Frank 4,818 Posted August 11, 2014 De 1 an si ½ DB (Deutsche Bahn) a primit o concurenta masiva in forma liniilor de autobuze nationale si internationale. Merita luata in calcul aceasta alternativa deoarece preturile sint foarte con venabile (in medie 0,09€ / km in comparatie cu peste 0,20 €) Aici citeva linkuri spre liniile care transporta si biciclete (informatiile vor fi permanent actualizate) Transport biciclete Transport biciclete - 2013_PDF Blog “Date si analize” Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,746 Posted June 8, 2015 Daca ajuta pe cineva. Sambata 06.06.2015 am stat de vorba cu niste soferi de la Atlasib, care plecau intr-o cursa de linie catre Spania. Mi-au spus ca trasportulul bicicletei este posibil fara nicio problema. In plus, mi-au mai spus ca in cazul transportului bicicletei din Occident care RO este necesar ca pasagerul sa aiba la el dovada proprietatii asupra bicicletei (acte la bicicleta). In cazul unui control din partea Politie din tarile tranzitate, este foarte probabil ca bicicleta sa fie confiscata in lipsa unei astfel de dovezi. Mi-au mai dat de inteles ca astfel de amanunte nu prea se comunica la agentiile Atalsib in momentul achizitionarii biletului. Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,251 Posted June 8, 2015 @@gibonu Si eu m-am interesat recent la Atlassib. Se pot cara bicicletele, contra unei taxe de 20E/bicicleta. Oriunde in Europa. Daca la destinatie exista agentie Atlassib, o poti trimite in avans acolo, specificand ca tot tu o vei ridica (in cazul in care vrei sa te feresti de costurile transportului bicicletei pe avion - mai ales daca nu gasesti un low-cost). Ei o pot tine chiar si o saptamana acolo, cata vreme specifici asta. Legat de acte, chiar daca nu mai aveti bonul fiscal, e suficienta si o foaie de service pe care sa fie trecute seria cadrului si numele proprietarului (informatie confirmata cu cei de la Atlassib Bucuresti). Totodata, daca este un autocar mai aglomerat, cei de la Atlassib Rahova recomanda sa plasati bicicleta in zilele de luni, caci le transporta cu un camion in care este mult mai mult loc. Acum, nu stiu in ce conditii o baga in camion :) Share this post Link to post Share on other sites
Bobogiurca 0 Posted October 28, 2016 Aveti idee daca trebuie demontata si pusa in cutie sau se poate doar ambala foarte bine in folie de plastic? Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,251 Posted November 11, 2016 On 28.10.2016 at 20:28, Bobogiurca said: Aveti idee daca trebuie demontata si pusa in cutie sau se poate doar ambala foarte bine in folie de plastic? Din câte mi s-a spus la momentul ăla, trebuie împachetată într-o cutie măcar (cu ghidonul întors la 90 de grade). Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,746 Posted August 29, 2018 Cred ca postarea (extras) a lui @diorgulescu din topicul dedicat transportului bicicletei cu trenul sta mai bine aici: "Atlassib știu că livrează biciclete în țară și oriunde în Europa există depozite/centre mai mari de-ale lor (includ aici și Bruxelles, căci mă interesasem acum vreo doi ani). Singura condiție e să trimiți bicicleta însoțită de acte doveditoare că-ți aparține (copie după actele de achiziție, etc.). Trebuie să te interesezi. Costurile nu erau mari (spre exemplu, București - Bruxelles costa 22 E/bicicletă)." Anul asta in februarie am trimis o bicicleta la Paris unui prieten. Bicicleta am pus-o intr-o cutie de carton (cea in care vin bicicletele la magazin) iar pe langa bicicleta am mai pus diverse chestii: sa, bidoane, pompa de picior, etc. Cutia am dus-o la Atlassib Obor (langa liceul Iulia Hasdeu pentru cei din Bucuresti). Pretul transportului a fost 100 Lei si nu mi s-a cerut niciun act doveditor de proprietate. Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,251 Posted August 30, 2018 Interesant. La momentul acela mi-au spus că sunt niște verificări europene prin vămi, din cauza numărului mare de biciclete furate. Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 6,746 Posted August 30, 2018 @diorgulescu In Vestul Europei (adica dupa granita dintre Romania si Ungaria) nu mai exista vami de mult timp. Sau mai exista doar niste vami temporare in cazul in care se mai detoneaza cate un baiat vesel. Soferii de la Atlasib cu care am discutat in 2015 (cateva postari mai sus) mi-au spus ca este nevoie de acte pentru bicicleta la doar la traseul Vestul Europei - RO. Nu mi-au spus nimic de vami, ci de controale pe care le face Politia din statele tranzitate direct pe autostrada. Pana la urma, i-as crede mai repede pe soferi, pentru ca ei conduc autocarul, nu functionarul de la ghiseu. Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,251 Posted April 27, 2019 De Eurosender a auzit cineva sau le-a folosit serviciile? Iau în calcul trimiterea unor biciclete cu Atlassib pentru un concediu, iar la căutări am dat și de site-ul ăstora: https://www.eurosender.com/ro/expediere-internationala-biciclete Share this post Link to post Share on other sites
Trevizes 2,567 Posted April 28, 2019 Mai functioneaza posta attlasib? Au site-ul jos de citeva luni ... Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,251 Posted April 30, 2019 Da. Tocmai am vorbit astăzi cu cineva de la „centru”. Funcționează chiar bine, iar doamna de la telefon a fost foarte amabilă și cu toate informațiile la dispoziție. Transportul bicicletei este 20 E, preț fix indiferent de distanță. Da, pentru trimiterea unei biciclete dinspre „Vest” către România este nevoie de o copie a unor acte ce dovedesc că aceasta nu este furată. Ambalarea se face standard, în cutii din carton, cât mai bine protejată. Cam ca la avion. Se poate trimite către orice oraș unde există agenție a poștei Atlassib. Pentru Germania, spre exemplu, timpul de transport este de 3 zile și se pleacă din București zilnic, de marți până sâmbătă. Share this post Link to post Share on other sites