Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

maximcatalin

Topic Galerie: Tuning si castiguri marginale

Recommended Posts

Postam aici imagini cu modificarile bicicletelor noastre, acele modificari extreme menite sa mai salveze cateva cateva grame si/sau sa ne faca mai rapizi, mai eficienti la pedalat :) .

 

Pentru ca dopurile mansoanelor nu s-au mai potrivit pe noul ghidon, beneficiez de un castig marginal de greutate:

 

20160129_200932.jpg

p.s: lasa urme urate pe piele in cazul unei cazaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic de la primul post*, nu ai câștigat nimic. Caută-ți niște dopuri ca lumea, se găsesc la noi:

 

zPp47Kt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic de la primul post*, nu ai câștigat nimic. Caută-ți niște dopuri ca lumea, se găsesc la noi:

... pai si atunci unde mai este castigul de greutate !? :))

 

Am in plan cupararea unui kit de reparatie pt. cauciucurile tubeless:

Swords.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să ai la tine vreo 2 din astea:

1822-dpapnew0.jpg

 

şi îndeşi în gaură cu imbusul cel mai mic din multitool

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Pentru ca dopurile mansoanelor nu s-au mai potrivit pe noul ghidon, beneficiez de un castig marginal de greutate:

 

 

 

Acum beneficiezi si de doua preducele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un proiect de pe Kickstarter ce nu a avut finalitate: Automatic Bike Chain Lube System

 

d63883b9fa0c89eddfd38c999e9ea57a_origina

 

0cf0dbfadf4f6c731cc2616959abc39a_origina

 

Acestui dispozitiv i-as vedea utilitatea intr-o cursa noroioasa.

Un sistem mult mai simplist, dar cu acelasi rol, cred ca am vazut pe bicicleta lui Marius Petrache, daca nu ma insel. Din pacate nu mai gasesc poza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E topicul pe undeva. Precizez că ideea vine din motociclism, acolo chiar își face treaba. La bicicletă murdărește prea mult. Soluția e Rohloff+curea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu merge si pe FS. Nu ai cum sa intinzi cureaua(cel putin pe cea de la Carbon Gates) fara sa o deteriorezi. Nu accepta sa fie "intoarsa". Altfel mi-as fi pus pe bicla noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu merge si pe FS. Nu ai cum sa intinzi cureaua(cel putin pe cea de la Carbon Gates) fara sa o deteriorezi. Nu accepta sa fie "intoarsa". Altfel mi-as fi pus pe bicla noua.

 

1035237d1449980763-nicolai-gpi-geometron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci FS cu shock CAne Creek si transmisie Pinion pe curea si roti Traverse... asta numai "marginal" nu .e  ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci FS cu shock CAne Creek si transmisie Pinion pe curea si roti Traverse... asta numai "marginal" nu .e  ;))

Nicolai ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu cât este de potrivită este combinația pentru offroad, dar arata demențial...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca e NUMAI pentru offroad. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solutia din prima poza e tehnic ok, desi arata monstruos si cred ca bate spre 1 kg intinzatorul, cu tot cu arcul ce merge catre tija de sa..

Ptr a doua, probabil vine la pachet cu asigurare de viata, caci face exact ce interzice producatorul curelei. O intoarce catre exterior, cu efect distructiv asupra fibrelor de carbon. Si cand va face "pac" pe vreo urcare in forta... :(

Asta e singura ok si e un "best" la toate capitolele, inclusiv pret:http://www.bikerumor.com/2015/07/30/bmw-helps-cook-up-belt-drive-full-suspension-hnf-heisenberg-xf1-ebike/

Nu-si modofica lungimea curelei in cursa amortizorului, deci nu are nevoie de intinzator. Rezumand: Nicolai, bmv, Rohloff, Carbon Gates si 8000 euro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bmw

Si legat de greutate marginala, imi aduc aminte de perioada cand ma prinsese si pe mine microbul si am taiat vreo 8 cm din tija de sa din carbon :)

In timp am realizat ca goana dupa grame poate strica toata distractia, in special cand umbli la anvelope si sa. Am revenit la unele mai grele, dar care fac ce trebuie sa faca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solutia din prima poza e tehnic ok, desi arata monstruos si cred ca bate spre 1 kg intinzatorul, cu tot cu arcul ce merge catre tija de sa..

Ăla îi cablu de la schimbător.

 

 

 

Ptr a doua, probabil vine la pachet cu asigurare de viata, caci face exact ce interzice producatorul curelei. O intoarce catre exterior, cu efect distructiv asupra fibrelor de carbon. Si cand va face "pac" pe vreo urcare in forta... :(

Nicolai lucrează de cva vreme cu Gates aşa că am o vagă impresie că au habar ce fac. ;))

 

Asta e singura ok si e un "best" la toate capitolele, inclusiv pret:http://www.bikerumor.com/2015/07/30/bmw-helps-cook-up-belt-drive-full-suspension-hnf-heisenberg-xf1-ebike/

Nu-si modofica lungimea curelei in cursa amortizorului, deci nu are nevoie de intinzator. Rezumand: Nicolai, bmv, Rohloff, Carbon Gates si 8000 euro...

Între Rohloff şi Pinion1, când vine vorba de offroad, Pinion îi "ză şit", deoarece la Rohloff greutatea îi neamortizată şi chiar se simte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare!

Nu stiam de testele facute de Nicolai. Ei zic ca e sigura cureaua. De altfel datorita diametrului mare a rolei nici nu o curbeaza prea mult. Reconsider optiunea. Sper sa gasesc pe undeva de cumparat intinzatorul.

Eventual un split si mutare in topic Rohloff?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insa, dupa cum m-a atentionat vis-a-vis, intinzatorul de la Nicolai merge doar daca chainstay-ul e mult deasupra axului pedalier. Altfel va fi lovit de rola si curea.

La mine nu e cazul, deci nu pot folosi asa ceva.

Am gasit altceva interesant:

http://www.desiknio.com/bike-belt-drive-system/

Astept raspuns de la autor ce inseamna lower performance si in ce conditii s-ar manifesta...

Share this post


Link to post
Share on other sites