Sign in to follow this  
omulnestiutor

Sfat achizitionare ssp nou

Recommended Posts

Buna ziua,

 

M-am hotarat sa cumpar un ss nou si caut niste sfaturi.

 

As vrea ca bicicleta sa aibe jantele, spitele si butucii de culoarea negru (preferabil toata neagra - ca si asta), cadrul sa fie de marimea 54, triunghiul mare de la cadru sa fie inchis (adica in fata bara de sus si cea de jos sa se intalneasca), franele sa fie de cursiera si preferabil, bicicleta sa se incadreze in bugetul meu de ~1500 lei. Pana acum, asta am gasit. Da stiu ca nu intruneste toate criteriile dar e cea mai buna varianta de pana acum.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre!

 

L.E.: Bicicleta, preferabil sa poata fi platita in ramburs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te intereseaza ssp & fixie atunci se justifica o bicicleta noua, dar o bicicleta noua luata doar pentru ssp nu se justifica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Timisoara si orice alt oras plat se poate justifica. Cred ca Trevizes se referea la raportul beneficiu/cheltuieli. Adica poti sa-ti faci unul mai ieftin, asa cum ai pornit tu, nu-i musai sa dai 1300 de lei.

 

Un angrenaj ss cu butuc pe patrat, un lant, un intinzator si un pinion pe filet te scot  mult mai ieftin.

Ce bicicleta ai acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus, un pinion face diferenta pentru tine?

Cred ca Trevizes se referea la raportul beneficiu/cheltuieli.

E vorba doar de faptul ca daca ai aptitudini si chemare catre o bicicleta de velodrom fara frane, ceea ce iti ofera aceasta disciplina merita cu adevarat o bicicleta dedicata. Posibilitatea de a suci roata si a o folosi ca ssp temporar e un bonus.

 

ssp simplu este doar un mic moft pentru urban communting. Daca vrei sa "vezi cum e" iti poti bloca schimbatorul pe un pinion si gata. Daca te vei plictisi dupa o vreme poti face conversia inapoi. Daca ai bicicleta cu cadru dedicat de ssp/fix ... nu mai poti face nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Timisoara si orice alt oras plat se poate justifica. Cred ca Trevizes se referea la raportul beneficiu/cheltuieli. Adica poti sa-ti faci unul mai ieftin, asa cum ai pornit tu, nu-i musai sa dai 1300 de lei.

 

Un angrenaj ss cu butuc pe patrat, un lant, un intinzator si un pinion pe filet te scot  mult mai ieftin.

Ce bicicleta ai acum?

 

Acum n-am bicicleta. Am un cadru, o furca si ceva piese. Am pornit dar mi-am pierdut tot curajul. Plus, am ajuns la hotararea ca nu se merita cu intinzator.

 

 

 

E vorba doar de faptul ca daca ai aptitudini si chemare catre o bicicleta de velodrom fara frane, ceea ce iti ofera aceasta disciplina merita cu adevarat o bicicleta dedicata. Posibilitatea de a suci roata si a o folosi ca ssp temporar e un bonus. ssp simplu este doar un mic moft pentru urban communting. Daca vrei sa "vezi cum e" iti poti bloca schimbatorul pe un pinion si gata. Daca te vei plictisi dupa o vreme poti face conversia inapoi. Daca ai bicicleta cu cadru dedicat de ssp/fix ... nu mai poti face nimic.

 

Realizez ca e un moft :), dar trebuie sa recunosti ca arata frumos o bicicleta asa simpla, cum e ea. Stiu cum e, am avut un mtb si ma durea capul la schimbatul vitezelor plus spatele la coborarea bitei in boxa. Am avut pentru o scurta perioada un fixie. Frumos n-am ce zice stilul, solicita picioarele si e natural modul de deplasare, asta pana cand am zis sa o turez si am intrat intr-o curba uitand pe ce bita sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pana acum, asta am gasit

 

Pai e aceeasi bicicleta, daca nu ma-nsel. Difera culoarea si masura....aia maro e 54 si aia neagra 59

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu are triunghiul mare de la cadru inchis. Adica are o geometrie mai relaxata.

 

Faci o greseala de perceptie aici. Prezenta triunghiului frontal se intampla pe cadre mici (in general sub 52 la sosea), iar geometria relaxata inseamna un front-tube mai lung cu top-tube mai scurt (poliedrul frontal devine patrulater). Deci nu prea are rost sa insisti pe chesta asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In regula. Am trimis un mesaj la cei de la biciclop sa ii intreb daca cea neagra din poza e de marimea 59. Insist atat pentru ca mi se pare mai frumos, daca pot spune, un triunghi inchis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ti-am lasat PM. Cea din poza pare 59, iar cea cu "triunghi inchis" 54.

Noroc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mi-au raspuns cei de la biciclop. E de 59 cea din poza.

 

Se poate inchide thread-ul. Cred ca am gasit ce vroiam. Va multumesc foarte mult tuturor si un Paste fericit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai 54 isi ia, omu s-a lamurit ca aia din poza e cea mare, care nu-i trebuie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ciudat pentru ca eu am comandat un Deoras negru cu cadru de 59 pentru ca aveau doar o bucata de 54 asta iarna...In fine daca ti-au zis de la magazin ca e de 59 asa o fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io n-as mai lua neagra pentru oras nici pe degeaba. Se evidentiaza greu in trafic, e jumate "nu te-am vazut" si jumate "chiar e greu de vazut".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io n-as mai lua neagra pentru oras nici pe degeaba. Se evidentiaza greu in trafic, e jumate "nu te-am vazut" si jumate "chiar e greu de vazut".

Acum depinde si cum e imbracat ciclistul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar NU depinde.

Poate sa iti confirme @@puterfixer care umbla imbracat de se vede de pe luna...

Conducatorul auto are niste automatisme in comportament si nu identifica interpretativ persoana ci vehicolul in miscare.

Tu oricum faci ce crezi de cuviinta, eu doar spuneam despre o alegere ce provine dintr-o lunga experienta in trafic. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar NU depinde.

Poate sa iti confirme @@puterfixer care umbla imbracat de se vede de pe luna...

Conducatorul auto are niste automatisme in comportament si nu identifica interpretativ persoana ci vehicolul in miscare.

Tu oricum faci ce crezi de cuviinta, eu doar spuneam despre o alegere ce provine dintr-o lunga experienta in trafic. :)

Acum deja am cumparat un Deoras negru, e prea tarziu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-l porti cu maxima placere, cu grija si lant gros sa nu-l sparleasca artistii, si pune pe el stickere reflexive de la magazinele pentru camioane oriunde se preteaza. Alb pefata, galben-portocalii pe laterale si roti, rosu pe spate.

Plus un strobo care sa produca stari de vertij la cine se uita spre el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this