Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Sonyc

Atentie daca colaborati cu Horia Nitu

Recommended Posts

Atat ai inteles tu... este evident ca o mica parte de vina o are si Han, daca este adevarat faptul ca nu a respectat termenele stabilite strict.  Repet pana cand o sa inteleaga oamenii ce inseamna MTB-ul:

MTB + om = ture faine + prieteni = amintiri frumoase.

MTB nu inseamna biciclete de expozitie cu care sa te lauzi la prieteni si fie nefolosita.

Tu ziceai ca, in prima zi, noua ta bicicleta s-a zgariat. Fa un exercitiu de imaginiatie, cum arata Cube-ul acesta deosbit al domnului Cristi intr-o zi cu ploaie si ninsoare pe coborarea de la etapa din Triada, de pe Postavaru pana in Brasov.

 

Prea multa vorba saracia omului. Eu am transmis ce cred si cum vad lucrurile. Imi doresc ca acest conflict sa se termine. Suntem prea putini in acest domeniu sa ne mai si "mancam" intre noi.

 

 

Atat am inteles eu :  X a cerut ceva, Y a promis ca face in termen prestabilit calitatea prestabilita, nu a facut nici una nici alta... Ca omu se da sau nu cu bicla, nu e problema noastra...

 

Ca eu nu asi lua-o si tu da, iar nu conteaza, conteaza ce sa cerut , in cat timp, ce sa hotarat ca se livreaza, si cand sa livrat si cum...

 

 

 Este clar ca tu esti de partea lui Han. Atat.

 

 Ia zi, ai lua ferarriul nou,  julit, vopsit prost, overpriced? Ca nu ai raspuns... Dar fi sincer. Daca raspunzi da, am pregatit deja un raspuns, desi stiu ca nimeni nu ar raspunde Da, decat daca acel Ferrari ar fi cu pret redus. Cat de redus : Depinde de ce vrei de la Ferrari, Vrei sa mergi cu el tare, accepti o reducere si ii dai talpa, vrei sa ai grija de el ca de ochii din cap ca sunt bani munciti, nu il ridici.     Este???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista oameni care se dau cu bicicleta si oameni care se uita la ele si vorbesc despre ele. Eu sunt in prima categorie. Tu?

 

Sunt sigur ca nu ai vazut toate pozele pentru ca aveai o alta parere despre "defecte".

Faci parte, evident, din categoria oamenilor care au numai certitudini.

Cand am incalecat prima bicicleta (prin anii `60), cred ca nu erai nici in faza de morula/blastula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat am intele eu :  X a cerut ceva, Y a promis ca face in termen prestabilit calitatea prestabilita, nu a facut nici una nici alta... Ca omu se da sau nu cu bicla, nu e problema nostra...

 

Ca eu nu asi lua-o si tu da, iar nu conteaza, conteaza ce sa cerut , in cat timp, ce sa hotarat ca se livreaza, si cand sa livrat si cum...

 

 

 Este clar ca tu esti de partea lui Han. Atat.  Ia zi, ai lua ferarriul nou,  julit, vopsit prost, overpriced? Ca nu ai raspuns... Dar fi sincer. Daca raspunzi da, am pregatit deja un raspuns, desi stiu ca nimeni nu ar raspunde Da, decat daca acel Ferrari ar fi cu pret redus. Cat de redus : Depinde de ce vrei de la Ferrari, Vrei sa mergi cu el tare, accepti o reducere si ii dai talpa, vrei sa ai grija de el ca de ochii din cap ca sunt bani munciti, nu il ridici.     Este???

 

M-ai nimerit prost. Eu nu imi iau Ferarii. Imi iau Defender. Stii tu de ce, daca ai citit pana acum:) 

Faci parte, evident, din categoria oamenilor care au numai certitudini.

Cand am incalecat prima bicicleta (prin anii `60), cred ca nu erai nici in faza de morula/blastula.

 

Va respect varsta si probabil experienta si pasiunea din/pentru acest sport.

Evident, sunt mai tanar ca dvs, dar asta nu inseamna ca NU am dreptate. 

 

O sa repet: 

MTB + om = ture faine + prieteni = amintiri frumoase.

MTB nu inseamna biciclete de expozitie cu care sa te lauzi la prieteni si sa fie nefolosita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, dragi prieteni.

Permiteti-mi, va rog, sa imi in exprim si eu parerea, ca opinie publica, strict in ceea ce priveste partea tehnica a lucrarii in cauza.

Admit de la bun inceput ca nu ma pricep foarte bine nici la biciclete nici la arta, dar de-o viata am revopsit masini de toate tipurile (uneori si biciclete ca hobby).

Momentan lucrez in anglia ca restaurator in domeniul masinilor clasice si pot spune m-am confruntat cu majoritatea problemelor care au legatura atat cu tehnica, dar si cu natura umana.

Fluxul tehnologic, operatiile de pregatire si vopsire, materialele folosite si reactiile chimice dintre acestea sunt aceleasi atat in cazul bicicletelor cat si in cazul masinilor.

In acest domeniu, plecam de la ideea ca fabrica a executat o anumita lucrare, iar noi tindem sa ajungem cat mai aproape de acel standard al fabricii.

Pentru asta trebuiesc pregatite perfect toate reperele in vederea vopsirii (sau in vederea aplicarii lucrarii artistice).

Pregatirea consta in:

- Chituire. Se pot aplica intre doua si zece straturi diferite de chit.

- Slefuire. Fiecare strat de chit necesita un timp de uscare in regim de temperatura normala sau uscare accelerata/fortata cu ajutorul echipamentelor (lampi uv, pistoale cu aer cald, sau ridicarea temperaturii in incapere).

- Aplicarea/slefuirea primer-ului (vopsea intermediara). In majoritatea cazurilor aceasta operatiune se repeta de patru ori: primer, uscare, slefuire, s.s.m.d.

- Degresare.

- Aplicarea aerografiei.

- Aplicarea primului lac (trei straturi).

- Slefuirea partiala a lacului (pentru deschiderea porilor care va duce la o uscare perfecta).

- Uscarea primului lac. Acesta dureaza doua saptamani in conditii de temperatura normala. Uscarea fortata este mai rapida, dar nu este atat de eficienta in cazul in care ne dorim o reflexie de calitate.

- Slefuirea cu hartie abraziva cu granulatia de 1500.

- Aplicarea celui de-al doilea lac (trei straturi).

- Slefuire usoara si uscare timp de doua saptamani.

- Slefuire perfecta cu hartie abraziva cu granulatia de minim 2000.

- Polishare (polish abraziv urmat de polish mediu, apoi polish fin).

- Ceruire si lustruire.

Toate aceste operatiuni necesita materiale, utilitati si timp (intre 100 si 800 de ore de lucru).

Nu sunt in masura sa calculez pretul unui cadru de bicicleta vopsit in maniera asta, dar va pot spune ca in atelierul nostru (www.clasicandsportscar.ltd.uk) ultima masina venita are un buget de 800.000£ si opt luni de zile ca timp alocat pentru lucru, cu posibilitatea de a prelungi termenul; si asta doar pentru vopsire normala, fara elemente grafice.

Realitatea este ca unii romani nu au destui bani, iar altii au, dar nu sunt dispusi sa investeasca pentru o opera de arta aplicata pe un cadru de bicicleta vopsit in mod perfect, dar si unii si altii viseaza la un asemenea cadru. De aici apar si toate aceste tensiuni.

Mie personal imi place cadrul prezentat si nu am ce sa-i reprosez lui Horia. Chiar am sa apelez la el sa-mi personalizeze o bicicleta, eventual o sa-l recomand si celor din U.K. evident la pretul de 500£ ca asa poate nu o sa mai aiba timp sa-i "pacaleasca" pe romani cu lucrari de 200£.

Eu nu tin cu ursul, dar un artist ramane un artist si trebuie tratat si respectat ca atare.

Perfectiunea si termenul limita nu tin de arta, ci de productia in serie (print-uri, abtibild-uri, etc).

Din cauza acestor neajunsuri parasesc tara tot mai multi oameni de valoare precum Brancusi care ne-a spus: "V-am lasat saraci si prosti si v-am gasit si mai prosti".

Sfatul meu este sa discutati la un ceai (sau whisky) cum puteti remedia problema. Sigur veti gasi o varianta buna si toata lumea va fi fericita.

Cu respect.

Adrian Toni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa o zici lui mutu ca doar vopsirea costa 800 000 lire... cred ca ai pus unul sau chiar 2 de zero in plus... Te rog nu ne lua de prosti... daca zici ca esti asa bun vopsitor, ai spune ca ce a facut HAN e rebut... Si nu ai incerca sa spui ca merita mult mai mult... esti penibil...  Chiar vrei sa pun filmulete cu: cum se vopseste un rolls royce? garantez ca nu dureaza o luna... si nici nu costa atat vopsitul, ba chiar , toata masina costa mai putin... mai taie din ele dale dracu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut, dragi prieteni.

Permiteti-mi, va rog, sa imi in exprim si eu parerea, ca opinie publica, strict in ceea ce priveste partea tehnica a lucrarii in cauza.

Admit de la bun inceput ca nu ma pricep foarte bine nici la biciclete nici la arta, dar de-o viata am revopsit masini de toate tipurile (uneori si biciclete ca hobby).

Momentan lucrez in anglia ca restaurator in domeniul masinilor clasice si pot spune m-am confruntat cu majoritatea problemelor care au legatura atat cu tehnica, dar si cu natura umana.

Fluxul tehnologic, operatiile de pregatire si vopsire, materialele folosite si reactiile chimice dintre acestea sunt aceleasi atat in cazul bicicletelor cat si in cazul masinilor.

In acest domeniu, plecam de la ideea ca fabrica a executat o anumita lucrare, iar noi tindem sa ajungem cat mai aproape de acel standard al fabricii.

Pentru asta trebuiesc pregatite perfect toate reperele in vederea vopsirii (sau in vederea aplicarii lucrarii artistice).

Pregatirea consta in:

- Chituire. Se pot aplica intre doua si zece straturi diferite de chit.

- Slefuire. Fiecare strat de chit necesita un timp de uscare in regim de temperatura normala sau uscare accelerata/fortata cu ajutorul echipamentelor (lampi uv, pistoale cu aer cald, sau ridicarea temperaturii in incapere).

- Aplicarea/slefuirea primer-ului (vopsea intermediara). In majoritatea cazurilor aceasta operatiune se repeta de patru ori: primer, uscare, slefuire, s.s.m.d.

- Degresare.

- Aplicarea aerografiei.

- Aplicarea primului lac (trei straturi).

- Slefuirea partiala a lacului (pentru deschiderea porilor care va duce la o uscare perfecta).

- Uscarea primului lac. Acesta dureaza doua saptamani in conditii de temperatura normala. Uscarea fortata este mai rapida, dar nu este atat de eficienta in cazul in care ne dorim o reflexie de calitate.

- Slefuirea cu hartie abraziva cu granulatia de 1500.

- Aplicarea celui de-al doilea lac (trei straturi).

- Slefuire usoara si uscare timp de doua saptamani.

- Slefuire perfecta cu hartie abraziva cu granulatia de minim 2000.

- Polishare (polish abraziv urmat de polish mediu, apoi polish fin).

- Ceruire si lustruire.

Toate aceste operatiuni necesita materiale, utilitati si timp (intre 100 si 800 de ore de lucru).

Nu sunt in masura sa calculez pretul unui cadru de bicicleta vopsit in maniera asta, dar va pot spune ca in atelierul nostru (www.clasicandsportscar.ltd.uk) ultima masina venita are un buget de 800.000£ si opt luni de zile ca timp alocat pentru lucru, cu posibilitatea de a prelungi termenul; si asta doar pentru vopsire normala, fara elemente grafice.

Realitatea este ca unii romani nu au destui bani, iar altii au, dar nu sunt dispusi sa investeasca pentru o opera de arta aplicata pe un cadru de bicicleta vopsit in mod perfect, dar si unii si altii viseaza la un asemenea cadru. De aici apar si toate aceste tensiuni.

Mie personal imi place cadrul prezentat si nu am ce sa-i reprosez lui Horia. Chiar am sa apelez la el sa-mi personalizeze o bicicleta, eventual o sa-l recomand si celor din U.K. evident la pretul de 500£ ca asa poate nu o sa mai aiba timp sa-i "pacaleasca" pe romani cu lucrari de 200£.

Eu nu tin cu ursul, dar un artist ramane un artist si trebuie tratat si respectat ca atare.

Perfectiunea si termenul limita nu tin de arta, ci de productia in serie (print-uri, abtibild-uri, etc).

Din cauza acestor neajunsuri parasesc tara tot mai multi oameni de valoare precum Brancusi care ne-a spus: "V-am lasat saraci si prosti si v-am gasit si mai prosti".

Sfatul meu este sa discutati la un ceai (sau whisky) cum puteti remedia problema. Sigur veti gasi o varianta buna si toata lumea va fi fericita.

Cu respect.

Adrian Toni.

Si ce vopsea folositi, daca se usuca natural, fara polimerizare la temperaturi mai ridicate decat cea ambianta ?

Ce duritate/rezistenta ofera ?

PS

Foarte tare comparatia cu Brancusi !

Chapeau !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@toni34,

 

eu cred ca am fost mai mult decat intelegator. Ba' chiar i-am intins o mana, pentru ca nu caut sa ajung in instanta si sa ma tiganesc. Cu toate astea, el m-a lasat cu mana intinsa, ce iti spune acest lucru?

 

Voi sta pana la ora 00.00 in asteptarea acelui raspuns. Daca nu va sosi, voi lua masurile care se impun in situatia de fata. Este foarte usor ca alti oameni sa vorbeasca pe banii mei, munciti de mine. Eu sunt o persoana extrem de corecta, si am fost inselat. Asa ceva nu voi tolera. Am platit pentru o lucrare promisa si mai putin realizata.

 

Multumesc.

 

 

Toate bune,

 

Cristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu cred ca Han e dator cu o explicație forumului :). Problema trebuie rezolvată intre cei 2. Noi probabil că am putea discuta la infinit si ne-am aprinde degeaba.

 

Exact de-asta am recomandat direct un cabinet de mediere, care să ajute într-un mod foarte rapid și pragmatic să se găsească o cale de mijloc între cei doi. Dezbaterea pe un forum, pe lângă niște zeci de comentarii de toate felurile (de la compasiune la batjocură), nu aduce nici banii înapoi în buzunar și nici cadrul (re)vopsit, lucrurile care contează de fapt în cele din urmă. Iar calea justiției e luuuuuuungă și și mai costisitoare. Zic și io. :)

 

Și n-am nici o legătură cu vreun cabinet din ăsta, doar știu că există și că sunt recomandate (chiar și de justiție) pentru cine n-are ani de așteptat plătind ratele la limuzina vreunui avocat. Mai ales în lipsa vreunui document scris și semnat care să formalizeze în vreun fel în fața unui terț înțelegerea dintre cei doi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta I-am spus si noi managerului; cu acea suma ne-am fi cumparat un mercedes mic si o casa destul de mare...

Initial am vrut sa pun o poza cu starea acelui Ferrari Dino de 800.000 £ (toata caroseria este foarte ruginita), dar site-ul nu imi permite sa incarc imagini de pe telefon.

Suma aceea va fi platita pentru intregul proiect (restaurare + revopsire + mecanica). Cred ca m-am exprimat gresit, dar ideea este ca va sta foarte mult doar la vopsitorie (peste o luna).

Da, o masina poate fi vopsita si in 40 de minute, dar conteaza starea initiala, materialele folosite si pretentiile asupra calitatii.

Este valabil si in cazul bicicletelor.

Repet, ideea era ca toata lumea isi doreste o vopsire perfecta intr-un timp foarte scurt si cu buget redus; este foarte greu sa obtii asa ceva mai ales din prima.

Toti marii vopsitori profesionisti gresesc uneori, dar remediaza.

Nu spun ca Horia este perfect; dar chiar sa punem mana ghioaga pentru o imperfectiune care poate fi remediata cu polish in cateva minute?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@mumus,Incearca cu distonocalm.Relax ca faci cu inima.

Am impresia ca esti de la 'concurenta',prea pui suflet.Ai spus [exagerat] de zece ori punctul tau 

de vedere,ajunge.Vorbesti prea mult In necunostinta de cauza

 

 

Am vazut cadrul In realitate,arata fabulos

 

E bine sa nu ai de a face cu genul asta de beneficiari.

Nu Inteleg de ce a vrut sa-l restaureze ?! 

 

 

 

 

Ideea de hand made Inseamna imperfectiune,iar imperfectiunea la o lucrare hand made Inseamna perfectiune.O spune marele Ricard Sachs

 

http://www.richardsachs.com/site/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Sonyc

Te inteleg si incerc sa ma pun si in situatia ta.

In alta ordine de idei si eu sunt pasionat de pisici (doar in telefon am peste 4000 de poze cu diferite pisicute), dar am dezvoltat aceasta pasiune datorita prietenei mele care este pasionata cu adevarat, dar nu de orice pisica, ci doar de unele foarte expresive sau foarte dragute. De multe ori ii arat cate o cana din ceramica cu o pisicuta sculptata foarte frumos, dupa parerea mea, dar prietena imi spune ca nu-i place pentru ca pisica aia de pe cana "pare moarta".

Ma incapatanez sa cred ca horia este un om bun, dar care probabil nu a inteles 100% ce isi dorea viitoarea posesoare a bicicletei cu pisicute. Si cred ca de la problema asta, toate celelalte fire de praf au iesit mult mai mult in evidenta.

Sunt de parere ca o discutie directa intre artist si posesoarea bicicletei ar rezolva toate problemele.

Cu respect.

Adrian Toni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

pictez biciclete de ceva vreme încoace și pentru ca o fac cu plăcere, încerc de fiecare dată să-l mulțumesc pe cel care îmi cere o lucrare personalizată. Cred că în mare măsură am reușit, citind reacțiile multora postate aici.  Constat cu regret că nu poți mulțumi însă pe toată lumea.

 

Versiunea clientului nemulțumit este adevărată până la un punct. Realizarea computerizată a schițelor a durat mai mult, într-adevăr, fapt pentru care mi-am cerut scuze (am întârziat o săptămână).  Cînd cadrul a fost gata, primul reproș a fost cel că una dintre pisici avea codița neagră, nu albă, ca în proiect, și problema principală era nu că nu arăta bine, ci că ”nu s-a respectat proiectul”. În acel moment ar fi trebuit să închei colaborarea noastră, dar n-am făcut-o, ci m-am oferit să rectific situația împreună cu alte detalii care pentru client erau importante. Din punctual meu de vedere, acelea nu erau defecte semnificative și motive întemeiate pentru a refuza o lucrare.  Am trecut peste asta, am acceptat și alte obiecții, cu promisiunea că le voi corecta.

 

Apostrofat ulterior că îmi permit să plec din București în weekend în loc să lucrez la cadru, am oferit șansa proprietarului nemulțumit să își recupereze cadrul bun de predat fără să îmi plătească nimic, dar a refuzat.

 

În aceste condiții, am luat-o de la capăt cu răbdare și migală – fapt ce desigur, a durat. Apoi mă trezesc cu un alt mesaj scris ca ”îi ajunge bătaia mea de joc” (?) și că își vrea cadrul mai repede înapoi. L-am finalizat a doua data, l-am invitat să îl vadă și să îl achite, cum mi se părea firesc. A insistat să îl vadă pe lumina zilei pentru a depista mai ușor defectele. Ne-am întâlnit pe la miezul zilei și timp de aproximativ jumătate de oră a căutat eventualele imperfecțiuni împreună cu soția lui.

 

Ce s-a petrecut mai departe a povestit el cu lux de amănunte, nu mai are rost să insist. Menționez doar că nu mi-a mai reproșat niciun defect, în schimb m-am ales cu noi amenințări și o atitudine ”plină de respect”. Faptul că nu I s-a părut normal să achite suma integrală pt întârziere și tonul folosit n-au fost, din nou, dovezi ale respectului cu care investești o înțelegere verbală între doi oameni educați, înțelegere în care nu era stipulat clar niciun termen-limită sau faptul că suma cerută prevede oricâte modificări consideră el necesare atingerii ”perfecțiunii”.

 

Trecând peste asta, constat că mi se oferă 3 ”posibilități” pe care decid să le tratez cu egală seriozitate:

  1. să îi refac cadrul ”cum trebuia să îl fac de la bun început”;
  2. să ”își primească banii înapoi”;
  3. să ”fiu acționat în instanță”.

 

Hmmm…:

  1. din moment ce cadrul a fost studiat îndelung, preluat și achitat fără obiecții, cu martor, de ce ar trebui refăcut? Ce garanții am eu că starea cadrului actuală e cea în care a fost predat?
  2. ”Banii înapoi” este soluția cea mai potrivită – o reiterez și cu acest prilej. Văd că cele mai multe plângeri se leagă de bani.
  3. Acționarea în instanță pare ceva inedit pentru mine și e posibil să îmi îngrădească oarecum libertatea de pedalare, motiv principal pentru care încerc să o evit. Oricum, expertiza în domeniu nu o poate face decât Uniunea Artiștilor Plastici al cărei afiliat sunt. Iar obiectiv vorbind, nu s-a stabilit un ”caiet de sarcini” care să permită evaluarea strictă a standardelor de calitate a lucrării. Constructiv pentru mine ar fi să vad un cadru similar lucrat de un artist care să fie considerat ”etalon” de perfecțiune de către clientul meu. M-ar ajuta enorm.

 

Până atunci, mulțumesc celor care au încredere în mine, iar celor care nu au, le recomand să meargă cu adevărat să vadă cadrul. Daca e în aceeași stare în care a fost predat, orice alte comentarii din partea mea sunt inutile. Găsirea unui nod în papură poate fi aplicată oricînd, oricum, oricui. De aici până la amenințări este însă cale lungă pentru un ”domn”…

 

O seară bună, tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este ora 00.07, timpul pentru discutii amiabile a apus. Din acest moment trecem la actiuni juridice.

 

Fie sa dormi asa cum ti-ai asternut Horia.

 

Multumesc.

 

 

Toate bune,

 

Cristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In atentia celor care au dat cu pietre pana acum

 

sonyc cam minte pe alocuri.

 

Horia nu ridica tonul niciodata si nici nu vorbeste In jargoane,cum Incearca sonyc sa-l puna intr-o lumina proasta 

Ori de cate ori a putut a preferat sa lase de la el dar sa fie ceilalti multumiti

 

Repet,am vazut cadrul si arata grandios

 

Beneficiarul sa vina la o Intalnire cu toti cei de aici si sa-l prezinte.

 

http://www.richardsachs.com/site/

 

 

Horia nici nu trebuia sa raspunda......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este ora 00.07, timpul pentru discutii amiabile a apus. Din acest moment trecem la actiuni juridice.

 

Fie sa dormi asa cum ti-ai asternut Horia.

 

Multumesc.

 

 

Toate bune,

 

Cristi.

 

Eeee, asta dovedeste ca sunteti pus pe scandal si nu aveti gand de pace. Nu castigati nimic prin acest mod.

Domnilor @@mumus @Radu5  @@meridan credeti ca este corecta atitudinea?

 

 

PS: Nu o sa mai postez niciun reply. Am scris ce aveam de scris. Lucrurile sunt clare.

Mult spor la pedalat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce deficit de imagine nefondat i s-a adus lui Horia,ar trebui el sa-l dea in judecata pe tipul asta

 

Din punctul meu de vedere si altor cateva zeci de oameni care nu se preteaza sa intre In rahatul  de pe acest thread,ne vedem la tribunal.

 

PS

 

Bine punctat @ g.popovici

Share this post


Link to post
Share on other sites

În acest caz topicul încetează să mai aibă obiect, și cum discuțiile încep să capete o tentă prea personală, se închide. Sper să se ajungă la o concluzie rezonabilă pentru ambele părți.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topicul vreau să rămână deschis. Suntem un forum, discuțiile pot merge pe o pantă greșită dar de aceea suntem moderatori sau administratori, să corectăm, nu să cenzurăm sau să închidem un topic unde lumea își exprimă un punct de vedere.

 

Pentru beneficiarul cadrului:

1. Dacă pentru 1.000 de lei îl dai în judecată pe Han eu o să plătesc suma aia doar ca să mă distrez și să urmăresc desfășurarea evenimentelor în tribunal. În aceste condiții han nu cred că are o problemă, în cel mai rău caz peste 3 ani când termini cu ultima instanță achit eu suma și el nu face nimic. Singura mea pretenție este să știu când sunt termenele ca să fiu în sala să mă distrez. 

2. Dacă în loc să rezolvi problema direct cu Han ai crezut că o să o rezolvi direct pe forum ai greșit. O să afli în instanță unde ai greșit.

3. Mie cei mai naivi oameni mi se par cei care au impresia că probemele se rezolvă în instanțele românești. 

 

Pentru executant:

1. Regula de aur în afaceri este ÎNVAȚĂ SĂ SPUI NU! Eu am renunțat de mult să lucrez cu sâcâiți sau îi taxez la nivelul pretențiilor. Vrei perfecțiune și mie îmi ia o lună să ating nivelul cerut de tine. Nici o problemă, dacă fac 5.000 de lei pe lună din alte lucrări atunci pe tine te va costa 6.000 (pentru că trebuie să refuz niște clienți și trebuie să merite chestia asta).

2. Returnează banii clienților nemulțumiți sau fă un discount. Semnează un PV de predare primire în care spune că nu mai are pretenții.

3. Vezi că vreau și eu un cadru din asta cu imperfecțiuni:). Nu cu pisici, că nu îmi plac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uneori e bine sa iasa cate o galceava din asta, pentru ca asa mai primim informatii utile.

Pana acum nu stiam cu ce se ocupa Han, acum stiu. Si imi place. 

Am vazut toate pozele cu cadrul respectiv si mie personal imi place cum a iesit. Asadar, acum stiu la cine sa apelez, daca ma voi hotari sa imi personalizez bicicleta (sau a sotiei).

Initiatorului topicului ii multumesc pentru pont! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru initiativa, Ovidiu.

Probabil @@Sonyc a crezut ca suntem niste straini dezbinati, cand defapt noi suntem ca o familie si ne cunoastem de o viata.

Eu cred ca escrocul este cumparatorul care a incercat sa obtina o lucrare de arta la un pret redus (sub pretextul ca nu este realizata 100% perfect). Si este adevarat ca exista defecte minuscule, dar nici noi la atelierul de restaurari nu atingem perfectiunea, desi cel mai experimentat dintre noi are 45 de ani vechime. Si la noi se intorc unii clienti inapoi ca sa retusam mici detalii, dar nu ne ameninta nimeni cu instanta.

In alta ordine de idei sunt dispus sa vin in romania doar pentru a asista la proces, iar in cazul in care instanta ii va da castig de cauza nemultumitului, platesc si eu 200£ pentru maestru.

Cu respect.

Adrian Toni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar va purtati ca o familie... 'felicitari'

Acum mai lipseste sa se stearga postarile in care zic oamenii de rau munca lui Han, si familia va fi cu adevarat unita...

Deodata defectele au palit, pagubitul a devenit vinovat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

înțelegere în care nu era stipulat clar niciun termen-limită

Treaba asta trebuie clarificata, pentru ca el spune ceva, tu spui altceva.

De asemenea nu ai zis nimic legat de faptul ca lucrarea a fost intarziata pentru ca, dupa ce ati cazut de acord la bani si timp, ai ales sa lucrezi la alt proiect.

 

In alta ordine de idei, mi se pare incredibil numarul de oameni incapabili sa inteleaga doua lucruri simple:

- ca daca ei au avut o experienta placuta cumparand un serviciu, exista posibilitatea ca nu toata lumea sa aiba aceeasi experienta.

- ca daca ei cunosc personal pe cineva si se inteleg cu acea persoana, exista posibilitatea ca nu toata lumea sa se inteleaga cu acea persoana.

 

Si astea sunt lucruri care nu sunt vina nimanui. Intotdeauna comunicarea are doua directii. Exista oameni incompatibili unii cu altii, asta e, poate acum ca s-a iscat tot scandalul asta vor avea inca un motiv sa ajunga cumva la o intelegere.

 

 

Horia nici nu trebuia sa raspunda......

@@basso Da, pentru ca ciclism.ro e de fapt fan-club Han si asta nu e un review pentru un serviciu care din intamplare e oferit de un membru al forumului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propun inserarea pozelor cu defectele cauzatoare de nemultumiri in primul post, va rog, la rezolutie decenta. Consider ca este ok sa se vada 'profesionalismul' artistului.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.