iacobdoc

Curtea de Arges - Bucuresti

Recommended Posts

Pentru ca nu cunosc aproape deloc regiunea sudica a tarii, va rog sa ma ajutati sa stabilesc traseul optim pentru bicicleta de sosea, Curtea de Arges - Bucuresti.
Privit din avion, am schitat urmatorul traseu dupa urmatoarele criterii:
- se evita drumurile europene,
- trebuie sa fie drum asfaltat,
- se cauta cel mai scurt drum posibil.
Nu stiu care este calitatea drumului pe diferitele portiuni ale sale si cat de circulat (periculos) este.
 
Va rog, pe cei care stiti, sa imi dati informatii. Nu e nevoie sa fie pentru toata distanta, pot fi si doar cativa km despre care stiti ceva. Orice informatie sigura este bine-venita.

 

http://www.mapmyride.com/routes/view/947824255

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre Curtea de Arges si Pitesti este covor asfaltic nou, dar este ingust, strictul necesar pt masini, care circula destul de repede si te depasesc cam la limita.

De evitat orele de rush hour si weekend-ul.

De la Pitesti ai drumul vechi spre Bucuresti, adica prin Stefanesti - Topoloveni, vezi pe harta, asfaltul difera in functie de zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la mine ai asa:

  • Curtea de Arges -> Maracineni (km 0 -> km 53) ai drum asfaltat, trafic lejer si peisaje frumoase;
  • Brezoaele -> Dragomiresti Vale (km 152 -> km 173), ai asfalt, trafic lejer, peisaje banale de campie; mentiune: cred ca drumul ala pe malul Dambovitei, Poiana -> Brezoaele, e neasfaltat;
  • Bucuresti, camioane si haos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DN7 Glâmbocata/Crângurile - Găești : asfalt cu valuri, camioane

Găești - Mogoșani si mai departe nu știu cât de bun e asfaltul. Nu m-aș baza că e asfalt peste tot. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai schimbat ceva ca sa evit DN7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las-o pe DN7 nu e foarte rău, numai că e mai nasol pt o bicla de șosea. Nu cred că e asfalt pe unde ai făcut traseul, plus că îți trebuie mult noroc ( sau un detașament de jandarmi) ca să treci cu bicicleta prin Pătroaia :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt câteva zone ”crepusculare" și spre Titu, Lungulețu, pentru care ți-aș recomanda să rămâi pe DN7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@midan

Da, am vazut si eu ca sunt petece de cate 2-5 km fara asfalt.

Cred ca DN7 ar trebui sa fie decent din punct de vedere a intensitatii traficului pentru ca cei care vor viteza au autostrada dar asta nu e neaparat sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi, cam cum e traficul pe DN7 intre Curtea de Arges si Pitesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.

Am facut cam jumate de an naveta Ploiesti-Curtea de Arges. Intre Pitesti si Curtea este un drum de 2 benzi, ingust,  si se circula in stil de autostrada (100-130km/h). Plus de asta sunt vreo 4 sate de "bronzati". Din masina nu am vazut daca au arcuri si sageti, sau daca sunt pusi pe scandal, dar nu stii niciodata ce au in minte. Singur sigur esti o tinta prielnica. 

Am avut si eu in gand sa parcurg Curtea - Pitesti pe bicla dar bucata asta de drum m-a dezumflat complet. Mai repede as fi apucat-o spre Campulug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curtea de Arges - Pitesti e o portiune cam nasoala. Ingusta si plina de soferi cu talente de raliu. Alta varianta decat sa-ti iei inima in dinti, intr-un interval orar rezonabil, nu vad.

 

Pitesti - Bucuresti se poate face complet in afara DN7 pe ruta asta:

http://ridewithgps.com/routes/11604279

 

E asfaltata complet cf Gogu Harti, exceptand bucata Poeni - Roata Mica (km 70-85) care e drum de dale de beton, drum de sonda).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Din masina nu am vazut daca au arcuri si sageti, sau daca sunt pusi pe scandal, dar nu stii niciodata ce au in minte.

 

Au in schimb undite, surubelnite si cutite prin masini. Si au o pasiune sa intimideze biciclisti cand sunt ei la volan, apoi sperand ca iese o cafteala. Vecinii lor sar imediat, caci oricum stau degeaba pe ajutoare sociale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt distanta CdA - Pitesti poate fi teoretic parcursa si asa, daca esti dispus sa faci un ocol:

http://ridewithgps.com/routes/11609976

 

Drumul apare complet asfaltat, despre probleme cu locuitorii nu stiu. Daca as fi in locul tau as lua in calcul varianta, pentru ca drumul scurt nu mi-a placut deloc, de cate ori l-am parcurs ca pasager al masinii in ultimii ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde acum si cand vrea @@iacobdoc sa-si faca tura. Pana la vara, probabil unele drumuri se vor asfalta iar altele se vor sparge pt diverse lucrari! :)

 

Bucata Curtea de A. - Maracineni am facut-o pe bicla acum cateva luni, via Valea Iasului - Malureni (53km) iar drumul este cum am spus in postul meu anterior: asfaltat, trafic lejer si peisaje frumoase. Pe DN intre Curtea si Pitesti as merge doar platit, din motivele deja mentionate de unii colegi mai sus: drum ingust si masini hiperpropulsate.

 

@@Traveller: Gogu Harti ala e aiurit de multe ori, nu m-as baza prea mult pe dumnealui! :) Pe ruta indicata de tine doua posturi mai sus, vezi ca drumul intre Bolintin Vale si Crivina e plin de santuri aparute in urma lucrarilor locale (gaze cred), ceea ce-l face putin dezirabil pt o tura cu bicla, mai ales daca ai si ceva bagaje (asta sa mentioneze autorul turei). Mai departe, spre Tantava, ai de mers pe dale de beton iar aici unii nu prea ar fi incantati. Cat despre intrarea in Bucuresti, cred ca e cea mai nasola cu putinta, cel putin dpmdv! Domnesti - Prelungirea Ghencea nu as recomanda-o nimanui, ai doua coloane de masini si niciun spatiu pt biciclisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum Gogu m-a surprins doar in mod placut, adica unde era macadam in poze am dat de asfalt proaspat :). Sigur ca nu intotdeauna calitatea asfaltului e clara in pozele lui, iti asumi un anumit risc, functie de tipul bicicletei, lungimea traseului, unde survine bucata off-road "surprinzatoare", cat de pregatit esti (fizic si psihic).

Un drum din dale de beton de slaba calitate, cu rosturile duse, poate fi o mare pacoste daca il iei in piept la sfarsitul unei ture obositoare.

Cat despre intrarea prin Ghencea, din pacate e adevarat, cred ca e cea mai proasta, exact de drumul Curtea de Arges - Pitesti imi aduce aminte B-(  

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iacobdoc

Periferia Bucuretiului nu este tocmai cea mai buna zona pentru o plimbare cu bicicleta.

Peste asta, se adauga traficul destul de aglomerat, de la camioane pana la bizoni in jepane si frusrati in Logan. Plus taximetristii, care sunt un fel de "bomboana de pe coliva".

 

Ca sugestie, avand in vedere cele de mai sus si daca corespunde cat de cat cu planul tau, urca-te cu bicicleta in tren undeva cu 10-15 km intainte de centura Bucurestiului.

Ajungi repede si relaxat in Gara de Nord, si de aici iti poti continua drumul la nivelul de trafic specific oricarui oras mare.

 

Referitor la centura Bucurestiului, de mult timp nu mi se mai pare ciclabila.

Pe unde este refacuta si sunt 2 benzi pe sens se circula cu viteaza foarte mare (de multe ori peste 100 km/h), iar unde nu a fost refacuta, exact cum ti s-a spus mai sus, cu inghesuiala maxima, fara niciun fel de spatiu pentru bicicleta.

 

Bafta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una peste alta, cu ajutorul vostru am inceput sa imi formez o opinie.

Ca experienta, vara asta am facut cu @@majikstone un TA si TF in trei zile, a patra find destinata intoarcerii la Cluj. Am cam vazut ce inseamna DN7 inainte de separarea in DN73C. Este foarte dificil si extrem de stresant. Nu te poti concentra pe pedalat de grija tirurilor care trec unul dupa altul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca nu-i chiar asa de rau intre Curtea de Arges si Pitesti daca o iei direct, fara ocolirea prin Valea Iasului.

Am facut traseul de cateva ori in 2015 si fara probleme cu "bronzatii", s-au obisnuit cu biciclistii cu casca si echipament :)

Singurul loc unde trebuie sa ai mai multa grija este pe raza localitatii Valcelele (cam 5km), in rest n-ai treaba, dar pe portiunea aia mergi cu cel putin 35km la ora pe cursiera si de multe ori am vazut masina Politiei in zona (eu trec saptamanal cu masina de cel putin 2 ori pe acolo.)

 

Iar traficul de raliul il eviti daca nu treci cand se duce sau se intoarce lumea de la serviciu.

Eu de ex, plecam pe la 15.30 vineri din Pitesti si pana pe la ora 16 era lejer, dar dupa 16.30-16.45 incepeau sa apara mai multi si mai grabiti,

iar dimineata e la fel, dupa ora 9-9.30 se rareste traficul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari.

Am facut cam jumate de an naveta Ploiesti-Curtea de Arges. Intre Pitesti si Curtea este un drum de 2 benzi, ingust, si se circula in stil de autostrada (100-130km/h). Plus de asta sunt vreo 4 sate de "bronzati". Din masina nu am vazut daca au arcuri si sageti, sau daca sunt pusi pe scandal, dar nu stii niciodata ce au in minte. Singur sigur esti o tinta prielnica.

Am avut si eu in gand sa parcurg Curtea - Pitesti pe bicla dar bucata asta de drum m-a dezumflat complet. Mai repede as fi apucat-o spre Campulug.

 

Ia mai dai dracului, chiar asa, sa nu mai poti trece pe drum din cauza lor !? Si ce trebuie facut, trebuie ocolit 100-150-200 km ? Asta'i buna !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@d@n

 

Poti sa nu ocolesti. Intr-un univers paralel unde Durerea e Dumnezeu iar tu esti Papa, poate fi chiar o placere sa faci "curatenie"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@d@n & @diorgulescu

Domnilor, va rog sa nu dezbatem aici subiectul relatiilor cu cetatenii mai bronzati.

S-au expus niste informatii despre acele sate, fiecare decide cum crede de cuviinta.

 

Multumesc pentru intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@iacobdoc

 

DN7 Pitesti-Bucuresti nu e rau. Mergi spre est, cu vantul in spate, o foarte usoara coborare, e banda de urgenta suficient de lata. Singura buba e ca e monoton. In miezul zilei nu e teribil de circulat.

 

Daca tii neaparat sa-l ocolesti, pe traseul tau la Greci as lua-o pe DN61 apoi stanga spre Podisor-Hobaia-Gradinari-Domnesti-Prelungirea Ghencea-Bucuresti. E un pic mai lung, dar potiunea din jurul Podisor e una din preferatele mele din preajma Bucurestiului vara, iar DN61 e mai interesant decat DN7, mai o curba, mai o coasta, are peisaje mai frumoase si pe alocuri e pustiu, merge lumea pe jos in mijlocul drumului prin sate.

 

Prelungirea Ghencea nu e ideala ca punct de intrare in Bucuresti, dar prefer cativa km chinuiti decat 120km monotoni, de te mai arunci pe mijlocul benzii din cand in cand doar ca sa simti sangele incingandu-se in tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.