaltime de 350.

 

Articolul se gaseste aici:

 

 http://www.26in.fr/news/29948-on-a-vole-un-velo-de-champion-du-m.html

 

Ce doresc sa semnalez insa se poate vedea in cateva imagini:

45619.jpg

45623.jpg

45608.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa de mic clearance intre furca si cauciuc ? Sau e un 27.5 acolo inghesuit intr-o furca de 26 ?

 

Deasemenea, chainstay de 445 ... nu-i cam mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cică nu.

Aşa-i daravela proectată, şi pare-se că deşi ciudată stă în gaz nevoie mare.

Asta şi voeam să semnalez pentru cei loviţi grav de transfuzie de Enduro pe bicicloanţele lor.

Unde s-a ajuns, din aproape-n aproape :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
e un 27.5 acolo inghesuit intr-o furca de 26 ?

 

Paic cu 26 si cu 27.5. Chiar nu-mi dau seama cum e pe dr Jekyll, da' tind sa cred ca distanta pod-ax e de 26 :| Caz in care ma oftic, c-atunci cand am cautat furca noua m-am uitat exclusiv dupa Focs, stiind ca la RS nicio sansa sa intre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3? Trei? Ma pentru picere inteleg da de prezervativ nu scrie c-ar fi cuser, da mai stiu si io ce mutatii fac enduristii nostri? :-B

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bă băieţi, ca să zic aşa am trăit digeaba.

Ani dă zile l-au căutat pe Yeti sobor dă cercetători şi avem acumălea ocazia să-l cunoaştem.

Iaca ce tehnologie pregătiră ăştea dă la Yeti cu al lor SB5C cu SWITCH Infinity Technology.

 

2015_Yeti_SB5C_Detail-780x520.jpeg

 

20120131-IMG_1619-780x520.jpg

 

Spre sfârşitul articolului aflat aici găsim şi imaginea produsului finit alături de prototip,

20120131-IMG_1612-780x520.jpg

 

precum şi un filmuleţ demo care arată cum funcţionează sistemul.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu mă prind cu ce e mai bun decât vechiul Switch ttvwFWm.png : 

 

B2MqC3v.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact acu 5min am vazut si eu o poza cu dracia infinita si imi storceam creierii sa inteleg ce e... 

M-am lasat batut si am citit articolul. Arata foarte fain si foarte complicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu mă prind cu ce e mai bun decât vechiul Switch ttvwFWm.png : 

 

 

 

e cu 100gr mai usor, nu trebuie sa plateasca patent la nimeni, si miscarea e doar sus-jos, mai usor de tunat kinematica, nu e influentat de chain force, leverage e total independent de antisquat

 

pe mtbr zice john asta de la yeti ca ar avea 2.3kg cadru cu shock, presupun marime m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit de 3 ori si tot n-am inteles, oare e cazul sa-mi caut alta meserie? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai vedea cinematica si curbele in SolidWorks ai intelege imediat, nu e savanterie, e doar o inovatie la ceva ce mai exista.

Este un VPP nivel III.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10386905_570435839733274_120313566223263

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Nu ştii, te învăţăm, nu poţi, te ajutăm, nu vrei? Te obligăm!''

Se pare că e valabil dictonul comuniştilor. Vine la pereche cu un alt cage. :)

 

10338545_570435843066607_123159247243999

 

Eu mă întreb însă cînd se vor opri...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e așa mare șmecherie, ca să poți sări de la 36 la 42 trebuie să strângi mult b-tension-ul (unele kit-uri de conversie vin cu șurub mai lung)  - mă gândesc că nu o să mai schimbe chiar cum schimba în mod normal XT-ul ăla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
unele kit-uri de conversie vin cu șurub mai lung

 

La unele cadre, strans prea mult, chiar si surubul normal iese de pe pintenu' de sprijin al urechii ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau dimpotriva, asa :)

 

 

10497151_750822514980065_683273142116789

 

cate bordeie, atatea obiceie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite ca asta nu o stiam...

Am vazut pinioane puse in loc de foi, da' foaie in loc de pinion inca nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now