kisboti

Identificare cadru

Recommended Posts

Buna Ziua.

 

Am si eu a bicla, pe care scrie Cinelli, dar nu cred ca si este una. Forma mufelor arata altfel, iar nici seria de cadru nu este unde ar trebui sa fie (pe bottom bracket shell).

 

Puteti sa ma ajutati, ca sa stiu macar ce am?

post-17637-0-69276200-1420966488_thumb.jpgpost-17637-0-51111700-1420966493_thumb.jpgpost-17637-0-09325700-1420966497_thumb.jpgpost-17637-0-94284700-1420966500_thumb.jpgpost-17637-0-49908400-1420966504_thumb.jpgpost-17637-0-34507300-1420966508_thumb.jpgpost-17637-0-31213900-1420966512_thumb.jpgpost-17637-0-49809500-1420966515_thumb.jpgpost-17637-0-34555900-1420966519_thumb.jpgpost-17637-0-76447200-1420966523_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,un lucru este cert: in nici un caz nu este cinelli.Pune poze cu bb shel si cu dropouturile.Ce echipare are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi nu pot sa pun poze noi, dar are dropout vertical. Echiparea este:

  • schimbator pinoane Shimano 600 Arabesque (schimbator fortat pe cadru, postez fotografii maine)
  • schimbator foi Shimano Exage 400LX (pe poza se vede ca consola  de prindere originala e langa schimbator)
  • Butuci Maillard
  • Jante Weinmann
  • Frane Weinmann
  • Manete frana Mafac
  • Manete schimbator Suntour SL
  • Ghidon Guidons Philippe

Deci are din toate, desi cred ca nu sunt originale. Cel putin la schimbatoarele se vede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta nu este Cinelli insa e un cadru frumos.

La ce mufe frumoase are si cat de ingrijite sunt sudurile, m-as mira sa nu aibe drop-out-uri de calitate (campa, gipiemme,columbus).

Semnele unui otel de calitate sunt greutatea (ar fi frumos sa aiba max 2 kg cadrul si sub 700 g furca) si grosimea tijei de sa (un 27,2 mm iti indica un otel double/triple butted)

Nimic pentografiat, nicaieri??? Nici pe BB, nici pe gatul furcii?

"Dropout-urile verticale" ma duc cu gandul la anii `90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diametrul seatpost din masurarea circumferintei (86mm) este 27,37mm, iar diametrul seat tubeului cu aceasi metoda(circ. 91mm) este 28,96mm

Dropouturile sunt foarte simple, iar pe poza a doua se vede problema schimbatorului. Nu e nicio gravare pe cadru sau furca :( .

Despre greutate: odata am masurat scazand din greutatea mea cu si fara bicicleta si era in jur de 9,5kg, dar nu sunt sigur daca cantarul era bine calibrat. Nu stiu ce se vede pe poze, pentru ca le-am facut cu telefonul.

 

Dupa parerea mea (fara experienta) dropoutul este pentru campagnolo, mai ales ca si pe cuveta scrie campagnolo

post-17637-0-21157800-1421084839_thumb.jpg

post-17637-0-88707300-1421084843_thumb.jpg

post-17637-0-80071800-1421084851_thumb.jpg

post-17637-0-09601300-1421084862_thumb.jpg

post-17637-0-99071700-1421084867_thumb.jpg

post-17637-0-32429900-1421084875_thumb.jpg

post-17637-0-35470300-1421084885_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! S-ar putea sa fie Olmo ...seamana modelul de la imbinari,insa ce mi se pare ciudat ,e sudura furcii spate (seat stays) sus la sa,vine un pic mai jos...de obicei imbinarea este la acelasi nivel cu cadrul (seat tube)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea, Doamne Iarta'ma...este ca aici avem un Cinelli ! Sau mai bine spus ce'a mai ramas din Cinelli anilor 2000. Adica doar mufele sunt Cinelli, produse de...'' Lost Wax'' (n'au cum sa aibe si marcaj poansonat.

http://www.cycle-frames.com/bicycle-frame-tubing/LUGS-ROAD-STD-CINELLI-SERIES.html

In care cel care a construit'o a traforat/decupat ceva, nu cu rol de semnatura, ci doar ca sa scoata ceva din material si sa fie mai usoare. Putea sa cumpere Prugnat, gata traforate...

http://www.cycle-frames.com/bicycle-frame-tubing/LUGS-ROAD-STD-PRUGNAT-S-4-SERIES.html

...dar nu! El, constructorul a vrut Cinelli!!

Si Olmo si multe altele sunt construite si cu mufe Cinelli mult mai originale.

Acu' serios, nu e Cinelli...dar e un cadru frumos, manual si pe pariu ca e si foarte usor. Eu cred ca are 1.700 kg. Eu prefer semicursierele Cinelli alea mai vechi, daca are cineva p'acasa asa ceva...sunt interesat

http://classiccycleus.com/home/1960-cinelli-model-b/

Share this post


Link to post
Share on other sites

First of all, multumesc pentru toata lumea pentru ajutor.

 

Eu zic ca cel mai usor ar fi sa-o identificam din forma furci de spate, care nu e direct legat de mufa, ci vine mai jos. daca mai are cineva vreo parere, o astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu cred ca are 1.700 kg
 

 

Nu stiu ce sa zic cu cadrele astea de 1700 g. Am tot auzit de ele dar inca nu le-am vazut (spun inca dar mai trag speranta)

Pana acum am vazut asa:

- Rossin cu Columbus SLX de 53 cm la 2010 g (ce-i drept cu mufe multe si tare elaborate)

- Gios Compact cu Columbus SL de 1980 g la 60 cm

- Simplon 5* din Tange Champion No 1, tot la 2 kg si 55 cm

- Alois Lang de 56 cm din Reynolds 531 la 1980 g

- RU-FA Sport ciclocros de 54 cm din Reynolds 531 are 2005 g

- Kotter din Columbus TSX si 54 cm - 1950 g

Iar furcile aferente sunt toate intre 630-680g.

 

Nu contest ca ar exista si cadre de 1700 g insa cred ca sunt raritati care au fost menite exclusiv competitiei, nu si utilizatorilor ''casnici''. Probabil construite din tevi Tange Prestige sau vreun 653-753 de la Reynolds incapute pe mana unui constructor caruia nu i-a pasat de design si rezistanta

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vreau sa te supar si nici sa'ti stric visul, dar nu ai cum sa identifici un cadru facut dupa '90. Cadrul e facut de maxim 10 ani, asa era moda cu seat stay'uri scurte (deci mai mici...deci mai usoare). E un otel foarte frumos facut si tare's curios cat cantareste. Eu sunt mai vintage si de'aia nu'l recunosc ca Cinelli, dar daca aveam 30 ani...era alta treaba! Cadrul este Cinelli pentru ca pe factura celui care a facut cadul scrie ca a cumparat mufe cinelli. Deci nu e...o minciuna. Sunt cinelli...chiar daca nu au vazut italia niciodata.

In ziua de azi, nu e greu sa construiesti o bicicleta buna, daca ai din ce si cu ce.

http://www.ciclicorsa.com/en/negozio/kit-congiunzioni-pista/

Un cadru bun, nu e neaparat sa fie construit in fabrici si uzine.

Uite aici un video, in care un tip face un cadru si intamplator pe mufa e decupata o inimioara.

Acu' te'ntreb eu, baiatul ala sa fie Ugo De Rosa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt convins de asta insa astfel de cadre sunt rare, nu trebuie sa speram de fiecare data cand vedem un cadru de buna calitate ca are 1700 g. Si daca are 2 kg tot foarte bun este ( vezi Cinelli Supercorsa, Gios Torino, Colnago Super' etc...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Gold Special... si eu recuosc doar SL si SLX, restul sunt fitZe. Dar trebuie sa recunosti ca n'ai cum sa te pui cu noutatile moderne gen Spirit, Genius si ce'or mai fi pe lumea asta.

Ai sa razi insa am si un Genius (Germans Acid 26) pe care nu l-am cantarit insa producatorul il da la 2005 g . Ce-i drept e cam de trekking, nu de curse...

Acum cu postul lui Sorin imi dau seama ca nu stiu nimic despre Vitus-uri... Fuga la google sa indreptam eroarea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pentru ajutor.

 

Mai am o intrebare. puteti sa-mi dati o idee de un schimbator de foi care nu e fixat cu colier? Asa nu incape un cauciuc mai mare decat 622x20. Dar cred ca nici atunci nu va intra anvelopa de 622x25 (preferabil pt oras).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de un schimbator cu prindere directa, zis si ''brazed on''. Vei gasi peste tot, este des intalnit pe cursiere. Si iti va incapea cu siguranta anvelopa de 25 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GoldSpecial

 

Eu am un cadru SuperVitus 980 care cântărește 2440g, cu tot cu furcă, bineînțeles,

 

Cadrul despre care vorbesti este mufat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, cadrul fara furca nu are 1700g, in ideea ca furca are in jur de 600g.

Cel mai usor cadru mufat pe care il am, are 1870g, este un cadru Mondial marime 61cm, cu tuburi Columbus SL, iar cel mai usor cadru mufat cu tot cu furca este un Battaglin marime 53cm, care cantareste 1900g iar furca 600g. Cel mai usor cadru sudat pe care il am este un Scapin Eos 3 din 2003, marime 53cm...acesta are 1680g dar e cu totul alta poveste...arata ca un cadru de aluminiu, cu down tube oval, cand bati cu degetul in cadru e conserva si a venit din fabrica cu furca de carbon.

Chiar nu cred ca exista cadru de otel mufat la 1700g.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ksiboti... deja simt ca vrei s-o faci single speed :-W

@@vlady_zch... eu zic sa-l cantareasca totusi :- si felicitari pentru Mondial. l-am admirat si eu, dar era prea mare. Imi place ca simti otelul bun fara poveste in spate! Dar cadrul Del Serra este tot al tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@motanel.mobil : Nu as vrea asa ceva. De aceea am avut si intrebarea cu schimbatorul de foi. Deocamdata vreau sa schimb ghidonul cu un flat-bar scurtat la 46-48 cm si manetele. Flatbarul mi se pare mai sigur si mai comfortabil pentru oras. Dupa aceea schimbatorul de foi, anvelopele, si rotiile care "au cancer" , in sensul ca nu nu mai pot fi centrate perfect

 

Pe de alta parte dropoutul nu e ideal pentru SSP, iar chain tensioner-ul arata foarte urat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cadrul e mufat. E un Peugeot SAvoie din 1988. L-am cumparat revopsit oribil si l-am curatat. Asteapta zile mai bune dar niciodata n-am suficient timp sa ma ocup de el.

 

1988fr_07.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ksiboti... deja simt ca vrei s-o faci single speed :-W

@@vlady_zch... eu zic sa-l cantareasca totusi :- si felicitari pentru Mondial. l-am admirat si eu, dar era prea mare. Imi place ca simti otelul bun fara poveste in spate! Dar cadrul Del Serra este tot al tau?

 

Cadrul Del Serra nu e al meu.

@@sorin7sorin

 

Faina cursiera. Sa o folosesti sanatos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor si bine v-am gasit ! Imi poate spune si mie cineva ceva despre bicicleta din poze ? Eu sunt cu MTB-urile, nu sunt prea cunoscator in domeniu ... insa doresc si o bicicleta de strada, nu vreau ceva scump etc. Doar un "moft" sa zic asa, imi place aceasta cursiera ... aveti idee de origine etc ? Nu o gasesc nicaieri pe internet. Orice detalii ar fi de folos, mai ales un pret pentru acest produs nou/second ... Multumesc !

post-17098-0-96422400-1422915403_thumb.jpg

post-17098-0-54997800-1422915404_thumb.jpg

post-17098-0-02907200-1422915405_thumb.jpg

post-17098-0-57409500-1422915405_thumb.jpg

post-17098-0-04505500-1422915406_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.