diorgulescu 2,225 Posted August 6, 2015 25-26 iulie 2015 Mai multe poze (Fotografi: Marius si Dragos) Prima zi (sambata, 25 iulie 2015) Ne gandeam de multa vreme la Transfagarasan. Mai ales ca eu si Nico nu am apucat sa vedem aceasta laudata sosea, nici macar din masina. Marius a mai "atacat" o data traseul, de unul singur, prin 2012, de la Pitesti catre Brasov. Cum doream inca o tura de anduranta, tot reveneam la aceasta idee cu "Transul". Ce ne facem cu transportul? Trenurile pana in Curtea de Arges nu mai exista iar inca o zi de concediu nu mai putem sacrifica fix acum. Rasfoind pe forum, gasesc o schita lui @@turnul (caruia ii adresez si pe aceasta cale multumiri din partea grupului :D), ce planuieste sa plece din Predeal pe ruta Sinca Veche - Victoria - Cartisoara - Balea Lac - Pitesti. Hm, suna chiar interesant. El doreste s-o parcurga in timpul saptamanii, insa noi avem doar o sambata si-o duminica la dispozitie. Asa ca ne mobilizam si, dupa cateva dezbateri legate de sensul in care sa abordam aceasta schita, ne pregatim sufleteste. Montez iar portbagajele pe biciclete si scot de la naftalina cortul de munte (cel mic, care este mai usor de carat in drumetii si la ture de genul acesta). Recunosc ca initial nu prea imi venea sa ies din casa in acest week-end, insa e pacat de vremea care ne ajuta si de zilele care sunt inca destul de lungi. In prima zi urma sa pedalam 152 km, conform planului. Urcarea este in ultimii 30 de kilometri. Cu moralul ridicat, iata-ne inghesuindu-ne in R3001, in directia Predeal. Sunt multi biciclisti in tren (ca in fiecare zi de week-end din primavara pana-n toamna), asa ca aranjam toate bicicletele astfel incat cei ce coboara primii sa le poata scoate usor. Dupa un drum destul de monoton, ajungem in Predeal. Iesim din gara, luam apa si cate ceva de rontait si ii dam bice catre Paraul Rece. O mica urcare chiar la inceput, urmata de coborarea lunga catre Rasnov. Trafic destul de intens, mai intens decat ne asteptam. Pana spre Tohanul Nou avem parte si de niste depasiri tipic romanesti infaptuite de anumiti participanti la trafic, cu masini ce trec la cateva palme de umerii nostri. Drumul este oricum de o calitate indoielnica iar cei ce se avanta cu viteza in depasiri (eventual in timp ce mai si vorbesc la telefon) sunt cel putin inconstienti. Iesim din acest DN73 (care este si european) concluzionand ca varianta pe DN73A este mult mai ok (cu cativa kilometri mai lunga, dar mai linistita). Trecem rapid prin Zarnesti si facem primul popas la iesirea catre Poiana Marului. Rapid, halim niscaiva fructe/dulciuri si ne hidratam. Vremea este frumoasa si soarele deja arde. Va fi cald astazi. Drumul continua un pic in urcare pana spre Poiana Marului, dupa care incepe sa coboare destul de mult. Mergem intr-un ritm sustinut si incepem sa zarim Fagarasii pe partea stanga, dupa Sercaia. Popas la un izvor. Aici ne intalnim cu un grup de biciclisti care mergeau tot spre Transfagarasan. Aveam sa ne depasim reciproc de cateva ori pana in Cartisoara. E din ce in ce mai cald. Drumurile judetene sunt destul de libere si, dupa Victoria, incepem sa simtim ca ne apropiem de munte. Culmile si crestele devin mult mai clare iar lumina amiezii se transforma treptat in lumina de dupa-amiaza. In Cartisoara, un ultim popas la un magazin alimentar satesc. Apa si chiftele (pentru Marius). De fapt, pana in Cartisoara ne-am mai oprit de vreo doua ori la magazine. Am baut si Cola si Sprite, noi care nu simtim de fel nevoia lor. Dar in bataia soarelui si cu ceva kilometri deja "in picioare", stiind ca urmeaza urcusul pana la Balea Lac, creierasul a dictat. Dupa Cartisoara, trecem de marea de grataragii ce impanzea pajistile si albiile rauletelor si incepem urcusul. Partea nordica a Transfagarasanului debuteaza destul de monoton, cu pante care nu sunt prea abrupte. De fapt, ni se par usurele, insa deja avem 120+ de kilometri pedalati pe ziua in curs, iar caldura ne-a stors destul. Urcam cu pauze, incetisor dar sigur. Pe masura ce castigam altitudine, privelistile devin din ce in ce mai frumoase. La Balea Cascada nici nu am mai oprit. Ne-am multumit cu cateva poze fara elemente antropice si o poza de grup undeva pe marginea drumului, in timp ce haleam banane. Soarele incepe sa apuna in vreme ce caldarea lacului Balea ni se deschide in fata ochilor. O sa avem ceva de urcat. Ultimii kilometri sunt cei mai intensi. E clar ca vom ajunge la lumina frontalei, dar avem cortul si nu ne grabeste nimeni. Voia buna nu ne paraseste si urcam cu drag. Incepe sa se intunece. Mult nu ar mai fi, dar mai dureaza caci inaintam incet. Scoatem frontalele. Deja ne dor foarte tare fundurile, de mai ca ne vine sa pedalam doar ridicati din sa, in ciuda oboselii. Luna troneaza deasupra caldarii si crucea de la Balea straluceste destul de evident. Mai avem cateva ace de par. In ultimii doi kilometri am mers gandindu-ma doar la cum sa apas pe pedale. Simteam ca daca ma opresc, greu ma voi urni din loc. Intr-un moment de oboseala, ma amuz in sinea mea de un lapsus ciudat ce vizeaza numele cabanei in apropierea careia vom campa. Imi trec multe alte nume prin cap: Curmatura, Malaiesti, Paltin, Negoiu.. dar fix "Balea" nu! Ultimul cot. E bezna. Vad mai multe masini parcate pe marginea drumului, ceea ce inseamna ca ne apropiem de cabana. Ah, uite ca se vad niste lumini. E bazarul cu bunatati. Proptesc bicicleta de un stalp si ies cu aparatul foto la intampinare, setat pe "blitz". Rapid apar Nicoleta si Marius. Epuizarea este evidenta. Am ajuns. E trecut de ora 22:00, am pedalat 153 km si am urcat ~2150 metri in altitudine. Intreb la restaurantul Paltinu daca mai tin deschis,dar primesc un raspuns negativ. Apucam sa cumparam niste carnati uscati, o roata de cascaval si paine de la bazar. Suprapret, dar asta este. Luam si apa. Acum, Marius ne indruma catre locul de cort stiut de el. Ca sa ajungem acolo, a trebuit sa caram bicicletele si bagajele pe un mic deal (sa-i zicem asa) din spatele cabanei Salvamont Balea. Pe intuneric. Nu stiu de unde am mai avut resursele necesare sa facem si asta, dar nu am simtit impedimente. Punem corturile, ne schimbam. S-a lasat racoarea. Luam masa pe niste bolovani langa corturi, gustand cu satisfactie din palinca pe care am adus-o (~ 1/2 dintr-o sticla de 0.5 L). 12 Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted August 6, 2015 A doua zi (duminica, 26 iulie 2015), soarele ne trezeste tarziu. In corturi este cald, asa ca-i vremea s-o luam din loc. Se vad multe masini in parcarea de la Balea, iar de pe creasta deja coboara grupuri de montaniarzi. Astazi trebuie sa prindem trenul din Pitesti inapoi catre casa, ce pleaca la ora 19:00. In teorie, avem timp. Suntem destul de relaxati. Strangem tabara si coboram pentru a trage doua poze cu lacul si cabana Balea. Din pacate, locul este cotropit de grupuri de oameni ce nu au treaba nici cu muntele, nici cu linistea. Rasuna manele de peste tot, gratarele deja "s-au incins", mizerie multa pe jos. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-o fi pe fundul lacului. Primul tunel. Sunt si cateva surse de lumina, insa trecem incet si un pic stresati pe alocuri. Atenti la trafic si la gropile din asfalt, iesim in capatul celalalt si panoramele spectaculoase ale partii argesene ni se deschid. Coboram usurel, savurand peisajele si dand prioritate masinilor mai "insistente" atunci cand e cazul. Odata coborat "grosul", drumul continua valurit pana in Vidraru. Caldura nu ne-a iertat nici astazi si au fost momente in care simteam ca abia ma misc la deal. Se simtea un pic de oboseala. Marius a luat-o inainte. Multe gratare si multa mizerie pe drum. Pare-se ca acea lege a picnicului nu exista, in fapt. La Vidraru ajungem un pic mai tarziu decat ne asteptam. Din cauza aglomeratiei, ma rezum la doua poze si ii dau inainte la vale. Se pare ca Marius ne asteapta in Capatineni. Din pacate, multe gunoaie. Coboram atenti la drum si in Capatineni il vedem pe Marius stand la terasa unui magazin alimentar, savurand o bere. Ne intampina si facem un popas. Hidratare, ceva de rontait si tot inainte catre Curtea de Arges. Initial am schitat drumul astfel incat sa ocolim bucata dintre Curtea de Arges si Pitesti, caci am auzit ca-i plina de camioane iar drumul este prost (Marius l-a experimentat in sens invers). Insa timpul nu este de partea noastra, asa ca din Curtea de Arges decidem sa continuam pe acelasi DN7C pana in Pitesti. Norocul nostru ca este duminica iar traficul greu este restrictionat. Astfel, cu un pic de ajutor din partea vantului, gonim usor la vale. Drumul este prost si destul de monoton. Nu am mai facut poze. As dori insa sa mentionez satul Valcelele. Dintr-o curte a iesit subit o masina cu numar de Bulgaria, condusa de un "conational". Au dat agresiv cu spatele, oarecum amenintator, oprindu-se destul de aproape de bicicleta Nicoletei (totul se intampla in mijlocul drumului). Apoi au demarat in tromba. M-am pierdut nitel cu firea si am adresat cateva cuvinte de dulce si vreo doua semne aferente. Ei bine, masina a oprit, iar cei doi "indieni" au coborat precum niste cocosi. Unul cu o undita, altul cu o surubelnita (undita a fost cea mai tare :) ). "Cine esti tu sa ne injuri, ba?". In fine, Marius si Nico au aplanat rapid conflictul prin vorbe calme (parca am zis si eu ceva, dar nu mai tin minte ce). Gibonii s-au retras si au demarat nervosi. Imediat a aparut o alta masina, cu un alt conational, dar ceva mai in varsta. Acesta a tras langa noi si a inceput sa ne injure, pe motiv ca "ce indraznim sa comentam". Totodata, ni se spune sa "avem grija, caci altfel o sa sfarsim in sant". Ne-am dat rapid seama ca suntem intr-o localitate in care suntem minoritari. Deci, eram "la ei acasa". Caci in anumite locuri din Romania, politie nu exista. Nici legi. Si noi suntem rasisti daca indraznim sa aratam cu degetul astfel de comportamente. Ajunsi in Pitesti cu ceva vreme inainte de ora la care urma sa plece trenul, cautam gara. Este in restaurare, dar ne dumirim. Acum, ca sa mancam ceva si sa bem o bere, nu prea avem optiuni. In cele din urma, esuam pe terasa McDonalds-ului de langa gara. Iau 3 beri de la un magazin de vis-a-vis si incropim un soi de masa. Suntem obositi, dar multumiti. Trenul a fost o Sageata cu doar doua vagoane. Multa lume, dar am reusit sa punem bicicletele pe hol. Cuvinte de incheiere nu am. Decat ca am facut-o si pe asta! Si o s-o tinem minte. Evitati totusi portiunea din DN 7C dintre Curtea de Arges si Pitesti. Se poate ocoli prin Curtea de Arges - Valea Iasului - Malureni - Budeasa - Pitesti. 14 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mumus 723 Posted August 6, 2015 Felicitari, frumos povestit. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted August 6, 2015 Multumim frumos. :D X_X Quote Share this post Link to post Share on other sites
sopinel 1,530 Posted August 7, 2015 Felicitari! Foarte frumoasa portiunea dintre Zarnesti si Cartisoara, peisaje frumoase, fara trafic, asfalt bun. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihaibad69 379 Posted August 7, 2015 Nu-i chiar asa de speriat satul Valcelele, dar e bine sa fiti cu ochi-n patru, eu am trecut de multe ori, mai bine lasati de la voi, decat sa ti-i pui in cap. Mai mereu e masina de Politie oprita cand la o casa, cand la alta, deci nu lipseste. Daca nu va grabiti, mai bine ocoliti pe unde a scris diorgulescu dar cu o deviatie pentru a merge pe un drum mai bun si mai putin circulat. Din Curtea de Arges o luati spre Campulung, treceti de Valea Iasului, apoi dreapta spre Merisani, trecand prin Valsanesti-Stroesti-Malureni, iar inainte cu vreo 200m de intrarea pe DN73c (la bariera de la Merisani) faceti stanga spre Galasesti - Budeasa - Pitesti. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted August 7, 2015 @@mihaibad69 Da, acea deviere merita din plin daca ai timp ;). Cat despre Valcelele, poate am exagerat nitel. Nu e ca Sintestiul de langa Bucuresti, dar intr-adevar mi-a lasat impresia ca e bine sa fii in garda. @@sopinel Multumiri :D Da, bucata dintre Zarnesti si Cartisoara merita mult mai multa atentie (chiar dinspre Poiana Marului, as zice). Intr-o alta tura mai "calma" trebuie sa acord vreme locurilor/obiectivelor. De data asta, tinta era Transfagarasanul, asa ca nu am zabovit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
turnul 195 Posted August 7, 2015 Foarte frumoasa tura! Am comis-o si eu, dar sunt asa de fiert de caldura ca nu am apucat sa fac povestea. Am vizitat, apropo, Sinca Ceche (sincaveche.ro), foarte frumoasa, si as mai fi vrut si altele, pe bucata Predeal - Cartisoara, dar intuitia a zis nu. Am adunat 135 km, prima zi, cu niscai devieri, apoi cazare Cartisoara, apoi Transfagarasan, apoi cazare la Cetatea Poienari, vizitat Curtea de Arges cu manastirea, apoi pe frumosul traseu ocolitor spre Pitesti prin Iasii de Sus pana in Maracineni si apoi Pitesti! Termometrul de la bicla arata joi 52 de grade fara viteza - cand savuram una din nenumaratele beri - si 42 de grade in viteza. "O fost fain din tăt!" Baie de soare si baie de bere! Concluzii? E pacat sa spargi doar zile de heirup pentruTransfagarasan, cand mai sunt atatea de vazut si prilejuri de relaxare etc. Da, bucata dintre Zarnesti si Cartisoara merita mult mai multa atentie (chiar dinspre Poiana Marului, as zice). Intr-o alta tura mai "calma" trebuie sa acord vreme locurilor/obiectivelor. De data asta, tinta era Transfagarasanul, asa ca nu am zabovit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted August 7, 2015 E pacat sa spargi doar zile de heirup ptr Transfag, cand mai sunt atatea de vazut si prilejuri de relaxare etc. Sunt total de acord. Timp sa ai sa faci asa de fiecare data :). Luni dimineata trebuia sa fim la birou(ri). Fapt ce a dus la o tura mai de antrenament, ceea ce nu-i deloc rau. Iar zilele de concediu sunt intotdeauna insuficiente pentru tot ce-ti propui intr-un an. :- 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 5,933 Posted August 7, 2015 Gibonii s-au retras si au demarat nervosi. Nu toti gibonii vor sa bata biciclisti. Ca sugestie, in situatiile precum cea descrisa de tine, e bine sa injuri in gand si sa continui alergarea. Pe langa faptul ca ei sunt mai multi, risti sa iti iei vreo ranga-n gura sau ceva similar si chiar nu are rost. Cu meseriasii din categoria "scandalul e viata mea" nu are rost sa interactionezi. Nu in ultimul rand, interesant tura si multmesc pentru poveste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted August 7, 2015 @@gibonu Chiar ma intrebam :D Asa este, tacerea/ignorarea e cea mai inteligenta/sanatoasa optiune. M-am convins, din nou. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poseidon 488 Posted August 7, 2015 @@mihaibad69 Da, acea deviere merita din plin daca ai timp ;). (...) Daca ai timp si treci prin Malureni - Valsanesti, merita sa o tii in nord spre Bradetu iar de acolo iesi direct la Vidraru in cam 20km. Pana in Bradetu ai asfalt, dupa care, drumul este de macadam insa se poate face destul de lejer cu o bicla de trekking. Peisajul - face toti banii si efortul depus. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gibonu 5,933 Posted August 7, 2015 tacerea/ignorarea e cea mai inteligenta/sanatoasa optiune Anul asta, pe 1 Mai, la iesirea din Titu, un meserias (pasager intr-o Dacie Papuc) s-a gandit sa se faca remarcat cu urarea "Imi bag p..a in palaria ta". Ca eu imi vedeam de drumul meu si nu l-am incurcat cu nimic nu conteaza. Insa pana acum, cea mai tare (desi nu are legatura cu bicicleta): Anul trecut, prin august, intr-o duminica pe la pranz m-am oprit sa alimentez la Petrom-ul de la intrarea in Oltenita. Benzinaria are 6 pompe de alimentare si bineinteles ca era singurul client la ora respectiva. Motiv pentru care nu m-am miscat cu viteza luminii prin magazinul benzinarie si am intarziat vreo 15 secunde ca sa iau si o sticla de apa. Suficient pentru ca atunci cand am iesit din magazinul benzinarie sa gasesc un meserias (intr-un Logan rosu) care claxona extrem de furios la pompa la care tocmai alimentasem. Cand i-am spus ca mai sunt inca 5 pompe libere, omu' a inceput sa urle ca acolo este pompa unde alimenteaza el de obicei. Iar nevasta omului, genul florareasa pusa tot timpul pe scandal se pregatea sa intervina. Cand am vazut cu cine am placerea, i-am lasat in pace si am plecat. Scuze pentru off-topic, insa cu astfel de oameni nu are rost sa interactionezi, indiferent de mijlocul de transport pe care il folosesti in acel moment, 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted August 7, 2015 @@Poseidon O sugestie foarte frumoasa, multam! @@gibonu Mda...fel si fel de oameni. Intr-adevar nu are rost te cobori la nivelul lor. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
andidani 96 Posted August 7, 2015 Daca ai timp si treci prin Malureni - Valsanesti, merita sa o tii in nord spre Bradetu iar de acolo iesi direct la Vidraru in cam 20km. Pana in Bradetu ai asfalt, dupa care, drumul este de macadam insa se poate face destul de lejer cu o bicla de trekking. Peisajul - face toti banii si efortul depus. Este o portiune mai lunga cu asfalt. Am facut traseul anul trecut: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/16376-slatina-pe-mtb/page-5#entry667218 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,787 Posted March 9, 2016 Povestea asta imi aduce aminte de tura facuta pe un traseu foarte similar, pe drum spre intalnirea ciclism.ro 2011. :)Pe 28 iulie inca nu eram sigur daca o sa ajung pe Trans, neavand nici un partener cert. Seara am fost sunat de @@cerbul10, care m-a intrebat ce planuri am.Bineinteles ca am prezentat planul. A doua zi dimineata, vineri 29 iulie, coboram in gara Predeal din IR1745, pe atunci cu vagon de biciclete, si urma sa sa ne indreptam spre Cartisoara via Rasnov - Poiana Marului - Fagaras. Soseaua Predeal - Izvorul Rece - Rasnov fusese recent asfaltata. Am parcurs cat mai repede bucata de European pana in Zarnesti, in compania lui @@savuts si a prietenilor sai. Dupa care dinsii au continuat, iar noi am facut un popas la o terasa in Zarnesti, urmand sa ne angajam la randu-ne in scurta catarare spre pasul Poiana Marului. Cei 2 parteneri de tura, @@cerbul10 (prof de mate, om serios :D ) si subsemnatul. Luasem orasanca la plimbare, ca hibrida albastra era "accidentata".Dupa iesirea din Sinca Veche nu am ales drumul pe sub munte, ci ne-am indreptat spre Sercaia, ca sa continuam pe DN1.Decizia a avut partea ei buna, pentru ca pe la Voila a inceput sa ploua tare. Adapostiti pe terasa Hanului Arcasului, ne-am facut un plan rapid: am dat fuga la gara cand ploaia se oprise nitel si am luat un personal-sageata pana la Carta. Deja ploaia se oprise si am ajuns uscati la Cartisoara, la gazda cu care deja aranjase Laurentiu. Am facut o vizita in tabara, era deja lume cu corturile. Ne-am intors la casa gazdei. Aici am fost martori la viata normala "de la tara" (adus vitele de la pasune, hranit animalele si pasarile din batatura) si apoi am fost ospatati cu bunatati locale gatite "la disc", precedate si incheiate de un paharel de apa locala de foc. :)>-Cartofi prajiti (slana si carnatii fusesera deja luate in momentul pozei) plus, salata din rosii proaspete de gradina, castraveti, ceapa. A doua zi dimineata toata lumea se aduna in centrul satului sa mearga la "defilare". Am ajuns in tabara si am asteptat startul. Care s-a dat pe la 11, in compania catorva nori plutind pe deasupra capetelor noastre. Totusi am ajuns la Balea Cascada fara sa ne ploua. Aici am stat cam mult si m-am lungit la o ciorba, la o bere. Iar norii aia care se vad deasupra au inceput sa-si faca de cap. Adica a inceput o ploaie de mai mare dragul. N-am urcat mai sus ci mi-am dat drumul la vale (trebuia sa ajung acasa sambata seara, ca aveam planuri pt duminica). Deja in Cartisoara mai aveam doar un pic de frana pe fata, spatele nu mai raspundea demult. :) Am trecut pe la gazda noastra si am facut un dus, mi-am stors hainele si le-am schimbat. Cu hainele cu care ma prinsese ploaia, daca puneam niste esenta de rom si-o cireasa deasupra, puteam lejer sa trec drept savarina bine insiropata. Dupa acest episod mi-am continuat drumul spre gara Ucea, de unde m-a preluat IR 1622 (tot dupa o scurta aversa aparuta din senin). Pe atunci drumul secundar catre gara nu fusese reparat, iar ploaia ascunsese toate gropile. Nu-i nimic, le-am "gasit" eu, cu ajutorul rotilor. B-( In concluzie, @@diorgulescu - subscriu la varianta cu trenul pana la Predeal si apoi continuarea pe bicicleta pe ruta asta, este un mod foarte bun de a ajunge pe partea nordica a Transului dinspre Bucuresti/Ploiesti (mai ales daca se abordeaza pe sub munte, cum ati facut voi). Hai noroc! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
iacobdoc 1,154 Posted March 9, 2016 Ehei! Transfagarasan. Ce vremuri! Ce amintiri! Frumoasa poveste. @@diorgulescu Foarte interesanta povestea ta. Chiar ma interseaza care este cea mai indicata ruta intre Curtea de Arges si Pitesti. Multumesc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted March 10, 2016 @@Traveller Heh, foarte faina evocarea turei! Bravos! @@iacobdoc Pai bucata confirmata si de ceilalti colegi de forum (Curtea de Arges - Valea Iasiului - Malureni) pare sa fie numa' buna :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poseidon 488 Posted March 10, 2016 As adauga ceva, ca o sugestie: cazare + masa la Refugiul Balea Tunel. (2015, August, 7:30AM, 14-15 grade C.) LE: ...si da, am uitat ceva important: frumoasa tura cat si relatarea, diorgulescu! :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
diorgulescu 2,225 Posted March 10, 2016 @@Poseidon Multam pentru pontul cu refugiul. Am trecut pe langa el si arata aproape abandonat :D. Ma surprinde sa vad ca se poate servi si masa acolo. E nevoie de ceva "rezervari" inainte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poseidon 488 Posted March 10, 2016 In august anul trecut, mai faceau ultimele retusuri (la interior) si nu erau inca "in piata", de aceea parea parasit. Te poti duce si fara rezervare dar e mai bine sa dai un telefon inainte sa treci p-acolo, ca sa nu ai vreo surpriza nedorita (locuri ocupate sau altceva). De refugiu se ocupa un cuplu (sot + sotie), pe domn chemandu-l Emil Badescu (0744.313.207), ambii fiind oameni de nota 10. Au si o pagina de feisbuc unde poti gasi ceva poze, daca te intereseaza. Nu zic mai mult ca sa nu creada lumea ca le fac reclama! :) 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,787 Posted March 11, 2016 Multumim de pont, e o "reclama" binevenita! :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
savuts 105 Posted March 11, 2016 Soseaua Predeal - Izvorul Rece - Rasnov fusese recent asfaltata. Am parcurs cat mai repede bucata de European pana in Zarnesti, in compania lui @@savuts si a prietenilor sai. Cei 2 parteneri de tura, @@cerbul10 (prof de mate, om serios :D ) si subsemnatul. Hai noroc! Hai noroace! Îmi permit o mențiune: șoseaua este Predeal - Pârâul Rece - Râșnov (Izvorul Rece este un popas la intrare în Sinaia dinspre Comarnic). Îmi aduc aminte că atunci v-am deturnat de la traseul vostru prin Râșnov-Zărnești și v-am dus prin Tohanu Nou - Zărnești, însă la întoarcere de pe Transfăgărășan am luat-o noi spre Râșnov și ne-am umplut de spume la ce drum bombardat am avut sub roți. Eheee, avuserăm doi profi de mate în grupetto și nu s-au dat de gol. Omul meu cu tricou negru și roșu este tot prof de mate, tot om serios, care avea atunci cam 58-59 de ani. Toate cele bune! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 5,787 Posted March 11, 2016 Pârâul Rece, evident. :) Iar starea asfaltului in zona Rasnov-Zarnesti-Poiana Marului e in continua schimbare, nu stii niciodata cum il gasesti la venirea primaverii... Quote Share this post Link to post Share on other sites