Sign in to follow this  
florentin84

Recomandare roti ciclocros

Recommended Posts

Salutare!

Intentionez sa imi mai confectionez o a doua percehe de roti pentru ciclocros ca sa am unele echipate cu anvelope de sosea iar altele cu anvelope ciclocros.

In momentul de fata detin o pereche de roti cu jante DT SWISS RR 585 cu butuci Shimano Deore XT FH-M756 cu frane pe disc Avid BB7 echipate cu niste anvelope Continental Cyclocross Speed de 35 alese ca si un compromis intre drumurile de asfalt si cele fara.

Ce jante imi recomandati, respectiv butuci....?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o Kona Rove (pe care o folosesc mai puţin la CX şi mai mult la naveta, dar na, ce să-i faci) şi am pe ea nişte roţi ca astea http://www.cyclemaster.ro/index.php?route=product/product&path=77_92&product_id=598dar cu alte jante. Luate tot de acolo...

Despre butuci şi roţi este o discuţie lungă aici:

http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/14138-roti-custom-1350-1400g/page-10#entry704400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Vezi că este ceva bug în @mention, nu văd notificările, mai bine îmi dai mesaj privat. Voiai să îmi zici ceva direct?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Sunt in cautarea unui set de roti 700c , frana pe disc, 6-bolt , latime interioara 17c-18c-19c, compatibile tubeless, QR, intre 1600g - 1800g.

Ma tot uit pe site-uri si nu prea ma prind care ar fi potrivite; o gramada nu au frana pe disc, altele sunt clincher, altele nu au prinderi QR.

Ce roti se incadreaza in conditiile de mai sus ?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compatibile tubeless sunt putine - le poti face insa gheto tubeless. Pentru majoritatea butucilor exista adaptoare de la ce sunt ei la QR atat timp cat au latimea care trebuie - 100 fata, 135 spate. Adaptori din fabrica nu after market. La fel si pentru prinderile discurilor de frana - exista adaptori de la centerlock la IS6. Si ai uitat sa mentionezi cel mai relevant aspect - cat esti dispus sa dai pe ele si ce greutate ai?

Si evident mai ai varianta custom made

De ce vrei neaparat tubeless?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tot uit dupa un set de roti de CX disc si este o chestie care-mi scapa. Un set de roti de MTB de 29, relativ entry level, gen DT x1900 poate fi luat pana in 200 EUR si are 1875g. In acelasi pret se pot lua Mavic Aksium Disc (tot entry level) la 2045g, cu mai putine spite :).

 

Avand in vedere ca pe un CX intentia este sa pui cauciucuri 30mm+, ambele jante ar fi bune, si cea de 17mm si cea de 20mm. Jantele sunt toate ISO 622, deci identice, poate buza sa nu fie exact la fel, desi anvelopele sunt clinker, dar in rest, de ce ar lua cineva roti de CX in loc de roti de MTB. Ce-mi scapa?

 

Evident vorbim de OLD 135mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt interesat de subiectul asta si a facut ceva sapaturi - cica ar fi ok - bine - presupunand ca distanta in spate e 135 ceea ce e cazul la tine. Cu mentiunea ca trebuie sa fii atent la presiunea maxima suportata de janta.

 

Dar am o alta intrebare - pe caseta shimano MTB de 9/10 se potriveste caseta road de 11?

 

http://singletrackworld.com/forum/topic/29er-wheels-on-a-cyclocross-bike

http://www.bicycles.net.au/forums/viewtopic.php?t=63158

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut cele doua (si mai multe) topicuri, insa multi sunt la fel de habarnisti (ca mine) ;). Multi spun ca se chinuie sa le monteze ... 

Presiunea maxima recomandata de DT, este in functie de cauciuc, de janta nu am vazut. 

De ex: https://www.dtswiss.com/Resources/Tech-PDF/Tire_Pressure_Dimension

Deci, pentru un cauciuc de 30mm, undeva aproape de 7bar este acceptabil, ceea ce este mai mult decat suficient. La cursiera rareori trec de 8.5bar cu anvelope de 23mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabelul dat de tine e pt cauciucuri nu pentru jenti.

 

https://www.dtswiss.com/Resources/Support/Catalog/DT-Swiss-Techbook-2014.pdf

Rims MTB - pagina 42 - max rim pressure. Si nu zice nimic de latime. Pe de alta parte, cu steluta scris jos, mic spune ca max rim pressure sau ce scrie pe cauciuc - dar banuiesc ca daca pe cauciuc scrie mai mult te limtiez la presounea maxima de a jentii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat link-ul din pagina de descriere a rotilor/jantelor, insa asa este cum spui, primul care cedeaza este cauciucul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this