EusuntCristian

Vreau să am bicicleta mea utilitară

Recommended Posts

Hristos a înviat dragi colegi ! Sunt începător aici şi am nevoie de ajutorul vostru. Am nevoie de o utilitară pentru transport. Amintesc : doar în două roţi, echipată doar de cărat, şi fiabilă. O să duc : un-doi saci a 30 Kg, sau găleţi cu obiecte, sau plase voluminoase. Garda o pot lăsa jos unei biciclete ?

Amintesc : doar în două roţi,

Cred ca o sa-ti fie greu, sau poate nu ai vrut sa spui asta.

un-doi saci a 30 Kg

Fiecare!?

Oricum, e destul de clar ca ai nevoie de un soi de "cargo bike", fie el si cu doua roti.

Stiu ca am vazut pe forum aici ca @@LucianTheOne si-a facut o utilitara de carat. Poti sa-i pui o intrebare.

www.shillex.com stiu ca fac biciclete la comanda. Dar nu stiu nimic despre costuri.

Sau ceva din familia Tohanului, cu mult otel in el si cateva improvizatii. Cam asa ceva :)

df87f852ec330f1139033b2875e657ea.jpg

Iar cu garda...fara sa sudezi cate ceva si sa umbli serios la geometrie nu vad cum.

Garda la sol i-o reduci simplu, montând roți mai mici, cât să nu dai cu pedalele de pământ. Ideea e să te împaci tu cu ce-o să iasă.

Cind lucram aici pe linga 2 - 3 biciclete normale aproape fiecare sectie dispunea de un Long John:

800px-LongJohn11b.jpg

(foarte robust, foarte util si aproape indestructibil)

si (sau) asa ceva:

Truck.png

Decât așa:

Xtracycle-transformare-in-utilitate-2.jp

sau asa:

Bakfiets-bicicleta-Olandei-0.jpg

nu mai bine asa?

christiana.jpg

Ai și stabilitate și, implicit, capacitate mai mare de transport. Singurul impediment care ar putea justifica refuzul uneia ca asta, ar fi lipsa de spațiu unde s-o ții, nu?

Cind lucram aici pe linga 2 - 3 biciclete normale aproape fiecare sectie dispunea de un Long John:

Chapeau, mai invata omu'

Dar se poate face sau se cumpără ?

Ambele - pentru inspiratie si idei “cu doua roti” mai cauta modelele corespunzatoare de la Bullit  - Backfiets - Winther  - Kemper

Chapeau, mai invata omu'