Sign in to follow this  
jeles

Modificare / tăiere ghidon cursieră

Recommended Posts

bai voi sunteti asasinii creativitatii ... 

 

cine are un ghidon taiat bullhorn sa`mi imprumute si mie? marti il are inapoi

 

din bucuresti daca este cineva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continui sa cred ca asa ceva cauti:

43a28f28d61aee1be2edfe2b6096e3a4c43a0e7b

 

Deci tai ghidonul. il faci bullhorn si il intorci. Castigi o pozitie mai buna pe manete, la franare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal.baieti !Nu ma pot abtine,Nu taiaaa! :) Daca o sa mergi peste 80km in vreo tura ,o sa ai mare nevoie de tot ghidonul,altfel o sa te doara "cocoasha" si spatele sigur.Nu mai zic daca bate vantul tare sau cobori pante abrupte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci da, pana la urma este un ghidon bullhorn intors, cu manetele in pozitia normala, da ... cred ca o sa caut mai rpd un ghidon deja taiat

 

@@Diesel , nu mai tai... gata **==

Share this post


Link to post
Share on other sites

 am venit sa va intreb poate s`a mai gandit cineva la asta ...

 

pe aici e evident ca nu s-a gandit nimeni, dar e un subiect care il gasesti pe net, pe youtube. 

 

Ghidoane drepte insa cred ca au fost scurtate de foarte multi de pe aici. 

 

Oricum ai nevoie de ghidolina si pentru fixarea ei de a taia intr-o zona in care sectiunea iti permite fixarea ghidolinei cu ajutorul "dopului". Eu as lasa mai mult de 1 cm. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri se taia din ghidon cam 1-2 cm din capete,si asta pentru ca pe vremea aia ghidoanele (cele vintage de acum:)) erau ceva mai lungi si riscai sa dai cu genunchii de capete la vreun sprint mai fioros.Cine taia mai mult regreta si apoi umbla sa schimbe ghidonul:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca trebuie mai mult de 1cm inseamna ca nu merge din bullhorn pentru ca ar fi prea scurt iar manetele ar arata ca nuca in perete (prea sus pe ghidon)

 

pe net/youtube am cautat mult, si nu sunt genul care nu gaseste o reteta de chec cu ajutorul google ... pur si simplu toti s`au gandit sa intoarca manetele si sa`l faca bullhorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai zic daca bate vantul tare sau cobori pante abrupte .

 

Pai evident doreste sa si-o "urbanizeze"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand e vant iti vine sa tii si de quick release,numai sa reduci expunerea,nicidecum sa stai falnic in sa :)

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu are treaba cu "urbanizatul" ... dar gata, nu mai tai niciun ghidon

 

cine are unul deja taiat bullhorn si il poate imprumuta cateva zile sa probez? (preferabil bucuresti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Continui sa cred ca asa ceva cauti:

43a28f28d61aee1be2edfe2b6096e3a4c43a0e7b

 

Deci tai ghidonul. il faci bullhorn si il intorci. Castigi o pozitie mai buna pe manete, la franare.

 

Nu, nu cauta asa ceva. Vrea in continuare sa tina mainile pe manete.

Cat priveste franarea mai buna cu un bullhorn, asa e. Apesi levierul cu toate cele 4 degete. Dar pierzi controlul ghidonului. De obicei, franarea, atat la ghidonul de cursiera cat si la cel de MTB, se face doar cu degetul aratator sau cel aratator si cel mijlociu. La un bullhorn este dificil sa apesi doar cu aceste 2 degete pe capatul levierului.

nu are treaba cu "urbanizatul" ... dar gata, nu mai tai niciun ghidon

 

cine are unul deja taiat bullhorn si il poate imprumuta cateva zile sa probez? (preferabil bucuresti)

Pai daca NU o sa folosesti bicla exclusiv in oras, NU taia ghidonul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti se pare ca fac bicla de oras @@andreibelcic ? NU, fac dintr`o cursiera o cursiera personalizata, adaptata nevoilor si dorintelor mele

 

dar ai ca am depasit momentul cu "nu taia / de ce tai" etc

 

cine imi poate imprumuta pentru cateva zile un ghidon bullhorn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mi se pare ca vrei sa o faci de oras.

 

Update: daca nu vrei sa o faci de oras, nu imprumuta ghidon bullhorn intors :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum ai nevoie de ghidolina si pentru fixarea ei de a taia intr-o zona in care sectiunea iti permite fixarea ghidolinei cu ajutorul "dopului". Eu as lasa mai mult de 1 cm. 

 

da, m`am gandit la asta si este o problema, dar doar la carbon (ghidonul meu actual este in zona aceea ceva mai subtire, deci clar nu ar merge), la aluminiu sigur teava este teava

 

@@andreibelcic nu o sa fie de oras, crede`ma pe cuvant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine o sa vrei sa mai tai din cadru.....cam ce nu-ti foloseste...:P

p.s. Sa nu cumva sa te bata gandul sa renunti la sa:))))

Ai simtul umorului sigur :)


Scuze si sper sa nu te superi de glumita mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe inventii mari au fost ridiculizate la inceput. Cine stie, poate peste cativa ani vom vedea prin magazine cursiere cu ghidonul taiat "a la jeles".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am eu unul taiat tip bullhorn ma uit maine si iti zic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-am inteles de ce daca taie un ghidon de cursiera e naspa si un bullhorn pe care n-ai cum sa agati franele si schimbatoarele intr-o pozitie convenabila este in regula...

Mie mi se pare ca ce ramane din ghidonul taiat impreuna cu ergopowerele rezulta fix un bullhorn. Pacat ca ai cerut parerea, mai bine il taiai din prima... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this