UrbanGrooveBiker

Problema tehnica, nu mai tine frana disc

Recommended Posts

Sunt mega incepator in ale tehnicii, am patit-o recent sa intru cu bicicleta intr-un noroi imens si am zis ca e momentul sa o spal total, bicicleta e relativ noua 2015, pana acum nu a fost nevoie de spalat total, intrucat nu am mers prin noroi, dupa o mica documentare pe youtube,  am folosit aparatul de spalat sub presiune, mai intai am degresat lantul cu motorina in aparatul cu perii, apoi am uns lantul cu ulei, am schimbat pe toate vitezele, si am folosit aparatul, peste tot, de la o semi-distanta, ca nu l-am pus aproape, eu imi spal cu aparatul acesta si incaltaminteasi nu o distrug, stiu sa il folosesc, la ce distanta sa il tin de obiect. a doua zi am iesit la test pe asfalt, totul ok mai putin urmatoarea problema.

Nu mai tine frana disc pe spate, cea pe fata vad ca se misca ok, se aude un fasait, o sa mai insist, si o sa dau si cu un spray pe care l-am comandat, incep sa demontez de indata ce imi vine si standul de reparatii proaspat comandat, m-am saturat sa ma tot duc pe la serviceuri, vreau sa invat sa imi repar singur bicicleta, ce sa fac cu discul? Am comandat o solutie (Muc-Off Re-Hydrating Disc Brake Cleaner 400 ml), ar fi suficient ?

care este cauza contaminarii? apa? noroiul? au fost si niste pietricele prin noroi pana sa ajung la asfalt, faza e ca am ajuns tarziu si abia a doua zi am spalat bicicleta, a stat in camera plina de noroi pana a doua zi

Incearca cu o curatare, daca nu, arde placutele un pic cu flacara.

Dai roata jos. Scoti placutele de frana. Bagi o bucata de plastic, de lemn, de fier, ce o fi intre pistoanele etrierului ca sa previi o strangere accidentala a franei.

Stergi discul de frana cu un servetel si alcool izoprppilic. Schimbi srvetelul de cateva ori. Nu e nevoie sa il dai jos de pe roata.