bogdanch

Bicicletă pentru Cross Country, Trails și simple plimbări la munte.

Recommended Posts

Salut,

 

Recent am fost inspirat de un fost coleg de muncă să mă apuc de plimbări cu bicicleta, unii poate-l știți, alții poate nu ( George, plecat acum pe acest traseu: Cycle Silk Road ).

 

Ideea este că vreau pe parcurs să ajung să fac astfel de plimbări (nu neapărat cu prima bicicletă), dar pentru început aș vrea să vizitez țara noastră frumoasă pe două roți și aș vrea să cumpăr o bicicletă second hand care să fie potrivită pentru Cross Country, Trails și simple plimbări la munte. Problema este că nu știu exact ce mărci și modele să caut.

Ca și buget, ar fi de preferat ca suma să fie cât mai aproape de 1000 lei, iar extrema maximă este de 1800 lei.

 

P.S. Există și biciclete noi pentru așa ceva ce se încadrează în acest buget?

 

Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIne ai venit!

Pentru ture lejere (turism, nu trasee agresive off-road) ti-ar trebui o bicicleta de cross/trekking, cu roti de 28 toli.

In banii astia poti gasi ceva second, totul e sa ai pe cineva care sa se priceapa si sa te ajute.

 

Ceva nou... ofertele nu-s foarte multe, asta ar putea fi o solutie:

http://www.decathlon.ro/bicicleta-oras-hoprider-520-barbati-id_8307666.html 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am uitat așa cât de cât și am găsit un Focus, 28 țoli, 3 foi, 9 pinioane, butucuri și schimbătoare Deore, frâne hidraulice Magura în V cu saboți, jante Mavic (duble), cauciucuri Schwalbe Road Cruiser și șaua Selle Royal  la 900 lei, credeți că merită? 

focus.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar merita, numai sa nu fie "adusa de afara" de "baieti"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau am mai găsit o altă variantă, frâne V Deore, schimbător spate Tourney, schimbător foaie Deore, Roți de 26 țoli, tot 900 lei. Asta este de vânzare de la o cunoștiință. 

image.jpg


Ar merita, numai sa nu fie "adusa de afara" de "baieti"...

 

Este o problemă cu bicicletele "aduse de afară" sau doar cu cele aduse de "băieți"? Care sunt riscurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riscul e de a fi furata, chestie pe care cumparatorul si-o asuma... sau nu.

Eu inteleg problema ta cu restrictia de buget. In bazaruri se gasesc destule trekkinguri cu provenienta incerta.

Daca nu te pricepi , eu zic ca nu merita sa risti. 

Una din alegerile destul de frecvente ale oamenilor de pe aici a fost si asta:

http://www.veloteca.ro/bicicleta-cross-merida-crossway-15-v-2015

Sau varianta pe disc:

http://www.veloteca.ro/bicicleta-cross-merida-crossway-15-md-2015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, este interesantă. Momentan nu prea mă pricep, așa că întreb, se pot pune ulterior upgrade-uri pe ea? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

În principiu orice bicicletă construită pe standarde moderne poate fi îmbunătățită. Depinde totuși ce ai în vedere. Armăsar din țânțar n-o să faci. Dar e o bicicletă cinstită, ca să zic așa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca o sa achizitionez Merinda Crossway 15-MD. Ce antifurt recomandati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mărime ar trebui să-mi cumpăr, am 1.83 cm și 90 kg.

Am băgat pe un site înălțimea și lungimea interioară a piciorului (83 cm) și-mi zice că mi s-ar potrivi un cadru de 61 cm (24 inch). Este ok mărimea aceasta pentru cadru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic că e mare. Chiar prea mare.
Pe ce site ai băgat datele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau le-ai bagat in inch?  :-W

Share this post


Link to post
Share on other sites

56 -58 cm, functie de geometria cadrului. Esti sigur ca ai masurat corect? Eu la 1.79 am 86 cm pe interiorul piciorului. Daca tu zici 83, as fi tentat sa zic 56 cm pt tine. Asta pentru ca vorbim de o bicicleta de sosea/trekking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci 58 pentru trekking. 60 poate ar merge pe cursiera, desi mi se pare la limita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca ai gresit lungimea piciorului: cum este 83 sau 89? E vorba de lungimea interioara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci chiar ca iti trebuie cadru mare, esti mai lung in picioare decat in trunchi. Cauta producatori care au TT scurt la marimi mari si pui o pipa scurta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am văzut foarte multe biciclete care nu au aripi montate. Există un motiv tehnic pentru care nu se montează aripile de protecție? (nu mă refer la aripi de tip MTB). Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum bicicleta, in general, ti se vinde cheala, ca tu sa mai cheltui pe accesorii ce si cat vrei sau ai nevoie. Odata ce exista o industrie intreaga de accesorii... sa manance si gura lor ceva. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns, văzusem poze de la prima evadare și erau foarte mulți fără aripi de protecție montate și-am crezut că este un motiv tehnic (gen reduc viteza...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motivul tehnic este: adaugă greutate. Daca nu te deranjează sa fii stropit atunci nu ai nevoie de apărători

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.