akebono

Post Mount cadru fisurat

Recommended Posts

Voiam sa zic ca se da tare, fara menajamente. Adica nu l-a iertat. N-a scris aici. POate gasesc poza de pe fb sa o postez aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, mi-au raspuns si cei de la Canyon, dupa aproape doua saptamani, cu intrebari de genul: customer id sau daca sunt primul proprietar. Ma asteptam. Probabil acum au venit de pe afara unde se plimbau cu bicicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa alte doua saptamani de tras de bicicleta, pe tot felul de trasee, a aparut o noua fisura, relativ in acelasi loc, insa pe lateralul tevii. De aceasta data nu o sa-l mai repar, probabil pentru un ciclist mai usor nu ar fi fost probleme, insa pentru mine este clar ca nu tine.

 

Back to the drawing board: HT de 29 sau FS de 26/27.5, ambele cu destinatie XC, light all mountain :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia fs, macar apar solicitari mai mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta s-a rupt in zona fixa, triunghiul din fata. FS-ul nu ajuta la asa ceva, ba din contra, triunghiul spate nefiind fix ci ancorat intr-un pivot nu intregeste structura. O sa vad, acum sunt 50% 50%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HT de 29 sau FS de 26/27.5, ambele cu destinatie XC, light all mountain :).

Avand in vedere ca ai pus un "sau" acolo, inteleg ca vrei o singura bicicleta buna la toate. Inca iei in considerare un HT, dupa experienta cu FS-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

El foloseste bicicleta intr-un stil care ma face sa inteleg optiunea de HT, chiar si acum dupa ce a avut FS. Fitness si catarare. Nu "se da" ca sa se plimbe. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar un HT de 29, comparativ cu un FS de 26, atentie de XC!!! Adica ma voi baga cu noua bicicleta pe aceleasi trasee pe care am mers cu FS-ul de 26 si cu HT-ul de 26 si pe care si colegii mei de tura merg (tot cu HT de 26), in sus si in jos pe Postavaru samd.

 

Sincer, nu simt ca m-a ajutat foarte tare FS-ul de 26. Da, am ceva mai multa siguranta, mai mult confort si grip mai bun, dar nu pot sa spun ca au facut o diferenta de la cer la pamant. Daca as lua FS de 26 ar ramane la o cursa sub 120mm. 

Privesc cu placere filmele facute de voi pe topicul aferent din "biciclete de munte", dar inca nu simt nevoia unei biciclete de 140mm ++. Pedalarea eficienta la deal este prima mea prioritate.

 

Multumesc Traveller, ti-ai amintit discutiile :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg. Eram curios daca sunt alte aspecte, ca in principiu si eu am ajuns la concluzia ca ai de facut un compromis: fie e (sensibil) mai usor la deal (cu 29'er HT), fie e (sensibil) mai distractiv la vale (cu FS 26"/27.5"). Mai greu sa le ai pe amandoua si sa nu te coste un organ intern.

 

Legat de trasee, vezi ca e un baiat la voi in Brasov care se da pe radacini si pe kickere cu ciclocross-ul :P. Deci nu prea exista scuza sa locuiesti acolo, sa-ti placa MTB-ul si sa nu poti sa te dai cu un HT pe Postavaru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca l-am vazut pe tipul de care povestesti, insa doar pe drum forestier. Ultima ta afirmatie este exact fundamentul alegerii mele. Am coborat cam tot ce se poate cu HT-ul, apoi cu FS-ul prin zona, uneori si mai pe langa, evident nu cot la cot cu baietii cu Meta-uri, nu am aspiratii de acest gen, doar ca ei imping la deal sau merg cu autobuzul. Nu toti, mai sunt si ambitiosi si bravo lor. Imi plac bicicletele lor, dar sincer nu as sti ce sa fac cu un FS de 160 si nici nu-mi sta bine cu full face :).

 

Da un compromis trebuie facut, de aceea cred ca un 29 HT poate echivala (mai mult sau mai putin) un 26FS de 100/120. Inca nu am luat decizia, dar sunt intre optiuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veste buna, crapatura era doar in stratul de fibra. Asadar l-am refacut si revopsit, calarit si ras-calarit si merge bine. Intre timp insa m-am ales cu un cadru nou mai de XC, cu doar 100mm de cursa, tot full, un ROSE DR.Z de 26 in care incape insa linistit un 27.5. Rose sustin ca acel cadru este facut pt 29, insa cu 2cm de spatiu nu vad cum ar putea intra. In poza de mai jos este cu roti de 26, X-king 2.2 pe spate tubeless, pe janta de 19mm. Chiar nu vad unde ar intra un 29!

 

Sunt destul de satul de producatori de cadre germani si atitudinea lor post-sales, indiferent ca ma gasesc sau nu in baza lor de date cu acel cadru, chiar daca client sunt cu alte produse la ei.

 

rSPFvrK.jpg.

In alta ordine de idei, aici este acelasi cadru, cu alt shock, si clema de sa neagra, in varianta de 29! Ce este diferit, este routing-ul cablului de frana spate. La al meu trebuie tras cablul prin tot-tube, ceea ce eu inca nu am facut.

29f7f4c1daef4d14194feb1d9df3857b8364c9b2

 

Drept este ca simt bicicleta cu rotile de 26 cu BB-ul foarte jos, am masurat si are undeva la 310 mm. Totusi ca sa incapa un 29, mi-ar trebui 40 mm spatiu ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg ce pretentii ai de la Canyon. Ei ofera garantie si service cumparatorului initial, la fel ca si altii. Fata de tine n-au nicio obligatie si niciun interes economic rational de a face ceva. E o afacere, nu atelierul lu Tatae

Iar fostul proprietar normal ca n-o sa spuna ca a folosit-o la ture foarte agresive.

 

(v) Our guarantee is valid and only for the original buyer of the product.

https://www.canyon.com/en-ro/legal/terms-conditions/

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucian, nu aveam pretentii de garantie. Eu cand am cumparat acel cadru, nu am cumparat un produs al unui cilcist amator, ci am cumparat un produs Canyon in primul rand, german in al doilea rand.

 

Aveam pretentii sa-si doreasca sa (re)devin clientul lor ;). Atat timp ca produsul respectiv este in viata, utliziatorul este un client al acelei marci.

In rest, este perfect corect ce spui ... :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-am facut inteles. Spuneam ca aveam asteptari in post sales, in pareri legat de problemele intampinate cu produsul de care ei in primul rand trebuiau sa fie mandri.

Multumesc, @@costea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rSPFvrK.jpg.

 

29f7f4c1daef4d14194feb1d9df3857b8364c9b2

 

 

Sunt de acord cacadru-i la fel, insa triunghiu' ala mare-n care se-nfinge furca si saua. Chainstayurile si linkurile spate-s mai mari la 29er, eu asa le vad.

 

PS: m-ar interesa vulpea de pe camion daca are eye to eye 190 si-i lipseste o alta destinatie exacta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rose insista ca acel cadru nu s-a facut decat in 29". Eu nu vad cum ar intra acolo o roata de 29: hK1pb86.jpg. 27.5 incape lejer.

Vulpea are coada scurta, 185, dar este posibil sa gresesc. Daca nu ma insel ieri dimineata pe la ora 10 erai prin Poiana. Ne-am petrecut pe drum, am vazut intai bicicleta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp s-au lamurit si Rose si si-au amintit ca prin toamna lui 2011 au facut cateva de 26" apoi doar pe 29" din primavara lui 2012. A meritat discutia cu ei sa aflu ca am o editie limitata :). Ze germans ...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ze germans" îs alutech şi nicolai... restu-s "made in taiwan" :))

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cateva posturi incoace ma toooooooot refer la nemtii aia care raspund la mailuri si dau informatii, dar nimeni nu pricepe :(. Eu n-am intalnit taiwanezi cu nume de Mathias, Schultz si Johan. Acu daca parintii lor or fi fost in concediu in taiwan cu 9 luni inainte sa se nasca ei ... n-am de unde sa stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și noi tot încercăm să zicem că neamţu' s-a dat pe "brazdă" şi nu mai face 2.0tdi care nu moare ever, furcă cu care să spargi lemne sau cadru de bicicletă care nu se rupe.

 

Și neamţu', din păcate, iţi ia banii cu zâmbetul pe buze şi apoi pa şi pussy.

 

Dacă nu aş fi purtat şi eu nişte discuţii cu Canyon legate de produsul lor neconform, nu mă bagam în discuţie. Și eu vorbesc de un produs nou nouţ unde după ce mi-au luat banii îmi răspundeau la email-uri după ce le dădeam 2-3 relansări. N-am rezolvat nimic cu ei ci a trebuit să rezolv eu cum am putut şi pe unde am putut.

 

Concluzia: neamţul e neamţ până îţi ia banii :D

 

PS: pentru ăia mai catolici decât papa, HO, nu săriţi, era o părere pur subiectivă legată de experienţele mele din ultima vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, si atunci, tre sa ne luam toti biciclete facute in ateleriele lui tataiee, intre timp devenit lenenda vie dar senil pe alocuri, pentru ca in rest sunteem toti chinezificati. De la ROSE aveam pretentii sa fie din prima categorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca din pacate toate brandurile astea sunt cam overrated. Platesti mai mult "brand" decat produs, ca produsul saracu e "designed in California, made in China". Toate sunt proaste intr-o mai mare sau mai mica masura, iar masura e mai degraba data de cat control al calitatii se impune decat de procesul de productie propriuzis. Fac o paralela offtopic cu telefoanele: Am un iPhone 4s. De vro 2 luni nu-i mai merge wifi-ul si nici Bluetooth-ul. Sau merge cu intermitente. De cateva zile a murit de tot si e dezactivat. Citesc si vad ca e de fapt o problema cu calitatea chip-ului respectiv, ca-s f. multi cu problema. Apoi sotia are si ea unul. Nu-i merge camera foto de ceva vreme, iar pe inregistrarile video nu are sunet. Daca inregistreaza sunet doar, se aude perfect. Si au pana in 3 ani ambele aparate. La biciclete e la fel. Indiferent ca-i de firma sau ba, pana la urma sunt "programate" sa crape, ca trebuie sa fie unii care sa cumpere noua descoperire a tehnicii, intruchipata in versiunea actuala a produsului, tocmai lansata :).

 

Culmea e ca tocmai brand-urile astea cunoscute produc in Asia, si ai sanse mai mari cu producatorii anonimi sa pui mana pe ceva de calitate. Problema e ca aia sunt greu de gasit ca nu prea sunt distribuiti (nici prin Germania unde piata de MTB-uri scumpe e mult mai mare, daramite prin Romania). Peste tot pe unde de uiti vezi doar biciclete de la brand-urile mari.

 

Si uite asa, cea mai importanta componenta a bicicletei, cadrul, ajunge sa fie un consumabil mai ceva ca un schimbator bun. Ajungi sa schimbi 2-3 cadre, si sa ramai cu restul pieselor, si asta e chiar enervant. Eu am avut noroc pana acum de cadre care nu au avut probleme, dar as gasi ca fiind iritant de-a dreptul sa se rupa unu, mai ales unul "de firma".

 

O fi goana asta dupa "usor si rezistent", o utopie pana la urma. Ca daca acu 5 ani "usor" era un HT de 2 kg, acum e "plumb" pentru ca exista unele de 1.6 kg. Nu-si mai pune nimeni problema daca tin sau nu, important e sa fie usoare. Iar Canyon se lauda cu treaba asta destul de mult, desi mie mi s-au parut mereu firave cadrele lor, cel putin ca aspect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.