Sign in to follow this  
etwa77

traseu 66A, Uricani - Cerna sat. Cum e drumul?

Recommended Posts

As vrea sa fac un traseu cicloturistic cu plecare din Petrosani, prin orasele miniere Vulcan , Lupeni, Uricani, pe drumul 66A, pana pe Valea Cernei si Herculane. Am inteles ca drumul de asfalt se intrerupe undeva mai jos de Campul lui Neag si se continua cu drum forestier, neasfaltat. Am mai inteles ca au avut loc niste surpari in zona lacului de acumulare Valea lui Iovan.

Intrebarea mea este cat de fezabil este sa-l fac pe o bicicleta de treking si incarcata cu cort, sac de dormit si provizii (15-20kg in total). Si cam in cat timp ar putea fi facut pana la Cerna sat unde vad ca se reia 66A.

De asemenea, daca a mai facut cineva acest traseu sau ceva asemanator, m-ar ajuta orice alt fel de informatii (surse de apa, locuri de campare, etc.) Sunt incepator in cicloturism, e abia a doua mea iesire :)

Multumesc!

Il poti face cu orice bicicleta.

Probleme posibile: o zona de surpare unde mai mereu fuge muntele. Sunt doar 50-100m, daca e surpat treci bicla in brate. Asa era cand am trecut pe acolo;

- noroi pe malu lacului Iovanul;

Gasesti pe blogul din profilul meu o descriere detaliata, cu poze, a turei. Politica forumului nu permite postarea de link-uri externe.

Am fost pe acolo prin 2011, daca nu ai gasit suficiente informatii pana acum, poti gasi ceva poze la mine pe facebook (Masi AV), albumul din 2011: "6 days in August". Daca drumul e in aceeasi conditie, poti sa il faci cu trekking incarcat. Am mers pe MTB cu slick-uri, fara suspensii, cu coburi, iar cu noi era cineva chiar pe cursiera. A suferit putin din cauza offroad-ului si lipsei de rapoarte, dar a ajuns la destinatie  :). Am plecat din Lupeni dimineata, am facut o pauza de mic dejun la Cheile Butii si am ajuns in Herculane dupa ce s-a inserat. Cred ca sunt undeva la 120 km.

Multumesc mult pentru informatii. Sper sa fie bine! Revin dupa ce ma intorc cu povestea.