hcosmin

Sfat cumparare bicicleta pentru om mai mare/greu.

Recommended Posts

Salut,

Sunt relativ incepator, am 1.92 si vre-o 120kg.

As vrea daca puteti sa-mi recomandati o bicicleta decenta pentru mers prin parc, oras, etc.. acum ca vine primavara.

In primul rand sa fie comoda, de calitate si sa nu se indoaie sub mine. Dupa ce sa ma uit ?

Bugetul ar fi cam pana-n 2500 lei.

Eu zic că te țin mai toate, dacă-s pe calibrul tău. Nu-s ele chiar așa firave, fii pe pace! Eu sunt numai cu vreo 5 kile mai slăbuț decât tine și văd că Murga mea mă ține. E adevărat, e nouă, dar n-a zis nici pâs când am călărit-o. Nu scârțâie, nu se-nmoaie, nu se-ndoaie!

La înălțimea și greutatea asta ce pot să-ți recomand eu, ca neinițiat (încă), e să iei musai 29". Eu m-am suit pe un RR500 (prima bicicletă avută în vedere) la Decathlon și parcă îi furasem bicicleta fiică-mii. Deasemenea, atenție la mărime! Calculează-ți necesarul, în funcție de tipul dorit de bicicletă aici: http://www.ebicycles.com/bicycle-tools/frame-sizer

Mai departe, la echipări, dau cuvântul...

ca neinițiat (încă), e să iei musai 29"

Acum exista si varianta 29-er. Dar pana acum cativa ani, cei mai bine crescuti erau exclusi de la acest sport pe motive estetice?

Si mai exita si varianta 36-er.

• Upvote 3

Dar pana acum cativa ani, cei mai bine crescuti erau exclusi de la acest sport pe motive estetice?

Si mai exita si varianta 36-er.

Eu n-am generalizat, am spus din experiența mea.

Și-apoi:

1. dacă tot există 29", de ce să nu recomandăm? E părere unanim recunoscută că persoanelor înalte li se potrivesc mai bine roțile mai mari. nu e nevoie de avantajul agilității unui 26" la plimbări de voie. Poate pentru competiții, pe vremuri, n-aveau ce alege sărmanii giganți, deci erau obligați să accepte ce exista.

2. nu m-am împăcat niciodată cu 26". Am avut una acum ceva ani și-am dat-o urgent. Voiam MTB, deh, atunci. Am luat o citadină cu 650b. La înălțimea mea, am considerat-o minimum acceptabil.