shteck2k6

Magellan PolarX 4X 14"

Recommended Posts

Ce parere aveti de urmatoarea configuratie de bicicleta pentru drumuri "FOARTE" proaste din Bucuresti, sarit borduri, mers la skate park, o mica saritura, etc.?

Cadrul impreuna cu un ax pedalier pe rulmenti este deja achizitionat.

Inca nu se stie ce anvelope se doresc si ce furca. Anvelope probabil niste slick-uri de 2.50.

Magellan PolarX 4x 14"

Butuc spate

Butuc fata

72 de spite

72 de nipluri

jante = 2 bucati

pinioane

Lant

Schimbator fata

Schimbator spate

Foi

Frane

Pipa

Ghidon

Mansoane

Manete combo

Cabluri frana

Cabluri schimbator

Tija sa

Sa

Edited by shteck2k6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni nu zice nimic? E buna de ceva bicicleta?

In maxim o luna piesele vor fi achizitionate de cineva pentru alcatuirea unei biciclete pentru orasul Bucuresti, adica gropi, drumuri proaste, parcuri, scari, skate parc cu niste sarituri, etc. abuz intens aproape zi de zi.

Cadrul momentan deja este achizitionat.

Edited by shteck2k6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este ok, dar iti recomand http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=877 in materie de jante si diferenta de pret este mica, zic eu.

Ai optat pentru alivio, acera...destul de slabut, dar banuiesc ca urmaresti incadrarea intr-un buget.

Nu am vazut nimic scris de furca, iar saua cred ca ar fi recomandat o idee mai maricica, aia ar fi buna de XC.

http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=781 are invelisul de kevlar si este recomandata pentru ce ai vrea sa faci tu si este cu 10 lei mai scumpa decat cealalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru recomandari. Am sa tin cont de ele.

In materie de furca inca nu se stie (nu s-a hotarat viitorul proprietar).

Daca aveti recomandari si in materie de furca... va rog chiar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este mai greu de stabilit. Frucile costa de la 150 lei pana la zeci de milioane.

Dupa configuratia ce ai ales-o imi este greu sa ma pronunt.

Cauta tu si daca gasesti ceva si ai intrebari, te lamuresti aici;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vrei sa o folosesti strict la dirt, sa zicem bun si de mers in oras mai bine faci un single speed si te orientezi si spre un chain guide(lantul o sa tot sara in toate partile la toate sariturile din skatepark.Cat despre furca e greu de zis...un marzzochi dirt jumper 1 poate...dar costa.Spor la cumparat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce am "uitat" sa iti recomand, dar nu am intrat in detalii pentru ca nu stiu daca esti dispus la investitii de genul, ar fi (si cum bine a zis drew) un chain guide, ceva de genul http://playbike.ro/produs.php?id_produs=812 si care are rolul de a nu permite lantului sa iti sara, sa se agate etc in momentul in care sari, aterizezi sau plonjezi:D

Daca te orientezi si pentru asa ceva, sa fi atent ca sunt pentru diferite angrenaje ( la dirt, street sau ce vrei sa faci nu iti trebuie angrenaj cu 3 foi, dar ai pomenit ca mai mergi prin oras) eu zic ca e suficient o foaie la pedalier si pinioane, astfel elimini maneta schimbatorului de foi si schimbatorul pedalierului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. E bun un chainguide, dar costa ceva bani. Nu stiu deca e dispus frate-meu (ca pentru el e bicicleta) ca are un buget cam strict. :-(

Partea cu furca chiar e dificila. O furca buna schimba total comportamentul bicicletei. Habar n-am ce o sa fie. Oricum sa nu fie un Suntour pe arcuri ca e groaznica... mai bine o furca fixa, dar nu stiu daca exista asa ceva cu suport pentru frana pe disc.

Cea mai buna ar fi o furca cu o cursa de 100 mm, ceva entry-level.

Un Rock Shox Dart 1, 2 sau 3? in functie de bugetul disponibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta dintre ele este prea mica incat sa te faca sa te lauzi cu ele. Iar eu zic ca Dart 3 este scump raportand la ce stie sa faca si cum stie sa faca.

Recomanda-i fratelui sa aibe rabdare, este mai intelept asa si sa isi cumpere treburi mai serioase, ca pe urma nu stiu cat de multumit va fi de configuratia aleasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu furca mi-a zis ca ar vrea una fixa, deci bicla va fi oarecum de trial. Ideea este ca nu stiu cat trial o sa vrea el sa faca, dar mi-a zis ca incearca sa faca bicicleta cat mai usoara, ca sa poata sa sara borduri, santuri, etc, si sa fie si foarte manevrabila prin oras.

El se gandea la o furca de genul: Furca fixa .

l.e.: nu stiu cat de usoara va fi bicicleta cu anvelope Schwalbe Big apple de 2.35, dar asta e treaba lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

El incearca sa faca din "rahat" bici si apoi sa si pocneasca...

Recomandarile nu il vor ajuta sa isi faca un bike de care va fi mandru.

Ok furca fixa, dar la trial ai nevoie de multe chestii de care el probabil ca nu stie si putine din cate am pomenit noi aici si sincer sa fie nu cred ca asta isi doreste.

Sa nu fie cu suparare ce zic, dar el fiind incepator cred ca este bine sa o ia incet si sa studieze ca daca se pune pe bike si sare burduri, incearca tricuri si alte smecherii s-ar putea sa aibe surprize neplacute atat cauzate din lipsa experientei cat si a calitatii biclei, ea depasind in stagiul final, cel mai mult probabil 11-12kg.

Configuratia aleasa este ok de merg prin oras, usor offroad si sarit o bordura, un sant dar si alea trebuie sa sti cum sa le sari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Pai banuiam si eu ca va fi destul de grea bicicleta pentru asa ceva. El nu face trial dar vrea o bicicleta usoara cu care sa sara cat mai usor. In fine sa vedem ce o sa-i permita bugetul. In vreo luna- doua bicicleta va fi cam finalizata.

p.s.: cam ce greutate are o bicicleta de trial "pur sange"? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa iti spun exact nu stiu dar banuiesc ca are in jur de 9-10kg, desigur pot fi si mai usoare...carboane si toate cele:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mersi de informatie. Oricum la 9-10 kg ar fi o bicicleta de vis. Slabe sanse sa se ajunga la o asemenea performanta... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un bike de trial nu are multe piese cum au cele de crosscountry spre exemplu deci daca respecti o simpla "regula" s-ar putea sa iti faci bike usor;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai.. "sa incepem cu inceputu" cadrul polar x e naspa,varza,se rupe repede si arata oribil,tie iti trebuie un cadru de cr-mo solid si bun gen author exe,prodigy 981,dintre astea mai ieftine.

furca.. un marzocchi dj proferabil inainte de 2008.

de ce sa te complici cu schimbatoare,pinioane,3 foi,shiftere.. care le e rostul din moment ce nu iesi din oras ? o frana mx2 cu maneta avid fr5 e tot ce iti trebuie

tija de sa.. sa astea nu conteaza...

pui o transmisie 38-15 niste brate hussefelt,pipa si ghidon hussefelt si aia e.

roti.. jentile remer x care le-ai ales sunt gunoi,ia ceva mavic ex729 sau daca nu macar sun rims double/singletrack,butucii sunt ok.

cam asta cred ca ti-ar trebui...

dar nu ai mentionat,iti trebuie pt invatat street,dezvoltat talente etc ? sau pt sarit in cap,sarit scari dropuri la plat,si ce mai fac copii pocniti in ziua de azi ?

daca e pt varianta a doua,uita tot acest post.

noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu bicicleta nu prea e pentru sarituri & stuff, tricks etc. E pentru fratele meu. Se doreste a fi ceva mai usoara si rezistenta decat DHS-ul actual care are vreo 17 kg si numai probleme.

Oricum piesele pe care le-ai recomandat cred ca vor fi destul de scumpe. Cu cat este intrebarea?

Piesele initiale erau la vreo 1200 ron...

Deci la cat o sa se duca noile piese?

Bump: S-au mai schimbat unele chestii la bicla. Rotile sunt niste Sun Single track si pe fata si pe spate iar butucii niste novatecuri pe rulmenti. Spite niste DT pe vreo 0.7 lei bucata. Arata destul de bine si par destul de rezistente.

Sambata urmeaza furca.

Ma gandeam la urmatoarele 2:

Marzocchi MX PRO LO 2008

sau

Marzocchi DIRT JUMPER 2 2008

Totusi inclin spre prima pentru ca pare a fi mai usoara, iar frate-meu nu face dirt jump. Ideea era sa fac o bicicleta cat de cat usoara.

Pareri, sfaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta e gata.

Deci cadrul: Magellan PolarX 4x 14"

Furca: Marzocchi Bomber MX Pro Lo

Ghidon fsa

Pipa fsa

Manete Alivio

Angrenaj Alivio

Pinioane Alivio

Deraioare Alivio

Frane: Hayes MX2: spate rotor 6" / fata rotor 7"

Sa: Point Endzone Gel

Jante Sun single track

Butuci Novatec rulmenti

Anvelope Bontrager Earl cu profil street / Camere cu pereti dubli Bontrager

Total ... destul de mult aproximativ 1000$

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap. Deci bicla e gata. Nu a fost chiar 1000usd ci vreo 2500 de ron.

S-au schimbat multe componente de la configuratia initiala. De fapt cred ca s-a schimbat tot in afara de cadru care era deja achizitionat. Pe cine intereseaza uitati niste poze cu respectiva bicicleta Magellan PolarX 4x

Pareri? Ceva? A plecat toata lumea in vacanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-i pustiu, doar subiectul este de mare interes si angajament, in rest, sa ai spor !:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca era mai cool cu o singura foaie. Eu asa as fi facut-o.

In rest imi place chiar daca cadrul ala "indoit" e cam ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now