schuffie

Cursiera BTWIN Triban

Recommended Posts

Salutare,

Ce parere aveti despre acest model? Merita achizitionat?

http://www.decathlon.ro/biciclete-sosea-sport/8239800-bicicleta-triban-3-a-1.html

Sunt un amator in materie de ciclism si mi-am dat seama ca pentru mers pe sosea, e mult mai usor cu bicicleta dedicata pentru asa ceva, in detrimentul MTB-ului, drept urmare sunt in cautare de asa ceva.

Astept cu interes parerile celor ce detin sau au detinut o astfel de bicicleta.

Numai bine

E restul de grea ptr o cursiera.

Daca ai urmari discutiile recente despre cursiere entry-level si modelele de la Decathlon ai vedea ca recomandarile merg spre Triban 500 sau 500SE care au un raport-calitate mai bun pentru aceasta categorie de buget. 

Diferenta dintre Triban 300 si Triban 500 este la design, furca de carbon la 500 si posibil la cauciucuri (unele T300 vin cu acelasi model de cauciuc ca cel de pe T500).

Eu am Triban 300 si sunt multumit de cum s-a comportat pana acum (aprox. 1000 km; cu mentiunea ca am schimbat rotile).

Am folosit-o la ture si antrenamente. Schimbatoarele lucreaza bine, sunt precise si nu se deregleaza foarte repede. La schimbat in forta le lipseste rafinamentul.

Manetele sunt ok, dar greu de actionat de sub ghidon (in dropuri).

Este putin cam grea pentru o cursiera, dar pt. cineva care isi doreste prima cursiera si nu vrea sa cheltuie prea mult, ne este o optiune mai buna ca asta. Bicicletele cu echipari asemantoare costa de la 3000 lei in sus.

Super review, multumesc frumos, deci sa caut exclusiv modelul T500. Da e prima mea cursiera

Scria.ceva coleg.de forum mai sus sa optez pentru un SH. Exista un topic dedicat novice-ilor? Întreb pentru ca dacă la mtb cam știu ce mărci sunt ok, la cursiere chiar nu am habar.