bogdan77

Pinion de SSP pe roată mag wheel

Recommended Posts

Are cineva idee dacă pe o astfel de roată (mag wheel) se poate monta pinion freewheel de single speed, și dacă se poate, merge oricare sau nu tocmai? Că pinion fix e clar și vizibil că merge.

Orice recomandări de pinion sunt binevenite– sunt începător.

post-17673-0-17471100-1416784187_thumb.png

OK, pun imagine cu roata pe partea cealaltă. Merge aici montat un pinion freewheel cu o viteză?

post-17673-0-47474500-1417124346_thumb.png

Sigur nu e roată de față? Dacă are 100 mm între capetele piulițelor roșii degeaba montezi pinion - nu o să ai cadru pentru ea.

Ca să-ți răspund la întrebare: în funcție de cât loc ai s-ar putea să încapă un pinion normal pe un adaptor (pe care va trebui să îl fabrici undeva).

Mulțam fain de răspuns. Păi… nu știu sigur, pentru că-s imagini fără indicii clare, luate de pe site-ul vânzătorului – deocamdată mă gândesc să cumpăr asemenea roți. Vânzătorul zice că se poate pune pinion freewheel fără probleme. Așa o fi? Mai pun o poză – roțile-s de mărimea 700c… poate mă scoateți din ceață cu pinionu'.  [-O<

post-17673-0-14735400-1417184567_thumb.png

Da, în poza asta se vede filet, deci probabil că vânzătorul are dreptate - se poate monta un pinion normal cu freewheel.

Bun. Încă o întrebare probabil idioată, dar cum ziceam, sunt începător: După cumpărare, ce măsor, ca să știu ce pinion să se potrivească? Sau pur și simplu zic "Dați-mi un pinion normal de freewheel SSP" și e suficient?

post-17673-0-57197300-1417195946_thumb.png

Da, în poza asta se vede filet, deci probabil că vânzătorul are dreptate - se poate monta un pinion normal cu freewheel.

Eu vad filet pe ax si intuiesc alte 6 filete in butuc, pt pinion. Nici vorba de filet pt freewheel.