ReVibe

Studiu Biomecanic

Recommended Posts

Deschid acest topic pentru @@krazyeone . E un exemplu de studiu biomecanic RETUL, în acest caz e studiul meu.

 

 

Atașez și o parte din PDF , nu pot sa îl atașez complet din cauza limitări uploadului.

 

PDF Complet :  https://onedrive.live.com/redir?resid=ffdaee32c3f21280!823&authkey=!APOhN_VkkLW-esQ&ithint=file%2cpdf

Biomecanic.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@krazyeone Pozitia din ce am vazut eu din poza aia de pe Strava nu are nimic ciudat, dar acum când mergi aero nu totul depinde de poziție.. depinde și de flexibilitatea ta.

 

Din pacate flexibilitatea la multi dintre noi e ceva genetic, se poate lucra.. dar mai greu asa ca prin urmare iți pot apărea crampe unde spuneai tu din cauza ca mușchiul acela nu e atât de flexibil pe cât crezi tu și ce ar fii mai bine sa faci e sa nu forțezi poziția aia de moment și sa începi sa faci niște întinderi înainte și după ieșire.

 

Îți spun din experiența si din ce mia spus și mie biomecanicul, dacă te uiți prin raport o sa vezi pe acolo ca la mine flexibilitatea e slaba si singura recomandare a fost sa nu forțez poziția aero super superman :)) și sa fac niște întinderi după ieșire. Spre norocul meu nu am ajuns niciodată sa am crampe sau ceva de genul. 

 

Sa știi ca crampele pot apărea și din cauza decompensări sărurilor care le pierdem prin transpirație etc, asa ca trebuie sa avem grija sa mâncam și sa bem suficient, la timp,  la o tura din asta mai exigenta. Mușchiul tău nu e același de la un an la altul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now