Sign in to follow this  
VladG

eBike MTB

Recommended Posts

Pe acesasta zona de aproximativ 1km am avut cea mai mare viteza maxima constanta, fara sa muncesc prea mult, adica fara sa ma ridic de pe sea. Oricum daca ma ridic de pe sea nu rezist mai mult de 30 de secunde.

https://www.google.ro/maps/dir/47.1722422,27.558089/47.1677587,27.5679122/@47.1694662,27.5645623,16.5z/data=!4m2!4m1!3e0

De obicei acolo unde se opreste traseul e semafor si nu am nici o sansa sa trec cu viteza maxima. De obicei o las incet si trec incet pe rosu sau urc pe trotuar.

Se poate vedea pe undeva daca acea portiune are inclinatie? Mi se pare ca e mai usor pe acest sens decat invers desi la ochi pare drept.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Drysna said:

Ne poti spune cateva pareri despre ce ai experimentat pe partea de autonomie?

 

ciclist antrenat, traseu de maraton montan gen geiger: autonomie 50-60 km pe turbo, 90-100 pe eco cu motorul bosch cx si bateria de 500w. asta cu efort maxim din partea ciclistului, ca pe o bicicleta normala. viteza putin mai mare decat podiumul de la elite, dar nu cu mult... 

 

la trasee mai grele, pe care nu le-ai putea face pe o bicicleta normala, in 3-4h de pedalat se fac cam 40 km, consumul e intre 60% si 90% in fct de cat de mult ajuti motorul.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

altu care stă cu genunchii la gură. :)) 
(aș fi zis "pedalează" dar nah...)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand am luat bicicleta electrica am incercat la recomandarea celor de la magazin sa merg cu seaua mai jos astfel incat sa fie mai "comod".

E un chin, dupa numai cativa km ma dureau genunchii. Am ridicat seaua asa cum e normal si totul e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cât ţine o baterie de ebike în timp (medie)?

Întreb pentru a aprecia riscul de a cumpăra o ebike second cu preţ mult mai mic ca şi una nouă dar ulterior să trebuiască achiziţionată o baterie nouă ( care este în jur de 700 euro).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga un ochi si aici: http://www.ebikeschool.com/how-to-build-a-diy-electric-bicycle-lithium-battery-from-18650-cells/

 

In alta ordine de idei, am vazut live un kit de e-bike add-on pe bicicleta normala, chinezesc. Posesorul ducea inca un amic cu el, "la mansa", pentru ca acel kit are si posibilitatea de a fi activ fara sa pedalezi, erau la al doilea Postavaru'. Pedalierul este si el special, pentru ca are un clicket cu care se cupleaza/decupleaza automat. Singurul dezavantaj imediat pe care l-am vazut a fost ca motorul se monteaza in fata bottom bracket-ului, si este expus.

Respectivul, mi-a aratat ca poate face burn-out (pe loc) cu frana fata cuplata, ca la orice motocicleta. Daca nu ma insel spunea ca motorul are 1000w, se numeste bafang.

 

PS: Ia uite ce am gasit: http://www.biciclete-electrice.com/BBS-750

Sper ca nu se considera reclama, pentru ca nu imi sta in fire sa fac asa ceva. Pe site-urile chinezesti este si mai ieftin.

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, akebono said:

...

Săru' mâna, akebono !

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna sa-ti fie inima, voinice! :)

 

Si am uitat sa adaug un aspect, omul mentiona ca datorita faptului ca nu-si pusese un anumit senzor la schimbator, daca motorul era cuplat 100%, avand cuplu foarte mare riscul sa rupa lantul era mare. Dar, spunea ca exista si un senzor pentru schimbator (maneta) care temporar decupleaza motorul. Din cate am inteles senzorul este un add-on care simte miscarea cablului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, akebono said:

...

Nu vreau să fac burn-out, să sparg zidul sonic sau să rup lanţuri ci doar să-mi car bătrâneţea la deal. :)

Mulţam pentru disponibilitate, akebono!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu stiu daca esti interesat de Bafang-ul acela, dar daca esti, vezi ca motorul are pana in 1000w si fara senzor, daca vrei sa schimbi pinionul, motorul nu stie sa decupleze. Fata de un sistem classic de e-bike, care simte cum apesi tu pe pedale si asista corespunzator sau deloc, Bafang-ul iti transforma bicicleta in motocicleta. Practic ai un potentiometru din care reglezi cat sa bage si suplimentar daca vrei mai adaugi tu cuplu din angrenaj sau a bei o bere daca vrei si el urca simplu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this