Sign in to follow this  
bercyfirst

Dureri palme!

Recommended Posts

Buna ziua!

 

Va cer si eu ajutorul intr-o problema care stiu ca a mai fost discutata pe acest forum.

Am o bicicleta Pacific Denali. O am eu de vre-o 12 ani si era second hand. Nu am schimbat pe ea decat camerele si cauciucurile, bineinteles folosita numai in oras.

 

Problema mea este ca orice reglaje as incerca (inaltime sa, sa mai in fata sau spate, rotire ghidon) dupa circa 5 Km apare o durere puternica in podurile palmelor.

Eu am cam 1.78m iar dimensiunile le vedeti din pozele atasate.

Nu are bicicleta dimensiunea potrivita pentru inaltimea mea? Ar trebui sa schimb pipa sau inaltimea tijei ghidonului?

 

Multumesc!

 

post-17852-0-21150600-1422391415_thumb.jpg

post-17852-0-88760900-1422391419_thumb.jpg

post-17852-0-69192200-1422391424_thumb.jpg

post-17852-0-48685700-1422391428_thumb.jpg

post-17852-0-85853500-1422391433_thumb.jpg

post-17852-0-49238200-1422391440_thumb.jpg

post-17852-0-02500700-1422391447_thumb.jpg

post-17852-0-51016400-1422391462_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai vin cu o explicatie durerile din podul palmelor vin de la faptul ca simt ca ma las cu prea multa greutate in maini.

Trebuie sa fie o chestie cu centrul de greutate? Unde gresesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce povestesti pare a fi vorba de dureri cauzate de sindromul de tunel carpian. Si eu am avut citeva reprize in urma cu mult timp, am luat niste medicamente ca sa-mi treaca. Ar fi bine sa consulti un medic. 

Ce pot sa-ti spun este doar sa eviti mentinerea mainii in aceeasi pozitie timp indelungat pe ghidon, vad oricum ca ai mai multe prinderi posibile. Mai exista si niste mansoane de ghidon mai de calitate care previn astfel de situatii. 

 

Vazand cifrele nu cred ca geometria bicicletei este de vina, ai putea sa mai inalti un pic saua si s-o centrezi pe tija, dar nu astea au legatura cu durerile de care vorbesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel iti recomand sa vezi un medic.

Pozitia pe care o ai tu pe bicicleta nu ar trebui sa iti dea dureri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi se pare ca pipa aia e prea lunga. 55+11 mi se pare cam mult pentru 1.78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din prima poza pare ca ai saua data prea in fata din nevoia de a ajunge mai bine la ghidon din cauza pipei lungi.

Incearca sa slabesti surubul pipei si ridica de pipa un 1cm mai sus daca poti. Apoi strange la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inlocuirea pipei cu una mai scurta si (minim) de aceeasi inaltime ar trebui sa fie suficienta.

Plus manusi si mansoane mai bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai revin cu o intrebare.

Ghidonul are o curbura.

Nu este o curbura prea mare in comparatie cu alte ghidoane (se vede in poza 6), dar.....

Este vre-o regula, cum trebuie asezat? Curbura catre inapoi? Catre in fata?

Se seteaza diferit in functie de tipul de drum? Sau de distanta turei (cursei) abordate?

 

P.S. Multumesc pentru raspunsuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o chestiune de preferinta individuala pe care trebuie sa o descoperi prin incercari din aproape in aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand tii mainile pe ghidon, nu trebuie sa indoi incheietura palmei. Antebratul si palma sa fie pe aceeasi linie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E destul de probabil ca el sa nu aiba antebratul si palma aliniate din cauza lungimii prea mari a pipei (implicit, a unei distante prea mari dintre nuca seii si centrul ghidonului).

Raman la parerea ca pipa trebuie schimbata. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal. o parere personala .Pentru inceput nu modifica nimic la pozitii,par bune,poarta manusi din alea cu gel si schimba pozitiile mainilor pe ghidon mai des,tine si de laterale , mai scutura mainile din cand in cand , nu strange ghidonul tare si nu sta in maini,greutatea principala sa fie distribuita pe sa,pe brate pui greutatea cand sari obstacole sau faci vreo manevra.Incearca sa stai relaxat din umeri si brate si o sa fie mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this