meridan

Devron Fan Club

Recommended Posts

imo aia e pozitie de concurs XC, ziceam ca eu nu as merge asa, as zbura repede peste ghidon :)

 

O mica dezamagire. Cautam o bicicleta pentru tatal meu, sa mearga cu ea pe "la țară".

http://www.marosbike.ro/touring/bicicleta-origin-99-2895-argintie-2015-c.html

http://www.emag.ro/bicicleta-oras-giant-escape-2-city-marime-l-201-5-negru-barbati-50011026/pd/D1Z6RMBBM/

 

Pt ce vrei tu as lua cat mai simpla - vbrake si furca fixa, pe marimea lui evident

Prima e cu 1 singura foaie, buna cat timp nu urca pante serioase..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@maximcatalin Multumesc pentru toate sfaturile, o sa-mi fac timp sa le incerc/aplic pe toate. 

 

@@danfizesan Am masurat pipa, e de 70mm.

 

Saua e maxim in fata, coatele sunt putin flexate, ca in imagine. Nu-mi dau seama daca spatele sta chiar asa de drept ca in imagine. Oricum, ma simt bine asa cum e acum. Am mai ridicat saua inca putin :)), maxim 1cm. E la nivelul prinderii pipei acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg care-i treaba cu pedalele astea? Suruburile alea pe primesti in talpa?

Alta chestie, 200grame ma fac mai zmeu cand car dupa mine apa si inca 70-80 kg? sunt amator si chestiile astea ma depasesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alea sunt pt aderență. Împreună cu striațiile din talpa rigidă a încălțărilor, contribuie la o priză mai bună. Pedalele sunt și ele de diferite calități, și sunt o componentă in mișcare. Sunt o alegere foarte personală, precum șaua și manșoanele.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când îți tragi una de aia în tibie...  X_X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sunt lejere. Și în timp înveți să te ferești.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg care-i treaba cu pedalele astea? Suruburile alea pe primesti in talpa? Alta chestie, 200grame ma fac mai zmeu cand car dupa mine apa si inca 70-80 kg? sunt amator si chestiile astea ma depasesc.

Da,suruburile iti intra in talpa,lucru foarte util atunci cand te prinde o ploaie in tura,pt. ca nu iti mai aluneca piciorul de pe ele.Nu le-am schimbat pentru greutate,sunt aproape la fel de grele ca si cele vechi,principalele motive sunt suprafata mai mare de contact si acele suruburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimati Devron-isti,

Un sfat pentru o bicicleta folosita strict naveta ( serviciu -acasa)?

A incercat cineva cauciucuri de sosea pe Zerga? se merita sau nu?

Pareri Devron Urbio?

Multam anticipat pentru ajutor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un sfat pentru o bicicleta folosita strict naveta ( serviciu -acasa)?

A incercat cineva cauciucuri de sosea pe Zerga? se merita sau nu?

 

Da, pentru Zerga musai cauciucuri mai de sosea, merita din plin. Alte sfaturi pentru naveta: sa comoda, portbagaj, coburi, ghidon ridicat mai sus.

 

Pareri Devron Urbio am zis mai sus:

 

 

 

Cum ma uitam eu pe specificatiile de la Urbio K2.8 http://www.devronbik...ross/Urbio-K2.8vadacolo la echipare: Tip frana Devron mecanica, 180mm/160mm. Pun mana pe Facebook si arunc o intrebare la Devron referitor la tipul de frana. Raspuns: Quote Buna ziua, tipul de frana este Winzip DS1816 M-am dezumflat instant. Franele alea-s de unica folosinta, dupa ce se termina placutele le poti arunca cu totul ? Ca nu se gasesc placute de schimb pe nicaieri. Am dreptate sau ma insel ? O bila neagra pentru asta, puteau sa puna macar un BB3, da-o naibii de treaba !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pareri Devron Urbio?

 

Cea cu suspensie ? Nu [-X

Singura oferta buna pt oras (oras fara pante mari) e origin99 imo

Usoara pt acei bani, jante duble.

 

Daca o vei lasa pe la magazine ia antifurt serios !

Si nu o lasa mult..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pentru info.

Inainte de acizitia unei beiciclete de oras ( cyclocorss, cursiera etc) am sa incerc sa pun cauciucuri de sosea  pe Zerga 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit am reusit sa scot si eu Zerga la o plimbare, ieri. Cu putin inainte a primit un ciclocomputer si un cric. Suportii de telefon si de bidon le-am luat de la cealalta bicicleta. Cu ce impresii m-am intors dupa acesti 28 de km: cele 4,5 kg in minus fata de vechea bicicleta sunt o minune, efectiv minune, pot accelera mai usor si pot mentine o viteza ridicata mai mult timp. Schimbatoarele sunt fenomenal de rapide, evident cu exceptia cazului cand schimbi foile in sus. Saua m-a cam nenorocit, e prea ingusta, noroc ca am avut un pantalon bun.

 

Am atasat si o fotografie, nu e foarte frumoasa neagra asa, dar am vrut un model care sa aiba maximul de echipare si asta am luat, nu le poti avea pe toate.

 

nxnPmKX.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Zerga dupa 5000 km a inceput sa crănțăne caseta :( Inca investighez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu Riddle 3.7 la primul meu concurs, Maratonul Vinului (Urlati), un traseu deloc plictisitor si o vreme excelenta!

Din pacate nu am reusit sa termin (traseul 18x2), in tura a doua, la prima urcare am facut pana. Aveam la mine camera, pompa, kit de reparatie - fixate sub sa. Zic, roata fata, se da imediat jos, schimb camera repede sau lipesc...dar surpriza: le-am pierdut pe undeva pe drum (gasite ulterior la biroul de cursa).

 

Bicicleta a prestat fara probleme: lantul nu a sarit niciodata, schimbarea vitezelor nu a dat rateu. A fost o incercare pentru mine, sa vad cum este, cat pot. Traseul destul de dificil, fara zone plate.

Mentionez ca nu am antrenament, 20km legati nu am mai facut de 20 de ani, cu atat mai mult pe traseu tehnic. O experienta placuta!

 

3JOQnyI.jpg

5Fyr64U.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și dă șaua aia mai sus, ai pedalat aproape cu genunchii la gură! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, saua mai sus o sa fie.

In rucsac (foarte mic) aveam de ploaie, apa, manusi, pompa, cheie masina, 2 batoane. Erau sanse de ploaie, dar nu a fost cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! tocmai am intrat ieri in posesia unei devron zerga 5.7 (roti de 27.5), nou noutza. problema pe care o am este ca la franare de intensitate mica spre medie intra in vibratie foarte puternica discul din spate. vibratia se transmite in tot cadrul si este deranjant. stie cineva care e pb? a mai patit cineva? ma duc diseara la cei de la care am luat-o sa ii faca o verificare sa vada daca nu mai trebuie strans ceva la ea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

s-a rezolvat pb de mai sus. am scos placutzele si le-am smirgheluit putin marginile (unghi de 45). acum doar fluiera din cand in cand. probabil mai trebuie sa se mai rodeze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa aprox 7-800 km (in aproape 3 luni) cu Zerga D 5.7 (27.5) - numai ture de XC si all mountain si foarte putin in oras:

 

- a rezistat si s-a comportat destul de bine la: urcare din Telciu - Romuli in creasta Rodnei pana la Tarnita la Cruce (aprox 2000m altitudine - tura de 70km), 48km de dat in regim de concurs de XC la Maguri Racatau, dat  de mai multe ori pe traseul de MTB Faget (atat tura lunga cat si tura scurta), mai multe ture pe dealurile de langa Cluj si Huedin si noroi mult la aproape toate turele (a fost o vara destul de ploioasa). jantele in mod special nu s-au deformat si nu au necesitat re-centrare ceea ce e de apreciat.

 

- la ce trebuie avut grija: se pare ca apa ajunge foarte usor in cadru si la componentele de rulare: axul pedalier a fost schimbat in garantie (plin de apa si noroi); am servisat cuvetaria (plina de apa si noroi); am servisat butucul de la roata spate (e in plan un upgrade la butuci novatec la toamna); daca este utilizata in regim de XC si all mountain recomand un service complet la cel mult la 2 luni de la achizitie (verificare + gresare componente de rulare - cuvetarie, ax pedalier, butuci).

 

- am schimbat: tija de sa - s-a deteriorat complet sistemul de reglare a pozitiei seii (s-au tesit dintii si aluneca tot timpul in pozitii ciudate);

                        pipa - s-a deteriorat un filet (e posibil sa fie si din vina mea, insa nu am folosit prea multa forta ca sa il strang, doar m-am trezit ca se invarte surubul in gol); am luat una de 70mm, cea de 90mm fiind prea lunga pt stilul meu de dat

                        ghidonul - am vrut ceva mai lat si am luat de 720mm (660 e cam ingust pentru stilul meu de dat);

                        pedalele - am luat NukeProof Neutron Alu (cele VP cu care a venit echipata bicicleta nu mi-au inspirat niciodata incredere alunecandu-mi constant picioarele de pe ele si inca nu ma simt in stare sa ma dau pe clipless)

                        cauciucul spate si-a pierdut profilul dupa 500km si am inlocuit ambele anvelope cu Schwalbe Nobby Nic (cele vechi le voi mai folosi doar la ture pe asfalt) - diferenta de greutate este semnificativa, cele noi fiind cu 200g/ anvelopa mai usoare

 

PRO: e destul de usoara si de manevrabila bicicleta (mai ales dupa upgrade-uri). cu niste anvelope bune are control bun si manevrabilitate OK. iti trebuie putina tehnica sa o stapanesti dar este destul de rapida atat la urcari cat si pe coborari. chiar mult mai OK decat biciclete mult mai scumpe. angrenajul SRAM GX 2x10 si furca RS Recon Silver Coil 120mm isi fac treaba ireprosabil fiind clar piesele cele mai bune de pe aceasta bicicleta. franele Tektro Gemini sunt zgomotoase (intra foarte usor in vibratie atat pe fata cat si pe spate) dar tin bine chiar si pe coborari lungi si abrupte (nu am avut inca senzatia ca franez si nu mai am frane desi am dat coborari destul de agresive cu discuri incinse).

 

CONTRA: piesele cu logo Devron (cuvetarie, butuci, ghidon, pipa, tija de sa) nu sunt deloc fiabile, as zice ca sunt de-a dreptul proaste (si grele) asa ca sa luati in calcul cateva upgrade-uri in functie de ce vreti sa faceti cu bitza. axul pedalier SRAM GXP XR cred ca e dupa noroc... poate tine, poate nu (am citit multe review-uri negative).

 

CONCLUZIE: la pretul pe il are (redus, nu full), bicicleta e un best buy. singura concurenta vine din partea BTwin (Decathlon) dar cu avantaje si dezavantaje (trebuie luat in calcul ce vrei sa faci cu bicicleta). aspectul este un plus major, bicicleta aratand foarte bine (mai ales dupa cateva upgrade-uri). dupa cateva upgrade-uri de bun simt se poate ajunge la o bicicleta de hobby decenta (mid-level) - pana in 1000-1100EUR. La acesti bani se poate achizitiona un Canyon (www.canyon.com) dar nu se poate proba. in plus, geometria cadrului este total diferita (mie imi place geometria cadrului Devron). depre cat de fiabil este cadrul inca nu ma pot pronunta: pana acum a fost OK la un regim de dat destul de agresiv (fara sarituri, doar dat tare la vale). sa vedem de acum inainte...

 

PS: eu am avut noroc sa iau bicicleta de la PureMotion (puremotion.ro) din Cluj si baietii au fost foarte de treaba la partea de service si garantie ceea ce ii ofera un avantaj net in fata oricarei biciclete achizitionate online. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.